2007-12-13, 22:52
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Du tror inte att han får en "hjälpande hand" av sin far? Jag tror knappast att han klarar av att sköta gården själv.

Med all sannolikhet får han en hjälpande han av sin far,vilket inte är så konstigt eller ovanligt när det gäller jordbruk.

Frågan man borde ställa är hur många på FB skulle klara av att sköta en hel gård
Citera
2007-12-13, 22:53
Medlem
Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Han är en mänsklig version av R2-D2.

Det där var jävligt taskigt. Inte kan han hjälpa att han enbart kan utrycka sig med konstiga läten och ryckiga rörelser.

Nu är du så god att ber R2-D2 om ursäkt
Citera
2007-12-13, 22:58
Medlem
"rental maaaan, rental maaan"

Sen idioterna som klagade på att köttet var rött, fy fan gör inte det i cypern...kolla kyparens blick den formligen sa att han kommer torka sig i röven med köttet och gnida den på snoppen så det röda försvinner.

sarah: Har du varit ute och rest innan? Var har du varit?
Fredrik: ja studiebesök i Ukraina med lantbrukskolan

lol

Maria: hej undra om de va mycket party på cypen?
Fredrik: ja lite. vad jag fick kännedom om

va??

Jag missade snorklingen, men jag kan inte tänka mig att den scenen kan ha varit så pinsam eller komisk som vissa beskriver.
Citera
2007-12-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
1 Betyder ju inte att han har asperger
2 Och hur skulle du uppföra dej om du bara har umgåtts med grisar??
3 Han har aldrig haft nått behov av verbal kommunikation,han umgås med grisar
4 Tvivlar jag på,han umgås ju med grisar
5 kan väll hålla med dej där
6 Tvivlar starkt på det hörru,24 år oskuld och inte ha nån fantasi

Jag tvivlar på att han har aspie,han må ha spår av det men inte riktig aspie.
Tror mest bara han är så jävla socialt inkompitent
Diagnosen är redan ställd - semi-aspie får du allt lov att godta
Citera
2007-12-13, 23:00
Medlem
Herr Reporters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
Jag missade snorklingen, men jag kan inte tänka mig att den scenen kan ha varit så pinsam som vissa beskriver.

Tro mig, den var det!
Citera
2007-12-13, 23:03
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Jag missade snorklingen, men jag kan inte tänka mig att den scenen kan ha varit så pinsam eller komisk som vissa beskriver.

Du missade nånting stort, han sprattlade som om det vore hans sista 10 sekunder av hans liv.
Han var riktigt panikslagen.
Citera
2007-12-13, 23:06
Medlem
Hercule Poirots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Du missade nånting stort, han sprattlade som om det vore hans sista 10 sekunder av hans liv.
Han var riktigt panikslagen.

Idioten verkade inte fatta att snorkeln inte ska vara under vattnet. Han höll på att ta livet av sig själv.

Sen lyckades han enligt egen utsago bita så hort på snorkeln så han inte fick luft...
Citera
2007-12-13, 23:07
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konsensus
Diagnosen är redan ställd - semi-aspie får du allt lov att godta

Okej då BOSS
Citera
2007-12-13, 23:11
Medlem
mr.demons avatar
Man måste faktiskt tycka lite synd om bonde Fredrik,detta är FB och många på detta forum är nog lite osociala/socialt handikappade ochså

Men hur fan kan vara så jävla borta som han är??,och jag fattar fan inte hur nån som är så blyg vågar ställa upp i ett sånt program.Jag hade aldrig vågat.
Ganska strongt med tanke på hur han är/var......Men fick han inte knulla lite med tjejen den där natten när dom låg i samma säng?? han så i alla fall ut som om han befann sej på en annan planet dagen efter
Citera
2007-12-13, 23:15
Medlem
Necrobutchers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sbsd
"rental maaaan, rental maaan"

Jag tyckte snarare att det lät som att han skrek "rent a man".
Citera
2007-12-13, 23:27
Bannlyst
Deltagarna

Fredrik är socialt handikappad, det är föräldrarna som inte "sparkat honom i baken" så han kommer ut bland folk.

Jessica som ska vara så världsvan med stora glasögon osv osv..

Hon är ju tusen ggr värre som varit "ute i världen" där Fredrik inte ens pryat innan detta program.

Henns snack på restaurangen, Jesus/frihetsgudinnan.. ja allt som hon kläcker ur sig, bimbo ggr 10.. Linda Rosing är ju professor om man jämför!

Skyddar inte Fredrik på ngt sätt men var var Jessica i skolan??
Citera
2007-12-13, 23:33
Medlem
Alisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Necrobutcher
Är han INTE utvecklingsstörd? Tror du själv att han jobbat ihop pengarna för att köpa gården med? Kompis till dig, eller?
Nej, jag tror INTE han är det. Svårt att läsa eller? Ja, men det är väl klart han har jobbat ihop pengarna själv.. Va trodde du? (Ironi)
Poängen var att han klarar av att sköta en gård..!
Oj, förlåt jag glömde att på FB kan man inte försvara dom som sticker ut för då är man kompisar med dom
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in