Citat:
Ursprungligen postat av
Intensivtklok
Sluta skriva saker du inte har minsta aning om. Jag har aldrig röstat vänster och att tillskriva mig politiska åsikter kommer inte hjälpa mig.
Dina helt GALNA påståenden om att magneter fastnar på folk efter vaccinering tydliggör att du är helt bortom räddning eller sitter och driver på Flashback.
Jag har personligen testat på rätt många nu, omedelbart efter vaccinering eller strax efter, och behöver jag säga att inte en jäkel varit magnetisk. Dessutom säger all vetenskap att det är HELT OMÖJLIGT. Sluta fantisera. Det finns inga magnetiska ämnen i vaccinen och det finns definitivt ingen process som skapar magnetism i kroppen. Kan du förklara hur detta skulle vara möjligt?
Jag vet inte vad som är orsaken. Om du googlar kan du se att det inte är omöjligt utan att det finns väldigt modern nanoteknik som nyttjar magnetiska partiklar.
Sedan till skillnad från DIG så vet jag och kan även förklara hur naturvetenskap fungerar. Naturvetenskap är en empirisk vetenskap och empirisk kunskap - dvs experiment i verkligheten som kan upprepas - är kung.
Teorin anpassas efter den empiriska erfarenheten och inte tvärtom.
Jag vet som sagt vad jag har sett med mina egna ögon och det finns gott om individer som kan bekräfta detta.
Självklart förstår jag från ditt sätt att formulera dig att Du är en värdelös looser som inte ens klarat gymnasiet.