2014-10-29, 20:02
Medlem
Mogaku-sans avatar
Jonathan sätter tjejerna i att städa av det man fick se av introt.
Citera
2014-10-29, 20:12
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogaku-san
Jonathan sätter tjejerna i att städa av det man fick se av introt.
Han kommer säkert få ligga men hans agerande kan ju omöjligt leda till något seriöst förhållande.
Citera
2014-10-29, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexandraIda
Om man har barn som går i skolan som man har delad vårdnad om, både man inte då inse att det inte är aktuellt att flytta till en helt ny stad? Förstår inte alls de som har barn som söker till Bonde Söker Fru, hur har de tänkt? Att ha delad vårdnad och bo långt ifrån varandra är ju inget alternativ så länge barnen går i skolan. Och meningen med allt är ju ändå att den som blir sist vald ska flytta till gården och inte tvärtom. Varför ens söka till programmet när man vet om detta från början? Det känns så kortsiktigt och ogenomtänkt att ge sig in i något som man från början vet inte fungerar.
Hur tänker alla som har delad vårdnad; som är beredd att försöka träffa någon ny? Allt handlar i grund och botten om prioriteringar. Har inte märkt att det ens är så värst många som har barn sedan tidigare. En av dom som dejtar Sebastian har det. Men dom resterande då? Ja antingen så söker dom väl mestadels för att dom vill ha lite exponering i tv-rutan; eller för att dom tror på att det ska bli något mera långsiktigt. Erik och dom tjejerna som han dejtar är ju fortfarande samtliga förhållandevis unga, så dom behöver inte precis "stressa" fram. OM det nu blir så att det leder till något efter serien är slut.
Citera
2014-10-29, 20:13
Medlem
Admiral Krags avatar
Är jag försent ute för att förekomma en massa flashback-damer som ska ondgöra sig över
flin-Bondens strulande?

P.S Är Saras Bröst på riktigt?
Senast redigerad av Admiral Krag 2014-10-29 kl. 20:21.
Citera
2014-10-29, 20:26
Medlem
Bandida.locas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Är jag försent ute för att förekomma en massa flashback-damer som ska ondgöra sig över
flin-Bondens strulande?

P.S Är Saras Bröst på riktigt?

Sara hos vilken bonde?

Erik har valt för lugna tjejer!
Citera
2014-10-29, 20:26
Medlem
irrblosss avatar
Jaha där smög de in lite reklam för zipline i Bonde söker fru, med reklam i pausen för själva företaget. Kändes nästan lite surrealistiskt.
Citera
2014-10-29, 20:31
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Sara hos vilken bonde?

Erik har valt för lugna tjejer!
Jag tror du menar slöa.

Han är ju själv inte så jävla skicklig på att komma nära tjejerna, men verkar vara en riktigt skön polare.

Fy fan vad söt Karin är!
Citera
2014-10-29, 20:32
Medlem
Mogaku-sans avatar
Velande Karin får komma tillskott istället för att skylla på annat. Mycket gnäll över att han inte skulle vara intresserad.
Citera
2014-10-29, 20:32
Medlem
NewDeers avatar
Alltså Erik... Jag skulle inte palla en hel dag med honom. Han är så speedad, ytlig och praktisk och kan inte prata om något annat än typ vädret. Och så jämför han höjdrädsla med att man skulle vara lat på gården?
Citera
2014-10-29, 20:34
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Alltså Erik... Jag skulle inte palla en hel dag med honom. Han är så speedad, ytlig och praktisk och kan inte prata om något annat än typ vädret. Och så jämför han höjdrädsla med att man skulle vara lat på gården?
Inte lat väl?
Citera
2014-10-29, 20:44
Medlem
NewDeers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trekvartsbyxa
Inte lat väl?
Jo, det var ju så han jämförde det: "jag vill se om hon är hispig, och inte kan hjälpa till på gården". Ungefär så uttryckte han sig. Jag tror att de flesta av hans tjejer kommer lämna självmant, eller åtminstone bli lite lättade när de blir utröstade. De är för djupa för honom - vilket inte säger att de är särskilt djupa öht, utan att han är alltför ytlig.
Citera
2014-10-29, 20:47
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NewDeer
Nej så sa han väl inte , han gillade inte oroliga och hispiga brudar och det är säkert ett bra sätt att testa dom. Hade jag varit 15år yngre hade jag inte backat en sekund , så supercharmig kille
Jonathan med sitt "vi hångla Haha " och sen igen" sen hångla jag med en annan Haha "vilken fruktansvärt oattraktiv människa Då verkar ju tjejen i flätor sund som tappade attraktionen där
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in