Citat:
Ursprungligen postat av
Downtownkid67
Ok, intressant. Men om jag förstått informationen rätt borde man kunna identifiera nanopartiklar med hjälp av MRI. Vid test med magnetkamera får man ju inte ha på sig något smycket då det är magnetiskt.
Den teknologin du refererar till är bärare av ämnen... Vad är det man vill injicera och varför.
Som alltid kan man göra positiva och negativa tolkningar av den information som ligger för handen.
Vi VET med säkerhet att World Economic Forum och deras ledare Schwab i samarbete med Bill gates vill chippa och genmanipulera hela världens befolkning.
Detta har vi dock inte täckning för att påstå att denna plan ännu är satt i praktisk verkan.
Jag tycker att en mer trolig förklaring är att Pfizer och de andra läkemedelsbolagen drivs av rätt hänsynslösa personer med ett stort vinstintresse och att det är någonstans där det har gått snett. I och med att läkemedelsbolagen inte kan bli åtalskyldiga för biverkningar för dessa nödgodkända vaccin så skulle de kunna ha tagit steget att testa lite ny teknik i olika batcher. Observera att jag absolut inte vet att så är fallet. Det är bara en hypotes.
Många seriösa medicinska forskare har en väldigt stor tilltro till medicinteknologi. Jag menar att vi lever i en tid när dessa "utvecklare" nog kan se det som att de har ett grönt kort och i det närmaste en gudomlig plikt att utveckla något som kan "lösa alla våra problem". Och då kan man nog vara benägen att ta eller rättfärdiga genvägar som annars inte hade varit aktuella.
Så jag skulle kunna tänka mig att man prövat SPIONER eller någon annan teknologi i vissa batcher i förhoppningen att denna teknologi ska bidra till ett effektivt vaccin.