2016-11-17, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Är Jennifer pedagog, eller menar du hennes ridskola...? Har faktiskt suttit och tänkt under programmets gång att hon verkar lika PK och tråkig som dagisfröknar och personer som jobbar med barn. Typisk moralkärring som ska analysera folks beteenden hela tiden och vet bäst, säkert riktigt torr också, närodlat, ekologiskt och hela kittet. Du har helt rätt, hennes utseende är inte gott nog för "bad boys". Lite förvånande att hon söker sig till dem, men bara har töntar på gården?!? Nästan alla på slottet var mesproppar också. Ja, bortsett från Charlie då kanske. Hon kanske efter sina dåliga erfarenheter vill testa en ny väg! Jennifers utseende tilltalar mig inte på något sätt, hon ser mer ut som en tant, eller ja, lärarinna faktiskt i den lockiga frisyren och vad är speciellt med hennes ögon som alla tjatar om?

Och ja, hon lär nog berätta något nästa vecka för Eriks tjejer, hon sa något i trailern som "jag tror inte Erik säger som det är..." (angående Sigrid). Han har förmodligen sexdamen i tankarna fortfarande och då berättar Jennifer det. En gissning...

Moralkärring kan vara ett bra ord för Jennifer, ska blanda sig andras affärer, måste ha kontroll, göra tester, ska alltid ha sista ordet. Tycker inte heller det finns nåt attraktivt med henne, men smaken är ju som baken delad och tydligen tycker gårdens karlar att hon är nåt att ha.

Den enda i hennes friarskara som kunde räknas som badboy var ju André som inte fick komma till gården.

Skulle inte förvåna mig ifall hon berättar om Sigrid för Eriks tjejer, dem blir vansinniga och drar och att det är konsekvenserna Linda snackat om.
Citera
2016-11-17, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Ingen som tyckte Per var ordentligt ohövlig när de satt på altanen och Carola berättade om bronsåldern.

Visst kanske det är långt från hans intressen, men hur intresserad är hon av traktorer?!!

Kommer aldrig funka mellan dem. Han borde hitta någon som har max gymnasial utb så slipper han se så uttråkad ut och mumla "men snälla nån".

Jo det var oartigt, man behöver ju inte tycka det är intressant, men man behöver ju inte visa sitt ogillande så tydligt som han gjorde. Han ska ju visa sin bättre sida om han vill fånga damernas intresse men det gör han ju inte. En av hans damer har redan åkt hem pga för lite uppvaktning och liknande, han har ju själv sagt att han ofta gör bort sig när det gäller kvinnor. Han är tydligen medveten om det men gör iaf bort sig såhär.
Citera
2016-11-17, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Ok
Frågan är om vi får se den gamla Anneli gå loss innan hon lämnar gården för gott...

Inte omöjligt,fast tycker hon framstod som rätt vettig idag.
Idag är de inget par i alla fall,hon är tydligen ihop med en glad speleman från sin ort,passar nog henne bra mycket bättre.
Men ve och fasa,hon har fått förfrågan från tv4 om att vara med i farmen.
Citera
2016-11-17, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Inte omöjligt,fast tycker hon framstod som rätt vettig idag.
Idag är de inget par i alla fall,hon är tydligen ihop med en glad speleman från sin ort,passar nog henne bra mycket bättre.
Men ve och fasa,hon har fått förfrågan från tv4 om att vara med i farmen.

Okej så det blev inget då mellan Per och Annelie, nog lika bra för Per pöjken det

Glad speleman från Småland passar nog henne bättre än grubblande velig bonde från Jämtland.

Okej så Annelie har fått förfrågan från TV 4 att vara med i Farmen ifall jag fattat rätt?? Ja damen älskar ju att synas så det borde väl passa henne bra....
Citera
2016-11-17, 01:11
Medlem
NirvanAs avatar
Erik har verkligen sin typ klar: Det måste vara en "sprallig" tjej, det får inte vara en blyg tjej.

Till Linnéa var det mer eller mindre en uppmaning att: "sluta vara så blyg och tyst, bli mer glad, sprallig"

Sigrid måste vara den kåtaste slynan nånsin, nån av dom borde bara greppa tag i henna, slänga henne i sängen och köra - det verkar vara det enda hon vill ha... allt hon yttrar handlar om det.
Senast redigerad av NirvanA 2016-11-17 kl. 01:22.
Citera
2016-11-17, 01:24
Medlem
HeroesSilencios avatar
Det är solklart att Erik och Sigrid har knullat som galna grisar på natten! Det har nog stönats och skrikits så hela slottet vaknat inklusive spöken. Allt annat är ju löjligt om man tänker efter... Sigrid sitter och kåtar upp sig för hon passerar 1 promille i alkohol. Tar första bästa som hon kan tänka sig, gubben var ju inget alternativ utan lillgrabben fick sin dröm uppfylld som han läst om så många ggr i Fib Aktuellts noveller.

