2021-07-07, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Såg på tuben där dom knökade fast lite grejer men ingen visade baksidan på grejen om det fanns något klet där så därför vill jag se det med egna ögon för sprutar man in något på ett ställe på kroppen som är magnetiskt, borde det vara väldigt lite och sprida sej ut i hela kroppen, bli så utblandat och svagt att det omöjligt kunna fastna något. Just därför vill jag se det själv för att tro det. Och skulle det stämma att dom är magnetiska, då är det ju inte bra.

Detta är ju testat samma dag som jag tog den så vet ej hur lång effekten är. Men på mig gick det. Kul om fler testar som tar pfizer.
Citera
2021-07-07, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Seradas90
Detta är ju testat samma dag som jag tog den så vet ej hur lång effekten är. Men på mig gick det. Kul om fler testar som tar pfizer.
Tagit Pfizer. Funkade varken på första eller andra sprutan.
Citera
2021-07-07, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Tagit Pfizer. Funkade varken på första eller andra sprutan.

Jasså? Försökt exakt på stickstället? Skeden måste sitta en bit upp (sticket ska vara typ precis under själva skedhuvudet). Kan ju vara någon reaktion som gör att man typ blir statisk eller något. Vore kul att veta varför det blir så på många som tagit pfizer...
Citera
2021-07-07, 21:22
Medlem
Citat:
Skedar och småmynt fastnar på stickstället efter Pfizers vaccin. Testade idag efter att ha tagit dos1.
Skedar är rostfria så hur fan skulle de kunna vara magnetiska 😂
Citera
2021-07-07, 21:25
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Blev paff iallafall och skumt att drt bara går på pfizer tydligen....vet fler som testat.

Finns tusentals videos på youtube. Oftast med något magnet challenge i titeln. Alla, utom några tomtar här på flashback, vet att detta är ett verkligt fenomen. Har med vaccinets grafenoxid att göra.
Citera
2021-07-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld
Finns tusentals videos på youtube. Oftast med något magnet challenge i titeln. Alla, utom några tomtar här på flashback, vet att detta är ett verkligt fenomen. Har med vaccinets grafenoxid att göra.

Tack för den vetenskapliga förklaringen! Man blev ju ställd när den fastnade eftersom man trodde som många andra att det var fejk. Men hur länge kan det sitta i tro?
Citera
2021-07-07, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berra122
Skedar är rostfria så hur fan skulle de kunna vara magnetiska 😂

Inte säkert det är magnetism, men nått är det som håller skeden för funkar bara på sticket.
Citera
2021-07-07, 23:02
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Tack för den vetenskapliga förklaringen! Man blev ju ställd när den fastnade eftersom man trodde som många andra att det var fejk. Men hur länge kan det sitta i tro?

Det får du nog fråga din sjukvårdsinrättning, dom du fick injektionen av. Dom borde väl veta, vid det här laget.
Citera
2021-07-07, 23:06
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CathelynWajld

Visa med en kompass då.

Har själv testat, både mig och frugan och en kollega. Första respektive andra dosen. Inget resultat, varken med magnet eller kompass.
Citera
2021-07-07, 23:26
Medlem
CathelynWajlds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Visa med en kompass då.

Har själv testat, både mig och frugan och en kollega. Första respektive andra dosen. Inget resultat, varken med magnet eller kompass.

En EMF-mätare kanske funkar bättre. Många av videorna på youtube visar hur EMF-mätare ger höga utslag vid arm och huvud men visar ingenting vid dator, teve och mikrovågsugn.
Citera
2021-07-07, 23:49
Medlem
Citat:
Jasså? Försökt exakt på stickstället? Skeden måste sitta en bit upp (sticket ska vara typ precis under själva skedhuvudet). Kan ju vara någon reaktion som gör att man typ blir statisk eller något. Vore kul att veta varför det blir så på många som tagit pfizer...
Ungefär precis där en får plåstret?
Citera
2021-07-07, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Ungefär precis där en får plåstret?

Ja vid själva stickhålet som blir efter, kan få göra 3 försök eller nått , den ramlar rätt lätt men när man hittat rätt läge fäster den så man kan gå runt med den med armen hängandes neråt, jag kunde det iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in