2021-06-13, 21:37
Moderator
Tinuviels avatar
Skickas vidare för ev sammanfogning med befintlig tråd:
(FB) vaccinen har magnetiska egenskaper?

Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Citera
2021-06-13, 23:22
Medlem
madtops avatar

Trådar sammanfogade, länk till startinlägg (FB) vaccinen har magnetiska egenskaper?
/Moderator
Citera
2021-06-13, 23:55
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet420
Testat magneten nu på 5 olika vaxade den har fastnat på 3 av 5 och inte bara på vaccination hålet även på halsen på ena.. Det som skiljer dessa 3 som det fastnade på mot de 2 som det inte fastnade på är att de 2 andra är veganer och kanske inte har samma järnhalt i kroppen.. Eventuellt att det är järn i de animaliska produkterna som säljs i affärerna.

Sannolikt har människor konstant - på olika sätt - fått i sig metaller/partiklar under många års tid varför denna spruta bara utgör grädden på moset (eller det som får giftcoktailen att svämma över). Partiklar som regnar ner från himlen och hamnar var...? Vegandieter (livsstilen) är troligen mer (metall)detoxande till sin natur än kött och fiskalternativet.
Citera
2021-06-16, 14:25
Medlem
groovesnuss avatar
Om nu vaccinet är så magnetisk så kommer kompassen på min båt få ett spel.

Återkommer med rapport!
Citera
2021-06-16, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Återkommer med rapport!
Kontakta Sjöräddningen innan du ger dig ut! Själv har jag haft en järnstekpanna klistrad på underarmen sen lunch. Det blir aluminium efter detta...
Citera
2021-06-16, 15:12
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Jag tyckte det var sjukt skumt för jag var övertygad om att det var fake. Litar ännu mindre på myndigheter och media för det jag har läst från dom är att detta är bara bluff. Nu såg jag det med egna ögon på tre personer och det var ingen bluff.

Sen vad det betyder det har jag inte orkat tänka på. Jag klassas ändå som anti vaccer för att jag vill vänta med att ta sprutan.
Du o jag är inga anti vax : )
Däremot observerar vi ett fenomen. Skriver, talar om det så som man ska göra.

Anti vax, rasist, transfob osv är lätta saker slå av sig. Det är ord för att stoppa debatter o samtal, är till för att istället för sakfrågor gå kring dem eller försöka döda ämnen.

Jag håller med om att mediahusen (i stort) är helt köpta eller påverkade av starka ekonomiska, politiska intressen.
Men, vi kan söka massor med info fr studier, bloggar, kommentarer med intressanta länkar o en o annan mediaaktör.

Tack för din info.
Citera
2021-06-18, 17:39
Medlem
groovesnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus

Återkommer med rapport!
OK. Har nu kollat med min vanliga kompass (Plastimo Olympic 135) samt den elektroniska som är kopplad till autopiloten (Raymarine ST70).

Vaccin: Pfizer.

Inget utslag. Testade på många olika avstånd, tröck t o m axeln emot, men tyvärr ingen reaktion.

Ni kan låsa tråden.
Citera
2021-06-27, 19:58
Medlem
Idiotsveriges avatar
Grafenoxid hittat i COVID-vaccinen.

Med ett elektronmikroskop(JEM 2100plus) och tillgång till vaccinet har några forskare tydligen gjort en studie som visar på att vaccinen verkar innehålla Grafenoxid(Graphene oxide på engelska). Detta är ett magnetiskt material(åtminstone kan det vara magnetiskt)

TimTruth förklarar detta mer ingående för den som är intresserad i nedan video.
https://www.bitchute.com/video/vQe7jK4x4tgb/

Citat:
Microscopic Viewing of the Covid Injection (unknown which brand yet) shows what looks to be Graphene Oxide - (Nanoparticles which are designed to Track and Trace an individual and are also designed to deliver drugs to the individual via an EXTERNAL SIGNAL.

What are the Applications of Graphene Oxide?

Thanks to its unique properties and chemical structure, graphene oxide is finding ever-increasing use in numerous processes within varied industries.

These are some of the potential and current applications of graphene oxide in material science R&D (academic and commercial studies)

Energy and Power industry
Defense labs
Biosensors
Biomedical procedures
LED technology
Super-capacitor material
Drug-carrier
Batteries
Solar cell development
Aeronautical industry
Graphene oxide has significant electronic, thermal and physical properties which makes it an excellent product for use in not only research and development of advanced materials, but also in revolutionizing the energy storage industry as well.

Jag hittar ingen info om vilket vaccin det gäller, men antar det gäller Pfizer(det brukar vara detta som behandlas oftast)

Har vi någon i Sverige som gjort en liknande studie? Eller någon som kan?
Senast redigerad av Idiotsverige 2021-06-27 kl. 20:11.
Citera
2021-06-27, 20:20
Medlem
AlabamaHotcakess avatar
Vilka forskare? Det finns ingen hänvisning till något konkret underlag i din länk.
Citera
2021-06-27, 20:28
Medlem
Innerfittefetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlabamaHotcakes
Vilka forskare? Det finns ingen hänvisning till något konkret underlag i din länk.
Bitchute säger ju allt! Foliehattarnas favoritsida efter Flashback.

Givetvis är det bara trams, påhittat av antivaxxers
Citera
2021-06-27, 20:41
Moderator
Chantres avatar
Magnetiskt material. Förklarar ju varför folk har lyckats få metallbitar att fastna i armen där de fick vaccinet.
Citera
2021-06-27, 20:44
Moderator
fredrik686s avatar
Coronaviruset och covid-19 --> Alternativa teorier om covid-19
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem