2025-03-16, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Han sade det inte TILL Linnea. Ingen har sagt att han sade det TILL Linnea. Det är DIN tolkning och slutsats. Han sade det öppet och hoppades väl de orden skulle nå Linnea.

Det fattar nästan alla.
Han sa det riktat till Linnéa och någon får berätta det för henne. Panik fick han säkerligen.
Det är många som ropar efter mamma i panik utan att mamma är i närheten.
Citera
2025-03-16, 11:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det fattar nästan alla.
Han sa det riktat till Linnéa och någon får berätta det för henne. Panik fick han säkerligen.

Jag undrar varför då hans försvarare naturligtvis tar kontakt med Linnea efter förhandlingen.

Är det så konstigt att ifrågasätta?
Citera
2025-03-16, 11:11
Medlem
frasons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det fattar nästan alla.
Precis, det är inte så konstigt. Det humoristiska är att han skrek just dom orden.
Snacka om att leva i en alternativ värld.
Citera
2025-03-16, 11:20
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Jag undrar varför då hans försvarare naturligtvis tar kontakt med Linnea efter förhandlingen.

Är det så konstigt att ifrågasätta?

För den informationen är inte advokatens uppgift att förmedla!!!

Ställ inte tusen följdfrågor nu.
Citera
2025-03-16, 11:21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Kan inte stammande trippelettan lägga fram bevis så är det lögn. Är det inte så hen brukar säga?

Exakt.

Det är ju inte direkt den intellektuella eliten vi har att göra med. På Rasks nivå ungefär.
Citera
2025-03-16, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Vilket mingel, vilka journalister?
Det där är ju ännu ett resultat var av kreativ sanning från din gud?

Om jag skrev att jag inte visste vad ni pratade om - vilket jag betvivlar att jag ens skrivit, men visa gärna - så berodde det i så fall på att jag då INTE hade hört talas om det.
Av förklarliga skäl så har jag inte direktupptatering på allt som händer alla jag känner, utan det är först om man får informationen som man kan veta något om det.
Fast det är väl för svårt för dig att förstå.

Det jag såg i konversationen var det här med buskarna, sen kom minglet och snacket om journalister som var intresserade av att skriva om Jocke.
Det stod också att man ska låta Chrippa vara ifred.
Så jag antar att din vän har varit med om mycket som gäller Jocke & Chrippa.
Det är ju inte bara jag som har tagit del av det.
I en konversation är det ju ganska lätt att se vilka som skriver med varandra.
Citera
2025-03-16, 11:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
För den informationen är inte advokatens uppgift att förmedla!!!

Ställ inte tusen följdfrågor nu.

Nej, jag har inga följdfrågor eftersom du inte är kapabel att förmedla information på ett begripligt sätt.

Men jag kan informera dig om att en försvarsadvokat naturligt i sitt uppdrag förmedlar och står i kontakt med anhöriga id behov.
Citera
2025-03-16, 11:33
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Nej, jag har inga följdfrågor eftersom du inte är kapabel att förmedla information på ett begripligt sätt.

Men jag kan informera dig om att en försvarsadvokat naturligt i sitt uppdrag förmedlar och står i kontakt med anhöriga id behov.

Stremandet är OLAGLIGT så varför skulle advokaten förmedla det?? Var i detta finns ett behov??
Citera
2025-03-16, 11:34
Avslutad
Om ni tycker att allt kommit upp i ljuset gällande Chrippa, så skulle jag vilja säga att mycket är överdrivet, falskt och påhittat. Men det kommer att komma mera, så ja, 2025 kommer bli ett fint år på många sätt
Citera
2025-03-16, 11:36
Medlem
Citat:
Om ni tycker att allt kommit upp i ljuset gällande Chrippa, så skulle jag vilja säga att mycket är överdrivet, falskt och påhittat. Men det kommer att komma mera, så ja, 2025 kommer bli ett fint år på många sätt

Du som prata om bevis hit och dit tidigare. Gör de som du själv säger andra ska göra nu och lägg upp bevis på de du sitter och påstår nu
Citera
2025-03-16, 11:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maxitaxiiii
Du som prata om bevis hit och dit tidigare. Gör de som du själv säger andra ska göra nu och lägg upp bevis på de du sitter och påstår nu
Hur lägger man upp bevis på påståenden som bara hänt i folks fantasi?
Citera
2025-03-16, 11:40
Avstängd
Citat:

Hur blir det med dokumentären som spelas in som kommer på bästa sändningstid? 😅
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in