2021-09-15, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AndersStenberg
Intensivtklok är ett sozzetroll av värsta sort.

Plocka fram en kylskåpsmagnet och testa på er själva och er omgivning. Efter fem personer borde ni åtminstone ha ett napp.

Efter några veckor är effekten svag. Håll magneten försiktigt och för den över det ställe där sprutan givits. Observera att det kan ske en repellation just i området närmast runtom.

Är det magneter eller är det föremål av metall som fastnar? Du säger att det är magneter, andra säger säger att det är metallföremål, typ skedar o.dyl som fastnar.

Häromdagen var vi ett gäng på 20 pers, alla vaccinerade med olika vaccin, som testade och varken skedar eller magneter fastnade.
Citera
2021-09-15, 00:47
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Du kan väl prova med kylskåpsmagneten direkt på armen? Eller gav inte det något resultat? Du borde även kunna känna om den repellerar. Det finns olika rapporter och både attraktion och repellering verkar förekomma.
Märkligt nog gav det inget resultat eller repellering med en magnet direkt mot.
Citera
2021-09-15, 00:53
Medlem
Förresten konstigt att inga kemister motståndare någonstans i världen som lyckats smyga ut några sprutor av olika vaccin för att undersöka innehållet och ge oss svart på vitt.
Citera
2021-09-15, 00:59
Medlem
Bryggmastaren1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Har inte tramset nått en löjlig nivå när det argumenteras som om magnetismen efter vaccinationerna skulle vara verklig? :-) Jösses, ge er, ta sprutan och lev livet. Har jag fel så kan ni ju alltid överbevisa oss stackars tvivlare med lite nya filmer på magneter på era armar...

Rätta dig i ledet, när jag skulle ut med jycken i morse så gick jag ut via garaget, och döm om min förvåning när verktygslådan fastnade på mig när jag gick förbi arbetsbänken. Har tagit 2 sprutor.
Citera
2021-09-15, 07:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Downtownkid67
Vad skulle syftet med magneten vara?
Jag tänker så här att egentligen kanske det inte är vaccinet som är boven i det här. Vi känner inte till de långsiktiga effekterna av viruset heller, och ja inte heller av vaccinet.

Hmmm... Visst ett virus som gör en magnetisk på exakt den punkt där man fick vaccinet. Mycket trolig förklaring...
Citera
2021-09-15, 07:19
Medlem
Citat:
Förresten konstigt att inga kemister motståndare någonstans i världen som lyckats smyga ut några sprutor av olika vaccin för att undersöka innehållet och ge oss svart på vitt.

Detta finns så klart. Men censuren på Google och Youtube är ojämförlig numera. Det är DuckDuckGo och Bitchute, Rumble och Odysée som gäller.

Därmed inte sagt att jag kan garantera dessa kemister, läkare och deras resultat. Har ingen egen kunskap om vad man kan tänkas se i ett mikroskop. Har faktiskt inte hittat något som jag tycker är tillräckligt trovärdigt för att länka.

Däremot så finns det en annan tråd i ämnet som utgår från att japanerna drog in 3,2 miljarder doser från en batch som de upptäckte innehöll material med magnetiska egenskaper.
Citera
2021-09-15, 09:18
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Intensivtklok är ett sozzetroll av värsta sort.

Plocka fram en kylskåpsmagnet och testa på er själva och er omgivning. Efter fem personer borde ni åtminstone ha ett napp.

Efter några veckor är effekten svag. Håll magneten försiktigt och för den över det ställe där sprutan givits. Observera att det kan ske en repellation just i området närmast runtom.
Sluta skriva saker du inte har minsta aning om. Jag har aldrig röstat vänster och att tillskriva mig politiska åsikter kommer inte hjälpa mig.

Dina helt GALNA påståenden om att magneter fastnar på folk efter vaccinering tydliggör att du är helt bortom räddning eller sitter och driver på Flashback.

Jag har personligen testat på rätt många nu, omedelbart efter vaccinering eller strax efter, och behöver jag säga att inte en jäkel varit magnetisk. Dessutom säger all vetenskap att det är HELT OMÖJLIGT. Sluta fantisera. Det finns inga magnetiska ämnen i vaccinen och det finns definitivt ingen process som skapar magnetism i kroppen. Kan du förklara hur detta skulle vara möjligt?
Citera
2021-09-15, 09:21
Medlem
Citat:
Detta finns så klart. Men censuren på Google och Youtube är ojämförlig numera. Det är DuckDuckGo och Bitchute, Rumble och Odysée som gäller.

