Citat:
Är Jennifer pedagog, eller menar du hennes ridskola...? Har faktiskt suttit och tänkt under programmets gång att hon verkar lika PK och tråkig som dagisfröknar och personer som jobbar med barn. Typisk moralkärring som ska analysera folks beteenden hela tiden och vet bäst, säkert riktigt torr också, närodlat, ekologiskt och hela kittet. Du har helt rätt, hennes utseende är inte gott nog för "bad boys". Lite förvånande att hon söker sig till dem, men bara har töntar på gården?!? Nästan alla på slottet var mesproppar också. Ja, bortsett från Charlie då kanske. Hon kanske efter sina dåliga erfarenheter vill testa en ny väg! Jennifers utseende tilltalar mig inte på något sätt, hon ser mer ut som en tant, eller ja, lärarinna faktiskt i den lockiga frisyren och vad är speciellt med hennes ögon som alla tjatar om?
Och ja, hon lär nog berätta något nästa vecka för Eriks tjejer, hon sa något i trailern som "jag tror inte Erik säger som det är..." (angående Sigrid). Han har förmodligen sexdamen i tankarna fortfarande och då berättar Jennifer det. En gissning...
Och ja, hon lär nog berätta något nästa vecka för Eriks tjejer, hon sa något i trailern som "jag tror inte Erik säger som det är..." (angående Sigrid). Han har förmodligen sexdamen i tankarna fortfarande och då berättar Jennifer det. En gissning...

Moralkärring kan vara ett bra ord för Jennifer, ska blanda sig andras affärer, måste ha kontroll, göra tester, ska alltid ha sista ordet. Tycker inte heller det finns nåt attraktivt med henne, men smaken är ju som baken delad och tydligen tycker gårdens karlar att hon är nåt att ha.
Den enda i hennes friarskara som kunde räknas som badboy var ju André som inte fick komma till gården.
Skulle inte förvåna mig ifall hon berättar om Sigrid för Eriks tjejer, dem blir vansinniga och drar och att det är konsekvenserna Linda snackat om.

Så hon kan få sin "lover" på nätterna och på dag tid sitta likt Janne Banan i Torsk på Tallin och dricka Redbull till Findus Sjömansbiff med Bea i frysförpackning.
. Tycker hon verkar lite enkel faktiskt, uppskattar inget annat än sina hästar och att rulla runt i halmen, eller? VAD är det hon vill ha? Knappast en livspartner?