2021-08-27, 18:20
Medlem
Sqeptisks avatar
Nu rapporterar även Zerohedge.com om den japanska upptäckten:

https://www.zerohedge.com/covid-19/japan-withdraws-16-million-moderna-doses-over-contaminant-reacts-magnets

Som i sin tur anger:

https://asia.nikkei.com/Spotlight/Coronavirus/COVID-vaccines/1.6m-Moderna-doses-withdrawn-in-Japan-over-contamination

som källa.

Vad mer innehåller sprutorna som läkemedelsföretagen inte vill berätta? Undrar man
Citera
2021-09-02, 22:35
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Känner en som påstår att denne persons granne blev magnetisk av vaccinet. Men det är ju anekdotisk bevisföring, så detta behöver ju undersökas närmare. Men det skulle vara intressant om fler som blivit vaccinerade kunde testa detta och återkomma i tråden. Om ni blir magnetiska så lägg gärna upp filmer och bilder på det, ni behöver självklart inte visa ansiktet.

Polly St George, i Kanada, hjälper oss att reda ut vårt lilla huvudbry...

https://www.bitchute.com/video/cVYyeBMxjyqS/
Citera
2021-09-02, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittheligeande
Känner en som påstår att denne persons granne blev magnetisk av vaccinet. Men det är ju anekdotisk bevisföring, så detta behöver ju undersökas närmare. Men det skulle vara intressant om fler som blivit vaccinerade kunde testa detta och återkomma i tråden. Om ni blir magnetiska så lägg gärna upp filmer och bilder på det, ni behöver självklart inte visa ansiktet.

Diskussion förs i en annan tråd - den om att 1,6 miljoner doser dragits in i Japan.

En kommentator har lämnat länk till en film där han testar sig själv och magneten tydligt fastnat där han tagit sprutan.

Hur otroligt det än låter...

/Johan
Citera
2021-09-13, 20:42
Medlem
Hej,

Är det någon som har hört om det har påvisats kopplingar mellan full måne och att ta vaccsinet? Alltså att det var full måne samma dag som man tog sprutan?

Mer eller mindre magnetism?

Mvh
Citera
2021-09-14, 00:53
Medlem
AndersTengells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S.Lillis73
Hej,

Är det någon som har hört om det har påvisats kopplingar mellan full måne och att ta vaccsinet? Alltså att det var full måne samma dag som man tog sprutan?

Mer eller mindre magnetism?

Mvh

Äntligen en vettig teori! Jag tror själv att det har med naturliga rubbningar i magnetfältet att göra... är dock osäker om det beror på månen, jordens inre kärna, solens aktivitet eller någon annan kosmisk cykel.

Vad har du för tankar gällande månen? Berätta mer.
Citera
2021-09-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Hur är man formad om man anser att en youtube-film är en vetenskaplig studie?

Inte bara lite sjukt.

Fattar man inte att filmen är ett prank? Hur jävla korkad kan ngn vara?

Om vi utgår från att du har helt rätt i det citerade ovan, vad har du för teori om att Youtube, Facebook och tiktok och liknande plattformar bannar dessa prankvideos så hårt?

De borde rimligen vara nöjda med att cashen rullar in och allt bara är på skoj, istället så bannar de och driver användare till konkurrenterna typ bitchute och twitch.

Jag tror inte att det är för att det går emot deras policy om fejknews eller vad det heter, inte om det handlar om ett uppenbart prank.

Observera, jag har inte skrivit att jag tror på nån magnetism i samband med vaccinering. För jag är grymt skeptisk till det.
Citera
2021-09-14, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Idiotsverige
Microchip eller diverse metaller. Inget vi vill ha i oss, den saken är säker.

... Och framförallt små sensorer!
Citera
2021-09-14, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Har redan gjort det o det blir samma effekt som på ett kylskåp.

Du känner magnetfältet när du rör över deras hud med magneten. Det är som några centimetrar sträng(ar) men sedan finns det en mitt där magnetismen är som störst.

Ni skulle se minerna på individerna när de inser att de är magnetiska.

Använd gärna neodymium magnet då... Och för den över diverse områden.... Inte placera.
Citera
2021-09-14, 17:26
Medlem
vittne-xs avatar
Jag börjar fundera på om vi ser en kemisk reaktion i armarna, för våra kroppar innehåller järn i blodet, om sen en spruta med okänt och mysko innehåll injiceras i armen där området runt blir magnetisk, kan det då vara så att kroppens järnhalt + det okända i sprutan adderar så mycket att magneter kan fastna.

Lite som en slags sjuk komponent-lims blandning. Kroppens järnhalt + mysko spruta....
Eftersom det finns elektriskt ledande lim, som jag använder för reparation på mikro-elektronik, och det även finns vattenbaserad färg som är elektriskt ledande, lutar jag åt komponent-problemet...

Den stora gåtan är varför kompasserna inte reagerar men magneterna fastnar....
Senast redigerad av vittne-x 2021-09-14 kl. 17:30.
Citera
2021-09-14, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lisaglad
Måste nog vara en vanlig foliehatt och anti-vaxxer för att kunna gå på det där

Men ponera att det skulle stämma?
Hur skulle en framtida magnetröntgen kunna funkar då?
CT-scanning mm?

Det finns inget magnetiskt i vaccinet, Det finns ingen microchip, Det finns ingenting som regeringar eller någon annan har stoppat in i vaccinet för att kunna kontrollera er.
Varken Judar eller Bill Gates.

Funderar på att istället att ta medicinen och sedan Skall ni se
att det kommer att bli mycket lättare att leva.

Jag är chippad sedan länge och jag fick ej en vanlig MRI ... Jag och läkare gick förbi den apparaten och jag fråga honom om jag inte skulle in där!?... Varpå han svara, Nej till dej har vi en annan typ av röntgen!... Så gick det till förr🙃
Citera
2021-09-14, 17:30
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vittne-x
Jag börjar fundera på om vi ser en kemisk reaktion i armarna, för våra kroppar innehåller järn i blodet, om sen en spruta med okänt och mysko innehåll injiceras i armen där området runt blir magnetisk, kan det då vara så att kroppens järnhalt + det okända i sprutan adderar så mycket att magneter kan fastna.

Lite som en slags sjuk komponent-lims blandning. Kroppens järnhalt + mysko spruta....
Eftersom det finns elektriskt ledande lim, som jag använder för reparation på mikro-elektronik, och det även finns vattenbaserad färg som är elektriskt ledande.

Den stora gåtan är varför kompasserna inte reagerar men magneterna fastnar....
Nja dom påstår ju att skedar fastnar som är i rostfritt och inte ens är magnetiskt så I mina ögon är detta bluff
Citera
2021-09-14, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jarrou
Jag är chippad sedan länge och jag fick ej en vanlig MRI ... Jag och läkare gick förbi den apparaten och jag fråga honom om jag inte skulle in där!?... Varpå han svara, Nej till dej har vi en annan typ av röntgen!... Så gick det till förr🙃

Jag undrar ibland vilka som e dom riktiga foliehattarna... Foliestrutar kanske, passar bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in