Kul initiativ av Stefans tjejer att göra en egen variant på "Fattig bonddräng". Den melodin gör mig alltid berörd och en påminnelse om vilket hårt liv bönderna har levt.
Smärtsamt att se aktiviteten på Pontus föräldrars gård. Killen har med all säkerhet blivit övertalad av polarna att medverka trots att han mentalt är som en tonåring och troligen inte alls vill binda sig. Lägg därtill 4 omogna tjejer som inte heller tar några initiativ utan bara klagar över bristen på uppmärksamhet. Kommer inte gå bra där.
Markus valde att bjuda på kranvatten och salta pinnar. Kan nog gå hur som helst där.
Stefan är den riktiga bonden och omgången original. Säsongens stora stjärna.
Daniel har redan bestämt sig. Ingen spänning där. Dock underhållande att följa det osympatiska tandtrollet.
Jag är ganska så pytt på Marcus. De sju tjejer som dök upp på speeddejten dög inte alls (trots att några av dem inte alls verkade så tokiga), han skickade hem allihop och TV4 kallade till krismöte och tvingades hitta nya tjejer åt honom på Facebook, vilket följdes upp av inte fyra utan sju (!) nya tjejer på hans gård vilka inte verkade bättre än tidigare urval. Uppenbarligen var valet av bortskämde Marcus ett stort misstag. Väntar nya skandaler på gården?
Får hålla med tidigare talare vad gäller Pontus. Han verkar inte mogen för detta, utan rent av livrädd för att på allvar intressera sig för någon av tjejerna. Han fick ju skrämselhicka av Anna-Karin som han valde bort tidigare och som var den tjej som i min ögon verkade mest intressant.
Jag är ganska så pytt på Marcus. De sju tjejer som dök upp på speeddejten dög inte alls (trots att några av dem inte alls verkade så tokiga), han skickade hem allihop och TV4 kallade till krismöte och tvingades hitta nya tjejer åt honom på Facebook, vilket följdes upp av inte fyra utan sju (!) nya tjejer på hans gård vilka inte verkade bättre än tidigare urval. Uppenbarligen var valet av bortskämde Marcus ett stort misstag. Väntar nya skandaler på gården?
Får hålla med tidigare talare vad gäller Pontus. Han verkar inte mogen för detta, utan rent av livrädd för att på allvar intressera sig för någon av tjejerna. Han fick ju skrämselhicka av Anna-Karin som han valde bort tidigare och som var den tjej som i min ögon verkade mest intressant.
Håller med när det gäller Pontus. Man ser ju att två av tjejerna verkar ha tröttnat redan nästa vecka. En var ju tveksam till om hon ville stanna om han bad henne och en satt och grät såg det ut som. Tror att Pontus kommer bli den här säsongens Erik, att han hinner välja bort en tjej, två drar och en stannar kvar av sympati och sen blir den "vänner" som aldrig ses igen. Eller så drar alla tjejerna kanske......