2021-06-27, 20:53
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Magnetiskt material. Förklarar ju varför folk har lyckats få metallbitar att fastna i armen där de fick vaccinet.
Det är ingen mer än fakevideos som fått metallbitar att fastna på armen.
Du ska inte tro på allt du ser på internet..

Testa med riktiga personer som blivit vaccinerade istället, som du vet inte fejkar det, resultat kommer tyvärr göra dig besviken.
Citera
2021-06-27, 20:53
Medlem
Idiotsveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Magnetiskt material. Förklarar ju varför folk har lyckats få metallbitar att fastna i armen där de fick vaccinet.

Jo exakt, det förklarar dock inte hur ovaccinerade kan ha blivit "magnetiska", såvida inte mRNA instruktionerna även förmår kroppen att skapa dessa själv även hos de "vaccinsmittade".

Något som antagligen blir svårare att avkoda är exakt vad denna mRNA sträng gör och hur den faktiskt ser ut, samt om den är ensam eller om det finns flera olika med olika instruktioner i vaccinen(Pfizer och Moderna)

Edit: Mycket smuts i tråden redan ser jag.
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-27 kl. 20:56.
Citera
2021-06-27, 21:08
Medlem
Jordgubbes avatar
Det förekommer forskning på grafen och covid (finns mellan 50-80 publicerade artiklar i pubmed på graphene covid-19 eller graphene SARS-CoV-2), men intellektuella uppstarten i tråden (källhantering etc) är på nivån "oläslig kladdlapp funnen i okänd papperskorg", så orka.
Citera
2021-06-27, 22:00
Medlem
madtops avatar
Trådar sammanfogade. Länk till startinlägg (FB) vaccinen har magnetiska egenskaper?
Citera
2021-06-28, 08:16
Medlem
Innerfittefetts avatar
Givetvis blir ingen magnetisk av vaccinet! Det fattar ju nästan en idiot.
Ni foliehattar och andra lågbegåvade som tror att det är sant är ju bara tragiska. Hur jävla lättlurad får man bli?
Citera
2021-06-28, 10:43
Medlem
Ni är idioter som säger att man inte blir magnetisk.

Jag har provat på 4st personer, Mor och far samt svärföräldrarna. Alla kunde fästa magneter där dom hade blivit stuckna. Vi har provat med olika magneter så JAG har sett det med egna ögon.

Innan ni avfärdar det så testa på någon som precis har fått Pfizer nr 2 och kolla själva.

Det fungerade dock inte på min farbror som hade tagit moderna.

Jag blev helt paff för jag trodde med det var fake innan jag såg det med mina egna ögon.
Citera
2021-06-28, 12:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TooL

Jag har provat på 4st personer, Mor och far samt svärföräldrarna. Alla kunde fästa magneter där dom hade blivit stuckna. Vi har provat med olika magneter så JAG har sett det med egna ögon.

Innan ni avfärdar det så testa på någon som precis har fått Pfizer nr 2 och kolla själva.

Jag blev helt paff för jag trodde med det var fake innan jag såg det med mina egna ögon.
Har provat på 4 Pfizer, 1 Moderna och 2 Astra, ingen blev påverkad av magneter. Så olka det kan vara.
Edit: Gällde andra sprutan på samtliga.
Citera
2021-06-28, 12:44
Medlem
Det är en grupp spanjorer som har studerat förekomsten av grafenoxid inte bara i ”vaccinet” utan också i testmaterialet och maskerna. Man menar att det också funnits i influensavacciner. Dessa har i stor utsträckning injicerats i den äldre befolkningen, som ju också drabbats värst av ”pandemin”.
Grafenoxiden får immunförsvaret att kollapsa och orsakar cytokinstormar. Det ger inflammation i slemhinnorna, vilket påverkar lukt- och smaksinnet och det är magnetiskt i kroppen. Man kopplar det också till 5G-lanseringen. Motmedlet menar man är glutation, den antioxidant som kroppen själv tillverkar. Halten av denna är högst hos barn, som blir minst sjuka av ”covid-19”, och sjunker med stigande ålder.

https://www.orwell.city/2021/06/covid-19-is-caused-by-graphene-oxide.html

Max Igan har ett inslag om detta, som börjar vid 9:40. Man menar att det är grafenoxiden som är covid-19.

https://www.bitchute.com/video/xfRyWiRHe9jM/
Citera
2021-06-28, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Har provat på 4 Pfizer, 1 Moderna och 2 Astra, ingen blev påverkad av magneter. Så olka det kan vara.
Edit: Gällde andra sprutan på samtliga.

Undrar vad det beror på att det verkar så olika hos folk.
Citera
2021-06-28, 16:37
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Undrar vad det beror på att det verkar så olika hos folk.
Håll ett papper mellan hud och magnet nästa gång du provar.
Citera
2021-06-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvileja
Det är en grupp spanjorer som har studerat förekomsten av grafenoxid inte bara i ”vaccinet” utan också i testmaterialet och maskerna. Man menar att det också funnits i influensavacciner. Dessa har i stor utsträckning injicerats i den äldre befolkningen, som ju också drabbats värst av ”pandemin”.
Grafenoxiden får immunförsvaret att kollapsa och orsakar cytokinstormar. Det ger inflammation i slemhinnorna, vilket påverkar lukt- och smaksinnet och det är magnetiskt i kroppen. Man kopplar det också till 5G-lanseringen. Motmedlet menar man är glutation, den antioxidant som kroppen själv tillverkar. Halten av denna är högst hos barn, som blir minst sjuka av ”covid-19”, och sjunker med stigande ålder.

https://www.orwell.city/2021/06/covid-19-is-caused-by-graphene-oxide.html

Max Igan har ett inslag om detta, som börjar vid 9:40. Man menar att det är grafenoxiden som är covid-19.

https://www.bitchute.com/video/xfRyWiRHe9jM/
De har malt ned grillkol i vaccinet också. Rackarns!
Citera
2021-06-28, 16:47
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:

Märkligt nog har inga magneter fastnat på mig själv efter Comirnatyvaccinationer, inte heller på min kvinna... Det fattar väl vem som helst att man inte blir magnetisk av ett vaccin. Att denna tråd lever är fantastiskt och ett större under än magnetism till följd av vaccination.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in