2015-10-21, 21:00
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Z0DIAC
Jag vet inte vad hon heter, älgbonden hon med stygga tänder. Varning för henne.

Ja, det var henne jag menade också, att hon ger ett gluggen-light liknande intryck.

Men blondinen där var ju redigt korkad också...
Citera
2015-10-21, 21:00
Medlem
MorkaKrafters avatar
Älgbonden väljer den unga brunetten och skickar hem resten?
Citera
2015-10-21, 21:03
Medlem
Bandida.locas avatar
Daniel + Alexandra (Kajsa i 2:a hand)

Stefan + Pia

Pontus + Cecilia (pga tar honom för gården)

Marcus + Isabell
Citera
2015-10-21, 21:06
Medlem
Z0DIACs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorkaKrafter
Älgbonden väljer den unga brunetten och skickar hem resten?
Ja det såg sannerligen ut som Alexandra men jag tror inte han skickar hem resten direkt utan avvaktar.
Citera
2015-10-21, 21:09
Medlem
Danieloss avatar
Kul initiativ av Stefans tjejer att göra en egen variant på "Fattig bonddräng". Den melodin gör mig alltid berörd och en påminnelse om vilket hårt liv bönderna har levt.
Citera
2015-10-21, 21:16
Medlem
Danieloss avatar
På Marcus gård verkar det bara blir fler tjejer snarare än det traditionella färre.
Citera
2015-10-21, 21:23
Medlem
r0bzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Pontus tjejer känns snobbiga, bossiga och tillgjorda. Men det passar väl kanske honom i och för sig?
Jo, det känns ju som att han lever på pappas pengar..
Citera
2015-10-21, 21:42
Medlem
Esposito1887s avatar
Smärtsamt att se aktiviteten på Pontus föräldrars gård. Killen har med all säkerhet blivit övertalad av polarna att medverka trots att han mentalt är som en tonåring och troligen inte alls vill binda sig. Lägg därtill 4 omogna tjejer som inte heller tar några initiativ utan bara klagar över bristen på uppmärksamhet. Kommer inte gå bra där.

Markus valde att bjuda på kranvatten och salta pinnar. Kan nog gå hur som helst där.

Stefan är den riktiga bonden och omgången original. Säsongens stora stjärna.

Daniel har redan bestämt sig. Ingen spänning där. Dock underhållande att följa det osympatiska tandtrollet.
Citera
2015-10-21, 21:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Att dumpa "favoriterna" som kom till slottet verkar tydligen vara rätt medicin. Marcus har fått en rejäl uppgradering på brudskalan.
Verkligen, ibland kan det löna sig att byta alla korten. Frågan är hur han lyckades få med sig så många skåp i första vändan?
Citera
2015-10-21, 22:02
Medlem
fitz-humes avatar
Jag är ganska så pytt på Marcus. De sju tjejer som dök upp på speeddejten dög inte alls (trots att några av dem inte alls verkade så tokiga), han skickade hem allihop och TV4 kallade till krismöte och tvingades hitta nya tjejer åt honom på Facebook, vilket följdes upp av inte fyra utan sju (!) nya tjejer på hans gård vilka inte verkade bättre än tidigare urval. Uppenbarligen var valet av bortskämde Marcus ett stort misstag. Väntar nya skandaler på gården?

Får hålla med tidigare talare vad gäller Pontus. Han verkar inte mogen för detta, utan rent av livrädd för att på allvar intressera sig för någon av tjejerna. Han fick ju skrämselhicka av Anna-Karin som han valde bort tidigare och som var den tjej som i min ögon verkade mest intressant.
Citera
2015-10-21, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume
Jag är ganska så pytt på Marcus. De sju tjejer som dök upp på speeddejten dög inte alls (trots att några av dem inte alls verkade så tokiga), han skickade hem allihop och TV4 kallade till krismöte och tvingades hitta nya tjejer åt honom på Facebook, vilket följdes upp av inte fyra utan sju (!) nya tjejer på hans gård vilka inte verkade bättre än tidigare urval. Uppenbarligen var valet av bortskämde Marcus ett stort misstag. Väntar nya skandaler på gården?

Får hålla med tidigare talare vad gäller Pontus. Han verkar inte mogen för detta, utan rent av livrädd för att på allvar intressera sig för någon av tjejerna. Han fick ju skrämselhicka av Anna-Karin som han valde bort tidigare och som var den tjej som i min ögon verkade mest intressant.

Håller med när det gäller Pontus. Man ser ju att två av tjejerna verkar ha tröttnat redan nästa vecka. En var ju tveksam till om hon ville stanna om han bad henne och en satt och grät såg det ut som. Tror att Pontus kommer bli den här säsongens Erik, att han hinner välja bort en tjej, två drar och en stannar kvar av sympati och sen blir den "vänner" som aldrig ses igen. Eller så drar alla tjejerna kanske......
Citera
2015-10-21, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fitz-hume

Marcus skulle jag klassa som ohotad Kung Tönt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in