Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-13, 16:23
Medlem
KalleXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Candyman666
Min erfarenhet av doping är obefintlig men googlar man på det så finns håravfall och vätskeansamling som vanliga biverkningar. Och Sebbe är både tunnhårig och uppsvälld. Och ingenstans hittar jag någon mer som också har detta monstruösa intag av bananer ?

Kollar man hans Facebook så har han svällt mycket senaste åren. Men tävlar fortfarande och är brandman, borde ha genomgått dopingkontroll då ju.

Jag läste någonstans för ett år sedan innan serien Bonde söker fru drog igång, att han slutat med extremsport för hans hjärtfel kunde ta livet av honom.
Jag tror detta med bananer är en fix ide som han inbillar sig skall vara bra för kroppen. Visserligen finns det en del nyttiga mineraler i bananer, men de dryper av socker och det blir det fettmuskler av.
Om han kunde äta ner sig till 90 kg då skulle han se bättre ut, men han trivs tydligen med att se ut som hulken, det lär han inte göra när han närmar sig 50.
Citera
2014-12-13, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleXL
Jag läste någonstans för ett år sedan innan serien Bonde söker fru drog igång, att han slutat med extremsport för hans hjärtfel kunde ta livet av honom.
Jag tror detta med bananer är en fix ide som han inbillar sig skall vara bra för kroppen. Visserligen finns det en del nyttiga mineraler i bananer, men de dryper av socker och det blir det fettmuskler av.
Om han kunde äta ner sig till 90 kg då skulle han se bättre ut, men han trivs tydligen med att se ut som hulken, det lär han inte göra när han närmar sig 50.

Jo, men det var ju det jag tänkte, att det kanske är hans egen fixa ide. Jag kan inget sånt här med träning, men jag har försökt leta lite på nätet om det finns någon relevans för detta bananintag hos de som tränar, och visserligen har jag då hittat att banan kan bygga upp muskler,
men jösses, det kan ju inte vara lämpligt med allt det där sockret på köpet.
Men samtidigt så blev jag lite osäker ändå. Han är ju trots fetma extremt stark.
Petra tyckte det var bra, med alla tips han gav, då de styrketränade tillsammans.
Men jag är inte så hemma på sånt här.

Det här visar väl bara hur korkade folk kan vara som vill pumpa upp sina muskler oavsett om det gäller anabola steroider eller drösvis med bananer?
Citera
2014-12-13, 20:40
Medlem
Benziinas avatar
Sebastian verkar ju vara en snäll och känslig kille, men jag kan inte låta bli att äcklas av banansmoothiehinken Det är verkligen ingenting äckligt med bananer men i denna sammanhang mår jag bara illa. Sorry.

Gillar inte heller att han går hela tiden med bar överkropp

Jag tror att han rusade in i tjejernas sovrum första morgonen med bara kalsonger på. Kanske inte konstigt att två av tjejer drog....

Jag tycker att allt händer så fort mellan Petra och honom eller är det på riktigt?? När man vill så mycket i så kort tid så kan man nästa förvänta sig problem. Jag skulle kvävas isf så småningom iaf om det nu inte vore 200% rätt man för mig.
Senast redigerad av Benziina 2014-12-13 kl. 21:02.
Citera
2014-12-14, 10:33
Medlem
Sebastian och Petra känner väl att de är rätt för varandra att de vill att allt ska gå i expressfart. De vill väl leva i den där bubblan där allt är gulligt och mysigt och man är såååå kära. Det är ju upp till de om de vill förhasta sig. Känns i alla fall inte helt äkta mellan de, tyckte från första början att det var något konstigt med alltihop.
Citera
2014-12-15, 21:37
Medlem
Francines avatar
Blev det Erik och Mikaela ändå? I reklamen inför onsdagens program verkar det ju onekligen så. Om det inte är så att de intervjuar henne och hon berättar om en annan person hon blivit kär i och tv 4 bara vill vinkla det som att det är Erik hon pratar om. De verkade ju faktiskt ha en connection innan hon åkte hem så det skulle ju inte vara helt orimligt!
Citera
2014-12-15, 21:49
Medlem
Sebbe-banans bakgrund har ju redan tagits upp men är det någon som känner till något om Petras bakgrund ? Desperationen efter det "perfekta" förhållandet kan ju vara orsakat av att hon själv haft ett struligt kärleksliv bakom sig.
Citera
2014-12-15, 22:02
Medlem
Vet inte om det här har kommit upp tidigare i tråden men här snackar Sebastian om varför han går runt i bar överkropp så ofta, varför han dricker bananshakes och lite om livet överlag: http://tyngre.se/podcasts/sveriges-starkaste-bonde/

Sebastian kommer in i samtalet 13 minuter in (hela avsnittet är ca. 1,5 timme).
Citera
2014-12-15, 23:19
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Francine
Blev det Erik och Mikaela ändå? I reklamen inför onsdagens program verkar det ju onekligen så. Om det inte är så att de intervjuar henne och hon berättar om en annan person hon blivit kär i och tv 4 bara vill vinkla det som att det är Erik hon pratar om. De verkade ju faktiskt ha en connection innan hon åkte hem så det skulle ju inte vara helt orimligt!

Jo, det är helt orimligt. Sätter min röv på att det inte är så.

Fan vad torr Erik var(igen) i det senaste avsnittet. Han kunde försökt göka åtminstone, Ida verkade ju villig Men Erik var rent oförskämt kylig mot henne, rädd för att hon ska se honom genom dimmigt duschglas

Ok om han inte var kär i henne, men jag hade lätt satt på henne iallafall. Hon hade nog kunnat grinda en riktigt gött med den kroppen =)
Citera
2014-12-15, 23:22
Medlem
Pyzkos avatar
Bönder... jävla attentionshoror
Citera
2014-12-16, 16:45
Medlem
gils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Jo, det är helt orimligt. Sätter min röv på att det inte är så.

Fan vad torr Erik var(igen) i det senaste avsnittet. Han kunde försökt göka åtminstone, Ida verkade ju villig Men Erik var rent oförskämt kylig mot henne, rädd för att hon ska se honom genom dimmigt duschglas

Ok om han inte var kär i henne, men jag hade lätt satt på henne iallafall. Hon hade nog kunnat grinda en riktigt gött med den kroppen =)

Håller med, Ida var bra het när hon slängde sig på sängen i hotellrummet men Erik ska såklart börja krångla istället .
Sexigt rum dom fick, där kan man nog ha mycket kul.
Citera
2014-12-16, 16:50
Medlem
utan.att.stannas avatar
Dom storpattade trycker upp dom hela tiden, men att han en gång visade upp den ståtlige ridaren en gång anses jättekonstigt, rent av perverst? Någon som sett en normal kvinnas beteende idag 2014?
Citera
2014-12-16, 17:02
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gil
Håller med, Ida var bra het när hon slängde sig på sängen i hotellrummet men Erik ska såklart börja krångla istället .
Sexigt rum dom fick, där kan man nog ha mycket kul.
Hon tänkte ju typ hoppa upp i hans famn på sängen där, men han flyttade sig så hon landade helt platt på sängen. Man såg på hennes min att hon blev lite paff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in