Jag personligen känner inte Sigrid men jag tycker hon framstår som rent av en vidrig människa och totalt känslolös och avsaknad av empati. Så länge det inte är en häst som föder eller en ny sadel som kommer till den lokala hästhopen.
Killarna fattar ju ingenting, hon är totalt ointresserad av dom. Finns inget!! Hon är död i känslor för dom, tycker bara det skall bli skönt att de reser hem och inspelningarna slutar. Det hon dock önskar var att någon av dom tog initiativet och satte på hon som Erik (SlottsRocco) gjorde.. Så hon kan få sin "lover" på nätterna och på dag tid sitta likt Janne Banan i Torsk på Tallin och dricka Redbull till Findus Sjömansbiff med Bea i frysförpackning.

Årets säsong av Bonnläpp söker Blygdläpp tar alla rekord av dålig produktion och innehållslösa personer.
Citera
2016-11-17, 06:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Man kan ju vara lite lyhörd för kritiken kanske... Helt ärligt så blir det ju ofta samma ämnen som du tar upp och ältar om och om igen. Som det här med Sigrid och Erik, där du fått bra motargument från bland annat mig. Dock så rinner det bara av och en vecka senare så är ämnet uppe för diskussion igen och samma saker sägs på nytt. Det blir rätt tröttsamt.
Mycket av snacket ni för här i tråden hade passat bättre för pm.

Jennifer har ju tidigare gått ut i media och sagt att hon tycker det är helt fel att deltagarna inte fick reda på vad som hade hänt.
Ja, när får vi reda på konsekvenserna egentligen?

Anneli är sig lik. Enda anledningen att hon skärpt till sig något är för att hon inledningsvis gillade Per.

"Mycket av snacket ni för i det här tråden hade passat bättre för pm", vilka ni? Det är klart det blir samma när det handlar om BSF. Vad trodde du? Du är också ganska tröttsam och tjatig utan veta om det.
Citera
2016-11-17, 07:36
Medlem
Citat:
Ingen som tyckte Per var ordentligt ohövlig när de satt på altanen och Carola berättade om bronsåldern.

Visst kanske det är långt från hans intressen, men hur intresserad är hon av traktorer?!!

Kommer aldrig funka mellan dem. Han borde hitta någon som har max gymnasial utb så slipper han se så uttråkad ut och mumla "men snälla nån".

Jo fruktansvärt ohövligt av honom, hade ifrågasatt vad han håller på med..

Man fick verkligen en HELT annan bild av Per när dom hade presentationerna, då verka han framåt, glad,positiv rolig osv.. vad hände är min fråga?...
Citera
2016-11-17, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjortfelt
Håller med, hade jag varit på Sigrids gård hade jag packat och dragit fort. Hon kan ju inget om mat, inget om att njuta av livet och verkar ju inte heller villig att lära sig av Anders.

Anders är på tok för bra för Sigrid och kan få en kvinna som är 1000 ggr bättre än hon! Man stör sig ju bara på henne.

Håller med om detta!! Anders har för mycket djup, han vill ha annat i livet än ett snabbt skjut med en vacker kvinna. Tänker mig honom i köket, lagandes en utmärkt gourmetmiddag, ett gott vin till, djupa diskussioner därtill... Sigrid har inte tid med sånt tjafs!! Hon har sprungit ut till stallet innan han stekt biffen färdig!
Citera
2016-11-17, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wienna2016
Jag förstår inte...om hon nu äter sina matportioner dagligdags, så måste det ju vara kul som omväxling att äta något annat och lite riktig lagad mat. Färsk fisk är ju inte dumt och särskilt om någon kan och vill tillaga den, men hon kan inte offra sig, bjuda till eller ge med sig en enda dag i ett TV-program som sker en gång i livet. Hon kunde ju sagt: "jag är värdelös på matlagning, men du får gärna visa mig så hjälps vi åt". Om han nu jobbar med fisk, kunde det ju blivit riktigt festligt med lite vitt vin till o.s.v. Verkar helt otroligt faktiskt. Nä, fy vilken groteskt tråkig människa!

Hon skulle garanterat inte uppskatta en god middag på restaurang heller

Jag hade packat väskan direkt. Hon är inte ens snygg i mina ögon.

Ja du har så rätt!! Förstår inte heller varför hon inte gav honom chansen att laga lite god mat? Men OM det är så att hon VERKLIGEN inte bryr sig om mat, finns ju såna också . Tycker hon verkar lite enkel faktiskt, uppskattar inget annat än sina hästar och att rulla runt i halmen, eller? VAD är det hon vill ha? Knappast en livspartner?
Citera
2016-11-17, 08:33
Medlem
Citat:

Jo tänkte samma... Att hur ointresserad får man verka? Jag skulle åtminstone spela intresserad, nog om det var nån jag var intresserad av också... Så förstår inte. Är han inte intresserad av Carola heller? Hon passar nog kanske inte in i längden. Han ska nog ha en 'enklare' kvinna ja.
Citera
2016-11-17, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zuzzii
Jo fruktansvärt ohövligt av honom, hade ifrågasatt vad han håller på med..

Man fick verkligen en HELT annan bild av Per när dom hade presentationerna, då verka han framåt, glad,positiv rolig osv.. vad hände är min fråga?...

Ja, vad har hänt med Per??? Eller har han fel damer på sin gård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in