Citat:
Ursprungligen postat av
AndersStenberg
Jo men nu råkar jag ha sett det med egna ögon. Flera gånger dessutom. Med detta påstår jag naturligtvis inte att ALLA uppvisar magnetiska egenskaper. Utan jag antar att det är vissa individer eller vissa batcher som ger upphov till det. Dessutom får du nog hänvisa till en källa som redogör för exakt vad som finns i vaccinen. Jag tror nog inte att det finns formulerat i detalj med hänvisning till affärshemligheter.
Sedan din sista mening avslöjar vilken ignorant nolla DU faktiskt är. Läkemedelsverket gör inga tester av vaccinet. De hänvisar till EU:s motsvarighet. Som i sin tur hänvisar till FDA och CDC - som i sin tur hänvisar till Läkemedelsbolagen.
De enda som testat vaccinet är japanerna - och det slutade med att de drog in 3,2 miljoner doser.
Visst är det så att inte heller jag har kunnat testa särskilt utförligt, det rör sig om knappa dussinet totalt, så i teorin skulle det ju kunna finnas de som fått helt andra batchar som skulle kunna innehålla något annat. Visst är det så, men vad skulle meningen med dessa supermagnetiska nanopartiklar vara?
Exakt vad som finns i vaccinen finns redovisat på FASS. Det enda som inte redovisas i detalj är ju mRNA-delen, allt annat är väldigt "standard" och väldokumenterat.
Ja, det stämmer som du säger att Läkemedelsverket inte testar själva, men varför skulle de ens fundera över att göra det? Det är inte så det brukar fungera och att testa ett enstaka parti av ett läkemedel säger ju inte så mycket. Men visst, i den bästa av världar skulle vi ha resurserna att genomföra betydligt bättre tester av alla läkemedel, det vore ju bra så klart.
Det som hände i Japan berodde ju på att man undersökte anledningen till flera rapporterade fall av allvarliga biverkningar och fynden de gjorde bestod ju varken av grafenoxid eller magnetiska nanopartiklar. NU minns jag inte direkt vad det var man kom fram till att vaccinen var kontaminerade med, men du vet kanske?