2012-10-17, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humbug
Vem skulle inte vilja hoppa i säng med kamelbonden? Till och med jag blir våt i trosorna av hans röst och utstrålning!

me too. så söta snälla människor i det programet
Citera
2012-10-17, 21:34
Medlem
Disbeliefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2mas
Men åh, vilket jobbigt WT Sanna är! Hålla på och gapa på andra för att dom inte vuxit upp på bondgård och kan grejerna från början. Ett ganska osympatiskt WT är vad hon är, inget att komma med, inte ens kroppsligt. Helt charmlös.
Håller med.
Får hoppas att inte Klas tänker med "picken" och väljer Sanna i slutändan, för gör han
det kommer han få ett helvete. Det är jag övertygad om.
Man vet precis hur hon är. En gapig, skrytig, enkelriktad, bossig och förutsägbar häxa. Det enda som Klas kan få av Sanna är det som rymmer innanför hennes dubbel-D kupa, samt lite hårda kvinnokarls muskler kanske.

Nej, jag unnar Klas någon bättre kvinna en Sanna, en antiintellektuell skata. Hoppas han tar Mona Lisa.
Citera
2012-10-17, 21:52
Medlem
bringeroflights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stilnoc2009
Han skåningen (Johan?) är rent vidrig. Tjejen han väljer kommer att fly i panik från hans gård efter några veckor. Obehaglig typ utan hjärta och värme. Ohyffsad mot sin mor var han också.
Man ska nog inte underskatta pengarna. Johan sitter på en gård värd en större förmögenhet. Ägde eller brukade han 400 ha? Att värdera ett ha på skånsk slätt till 300.000 kr är inte förmycket. Om någon kan gifta sig till det utan äktenskapsförord får man bara gratulera.
Citera
2012-10-17, 22:33
Medlem
Vet kamelbonde-Bengt om att han är så här omsvärmad på flashback? Tänk att det ska till en gammal genuin folkmusiker till för att flashbackarna ska bli eld och lågor.
Jo, men han är ju så lugn och hypernaturlig i rutan, så det är fascinerande.

Här kan ju alla machoister, prestationsinriktade och sexfixerade killar och gubbs på flashback få erfara vad brudarna egentligen blir till sig i trosorna av för sorts man. Nyttigt!
Senast redigerad av laprikapaprika 2012-10-17 kl. 22:35.
Citera
2012-10-17, 22:53
Avslutad
Ulrika ger verkligen mig kalla kårar, hon ser så himla skum ut, helt neddrogad. Hu, jag skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd. Och vadå "Du, Klas, betyder allt för mig"? Hon har känt honom i ett par veckor. Som sagt, läskig brud med stalking-tendenser.

Men Bengt, vilken härlig människa han verkar vara, avslappnad och skön gubbe. De andra bönderna känns så ordinära jämfört med honom. Han Sven-Arne minns jag inte så mycket om, han verkar så trist.
Senast redigerad av GenesisP 2012-10-17 kl. 22:59.
Citera
2012-10-17, 23:14
Medlem
Gillar verkligen Ida, hon tog det ändå med en klackspark och såg sig själv som en vinnare trots att hon fick åka. Hoppas Klas väljer Sandra i slutändan, och att Sanna blir dissad.
Citera
2012-10-17, 23:32
Medlem
hashish-boys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Ulrika ger verkligen mig kalla kårar, hon ser så himla skum ut, helt neddrogad. Hu, jag skulle inte vilja möta henne i en mörk gränd. Och vadå "Du, Klas, betyder allt för mig"? Hon har känt honom i ett par veckor. Som sagt, läskig brud med stalking-tendenser.

jag tror bara att hon är svag begåvad eller lätt utvecklingsstörd, det är nog en väldigt harmlös människa skulle jag tro.
Senast redigerad av hashish-boy 2012-10-17 kl. 23:35.
Citera
2012-10-18, 00:47
Medlem
prozac4lifes avatar
Tittade precis på Debatt på svtplay och uppmärksammade ett par roliga likheter mellan Annika Petzäll och våran kära bondfru aspirant, Ulrika. Sättet de pratar på och något med utseendet...eller? (Och ja, en har nyss förlorat sin son den andra är besatt av kärlek )

http://www.svtplay.se/video/279037/del-2-av-17 ca 8 min in

Btw go Sandra!
Citera
2012-10-18, 02:31
Medlem
Jetback666, snälla kom med fler imitationer av FabrorBabro-bonden Sven-Arne

Dör ju av garv

Han kommer inte att få ngn i slutändan, det blir det vanliga. Stel resa med små promenader och de obligatoriska sevärdigheterna på ngt uttjatad weekendstad.

Mmmm, härvarjudetfint...mm...Rara byggnader och rara bilar..mmmmm
Citera
2012-10-18, 05:43
Medlem
TENTACLEHARDCOREs avatar
Jag förstår inte riktigt hatet mot Sanna. Hon är inte min typ av tjej men jag ser inte varför hon inte skulle passa med bonden. Killen är ju lagom slå och obestämd så han behöver någon som kan bossa lite.
Citera
2012-10-18, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TENTACLEHARDCORE
Jag förstår inte riktigt hatet mot Sanna. Hon är inte min typ av tjej men jag ser inte varför hon inte skulle passa med bonden. Killen är ju lagom slå och obestämd så han behöver någon som kan bossa lite.

Jag tror att de flesta kan relatera till att ha kommit i kontakt med människor som är så fullständigt socialt inkompetenta som Sanna. De suger ur all ens energi, särskilt om det är i sammanhang där man är tvungen att umgås med dem, t.ex. på jobbet eller på släktträffar.

Det som aldrig slutar att förvåna mig är att dessa människor själva inte förstår hur illa omtyckta de blir när de bossar med andra människor? Någon form av aspergers är det ju helt klart, men de flesta brukar ju kunna lugna ner sig lite när de får förklarat för sig att man inte kan bete sig så. Sanna har verkligen en fullt utblommad grandios självbild och att Klas inte ser det är ju också lite anmärkningsvärt.
Citera
2012-10-18, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av beckstern
sanna söker tjej 18-31 på badoo

Användarnamn? Gay-radarn ger ju annars fullt utslag på henne, så det kom inte som en chock direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in