2021-06-28, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Märkligt nog har inga magneter fastnat på mig själv efter Comirnatyvaccinationer, inte heller på min kvinna... Det fattar väl vem som helst att man inte blir magnetisk av ett vaccin. Att denna tråd lever är fantastiskt och ett större under än magnetism till följd av vaccination.

Precis så trodde jag med tills jag såg motsatsen. Du behöver ju självklart inte tro på det jag skriver.
Citera
2021-06-28, 17:33
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Precis så trodde jag med tills jag såg motsatsen. Du behöver ju självklart inte tro på det jag skriver.
Okej. Det gör jag inte heller. Det är nämligen fysiskt omöjligt.
Citera
2021-07-07, 18:28
Medlem
Skedar och småmynt fastnar på stickstället efter Pfizers vaccin. Testade idag efter att ha tagit dos1.
Citera
2021-07-07, 18:35
Medlem
hippilis avatar
Dom få jag känner som är vaccinerade, ingen är magnetisk.
Citera
2021-07-07, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Dom få jag känner som är vaccinerade, ingen är magnetisk.

Har dom fått pfizer? Funkar bara på den sorten tydligen.
Citera
2021-07-07, 18:39
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seradas90
Har dom fått pfizer? Funkar bara på den sorten tydligen.
Ingen aning men tror inte på det förrän jag ser det själv att exempelvis en liten plåtbricka fastnar på någon.
Citera
2021-07-07, 18:42
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Skedar och småmynt fastnar på stickstället efter Pfizers vaccin. Testade idag efter att ha tagit dos1.
Sked som inte fastnar på en magnet är gjord i rostfritt fastnar den är det kromstål om du undrar någon gång.
Citera
2021-07-07, 18:44
Medlem
Citat:
Ingen aning men tror inte på det förrän jag ser det själv att exempelvis en liten plåtbricka fastnar på någon.

Alltså man blir inte så magnetisk, fick hålla på ett litet tag med skeden men när den väl sitter så satt den ju kvar när jag lät armen hänga. Fick det bevisat på mig idag.
Citera
2021-07-07, 18:45
Medlem
Citat:
Sked som inte fastnar på en magnet är gjord i rostfritt fastnar den är det kromstål om du undrar någon gång.

Undrar vad det är som gör det iallafall.
Citera
2021-07-07, 18:46
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Undrar vad det är som gör det iallafall.
Har ingen aning.
Citera
2021-07-07, 18:47
Medlem
Citat:
Har ingen aning.

Blev paff iallafall och skumt att drt bara går på pfizer tydligen....vet fler som testat.
Citera
2021-07-07, 18:56
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Blev paff iallafall och skumt att drt bara går på pfizer tydligen....vet fler som testat.
Såg på tuben där dom knökade fast lite grejer men ingen visade baksidan på grejen om det fanns något klet där så därför vill jag se det med egna ögon för sprutar man in något på ett ställe på kroppen som är magnetiskt, borde det vara väldigt lite och sprida sej ut i hela kroppen, bli så utblandat och svagt att det omöjligt kunna fastna något. Just därför vill jag se det själv för att tro det. Och skulle det stämma att dom är magnetiska, då är det ju inte bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in