2007-12-20, 15:34
Medlem
My name is Earls avatar
Sofia: att det har kastats en del skit på dig beror ju helt och hållet på vad som har skrivits i media och vad man har sett på tv, och att många av oss tycker att Fredrik har behandlats oerhört illa, dels av den där efterblivna bruden Eva-lina eller vad hon hette och även det med dig.
Citera
2007-12-20, 15:49
Medlem
Sofia:

Kändes det stundtals som att grisarna på ett sätt konkurrerade ut er tjejer?
Citera
2007-12-20, 15:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fidelian
Hej.
Det stämmer att jag sökte till Karl Petter men det var för han var med i det första programet och verkade trevlig.
Sen veckan därpå så var det dom andra fyra bönderna och då såg jag Fredrik och jag tyckte han verkade trevligare men då hade jag redan skickat till karl Petter så då blev det ju att jag skicka till två för Fredrik var mer min stil än va Karl Petter är.
Han är mer en party kille och det är absolut inget för mig.

Okej då förstår jag, första man misstänkte var ju att du var ute efter lite tv-tid. Fredrik är ju en jävla party kille han dansar ju gammeldans 2ggr i veckan och kör rakkarbil
Citera
2007-12-20, 16:36
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
jag har följt tråden hela tiden och du har skrivit ganska taskiga saker om mit tex.

Vad menas med du har skrivit ganska taskiga saker om mit tex
Citera
2007-12-20, 16:39
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
[b]SofiaKändes det stundtals som att grisarna på ett sätt konkurrerade ut er tjejer?

LOL

Citat:
Ursprungligen postat av DonJhonson
Okej då förstår jag, första man misstänkte var ju att du var ute efter lite tv-tid. Fredrik är ju en jävla party kille han dansar ju gammeldans 2ggr i veckan och kör rakkarbil

LOL..igen
Citera
2007-12-20, 16:58
Medlem
Alisas avatar
Sofia!!
Jag har i hela tråden försvarat Fredrik. Verkar vara en snäll kille.
Men VARFÖR stanna du på gården? Märkte inte Fredde att du ville hem? Det hade ju varit bra om du hade sagt till han att välja Lena istället? Eller ville han inte alls ha Lena?
Har du blivit bjuden på mycket kändisfester?
Citera
2007-12-20, 18:42
Medlem
Shuyins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alisa
Sofia!!
Jag har i hela tråden försvarat Fredrik. Verkar vara en snäll kille.
Men VARFÖR stanna du på gården? Märkte inte Fredde att du ville hem? Det hade ju varit bra om du hade sagt till han att välja Lena istället? Eller ville han inte alls ha Lena?
Har du blivit bjuden på mycket kändisfester?

Ingen bra tv med Lena och Fredrik antagligen...
Citera
2007-12-20, 19:00
Medlem
Miss Förstånds avatar
Sophia:
Rykten går att du redan hade ett förhållande med ngn annan när du var med i bonde söker fru, stämmer det??
Citera
2007-12-20, 19:31
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad menas med du har skrivit ganska taskiga saker om mit tex

Det lär ju inte vara "mitt ex" hon menar. Snarare "mig t.ex.". Men jag reagerade också lite på det där.
Citera
2007-12-20, 19:35
Medlem
My name is Earls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Det lär ju inte vara "mitt ex" hon menar. Snarare "mig t.ex.". Men jag reagerade också lite på det där.

Hon kanske har tjocka fingrar, det måste givitvis vara "mig".
Citera
2007-12-20, 19:41
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
För det första så fattar jag inte att ni har så mycket tid i livet att sitta och kalla oss som varit med i programet för allt möjligt att vi är wannabe osv,
Vet inte hur mycket skit ni har skrivit om mig tycker verkligen det verkar som ni inte har något liv.
Och Linda sa inte åt Fredrik att ta bort Johanna.
Hon pressade honom för mycket och ville veta hans känslor och han tyckte det blev jobbigt och rösta ut henne.
Och varför hon försvann var för hon blev så upprör så hon fick näsblod som dom inte fick stopp på så Linda fick åka iväg med henne.
Och skaffa er ett liv en att sitta här och snacka skit om människor som har försökt att hitta kärleken.
(sofia)
Om vi hypotetiskt antar att du är Sofia på riktigt, varför skulle Lindas pressande av känslor få Fredrik att välja bort den tjejen som han blev alldeles till sig av i början? Det var ju uppenbart att hon var (sjukligt) intresserad av Fredrik. Hade han valt att ha kvar henne skulle de levt lyckligt nu. Jag hade absolut inte kastat ut en tjej som var så intresserad av mig, inte det första jag gjorde iaf. Dessutom såg hon bra ut.
Citera
2007-12-20, 19:44
Medlem
polvos avatar
Äe fy fan! Är det den riktiga Sofia så fuck you! Du kan väl köpa dig en sista minuten-tripp som alla andra människor som vill ut och resa. Att rida på nån stackars grisbondes våg var riktigt fult. Fatta vad Lena och Freddan kunde ha skapat tillsammans, buuu!

Isabel kommer stå fastbunden vid spisen, sönderslagen och ägd om några år. Lita på mig, lika så Per Inge, han kommer ligga i årsmocket och böla, kuvad. Vilket kommer göra Susanne helt till sig då hon är helt besatt av bölande män, sprid lite rosblad på honom och bilden är perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in