Därmed inte sagt att jag kan garantera dessa kemister, läkare och deras resultat. Har ingen egen kunskap om vad man kan tänkas se i ett mikroskop. Har faktiskt inte hittat något som jag tycker är tillräckligt trovärdigt för att länka.

Däremot så finns det en annan tråd i ämnet som utgår från att japanerna drog in 3,2 miljarder doser från en batch som de upptäckte innehöll material med magnetiska egenskaper.

Trodde inte det var möjligt att få med ett chip i sprutor. Gogglade lite på nanochip och såg chipsprutor som injiceras på hundar

https://www.nanochipid.com/features (view more details)

Vad skulle syftet vara att injicera ett chip i människor, om det bara handlar om kontroll utan alltför mycket inskräning så borde det inte vara ett stort problem egentligen. Om tanken är depopulation borde man inte kunna nå det syftet genom enbart viruset, eller genom kranvatten... Finns hur många alternativ som helst.
Citera
2021-09-15, 09:21
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AztecCrystal
Skulle göra alla gott om "sanningssökarna" la foliehatten på hyllan, idiotin är på orimliga nivåer just nu. Anti-vaxxarna har inbillat sig att man får en magnetisk superkraft av sprutan
Rätt fascinerande att det, sannolikt, finns folk som faktiskt tror på dessa galna påståenden.
Citera
2021-09-15, 09:26
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bryggmastaren1
Rätta dig i ledet, när jag skulle ut med jycken i morse så gick jag ut via garaget, och döm om min förvåning när verktygslådan fastnade på mig när jag gick förbi arbetsbänken. Har tagit 2 sprutor.
Säger du det? Kan det vara magnetismen efter sprutan som gör att jag har så jäkla svårt att kliva ut u bilen när jag kommer till jobbet då?
Citera
2021-09-15, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Sluta skriva saker du inte har minsta aning om. Jag har aldrig röstat vänster och att tillskriva mig politiska åsikter kommer inte hjälpa mig.

Dina helt GALNA påståenden om att magneter fastnar på folk efter vaccinering tydliggör att du är helt bortom räddning eller sitter och driver på Flashback.

Jag har personligen testat på rätt många nu, omedelbart efter vaccinering eller strax efter, och behöver jag säga att inte en jäkel varit magnetisk. Dessutom säger all vetenskap att det är HELT OMÖJLIGT. Sluta fantisera. Det finns inga magnetiska ämnen i vaccinen och det finns definitivt ingen process som skapar magnetism i kroppen. Kan du förklara hur detta skulle vara möjligt?

Jag vet inte vad som är orsaken. Om du googlar kan du se att det inte är omöjligt utan att det finns väldigt modern nanoteknik som nyttjar magnetiska partiklar.

Sedan till skillnad från DIG så vet jag och kan även förklara hur naturvetenskap fungerar. Naturvetenskap är en empirisk vetenskap och empirisk kunskap - dvs experiment i verkligheten som kan upprepas - är kung.

Teorin anpassas efter den empiriska erfarenheten och inte tvärtom.

Jag vet som sagt vad jag har sett med mina egna ögon och det finns gott om individer som kan bekräfta detta.

Självklart förstår jag från ditt sätt att formulera dig att Du är en värdelös looser som inte ens klarat gymnasiet.
Citera
2021-09-15, 10:55
Medlem
Citat:
Trodde inte det var möjligt att få med ett chip i sprutor. Gogglade lite på nanochip och såg chipsprutor som injiceras på hundar

https://www.nanochipid.com/features (view more details)

Vad skulle syftet vara att injicera ett chip i människor, om det bara handlar om kontroll utan alltför mycket inskräning så borde det inte vara ett stort problem egentligen. Om tanken är depopulation borde man inte kunna nå det syftet genom enbart viruset, eller genom kranvatten... Finns hur många alternativ som helst.

Vi vet ju inte VAD som orsakar magnetismen.

Finns inga belägg för att det är just chip.

Personligen tror jag mer på en modern teknik som heter SPION:

https://www.frontiersin.org/articles/10.3389/fonc.2019.00059/full
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in