Citat:
Ursprungligen postat av fidelian
För det första så fattar jag inte att ni har så mycket tid i livet att sitta och kalla oss som varit med i programet för allt möjligt att vi är wannabe osv,
Vet inte hur mycket skit ni har skrivit om mig tycker verkligen det verkar som ni inte har något liv.
Och Linda sa inte åt Fredrik att ta bort Johanna.
Hon pressade honom för mycket och ville veta hans känslor och han tyckte det blev jobbigt och rösta ut henne.
Och varför hon försvann var för hon blev så upprör så hon fick näsblod som dom inte fick stopp på så Linda fick åka iväg med henne.
Och skaffa er ett liv en att sitta här och snacka skit om människor som har försökt att hitta kärleken.
(sofia)
Om vi hypotetiskt antar att du är Sofia på riktigt, varför skulle Lindas pressande av känslor få Fredrik att välja bort den tjejen som han blev alldeles till sig av i början? Det var ju uppenbart att hon var (sjukligt) intresserad av Fredrik. Hade han valt att ha kvar henne skulle de levt lyckligt nu. Jag hade absolut inte kastat ut en tjej som var så intresserad av mig, inte det första jag gjorde iaf. Dessutom såg hon bra ut.