Det jag tycker är sorgligt är när jag ser dem som bara får få brev. Så satans mycket handlar bara om utseende.
Och hur menar du att den där socialt inkompetenta 35-åringen samt den långa rödhåriga skulle få så många brev om så mycket handlade om utseènde? Den långa har ju enbart fått så många brev pga sin personlighet. För inte ser han bra ut precis.
Nu räknar jag inte med den otroligt fula kvinnan. Alla vet ju att många killar skulle tråna efter precis vad som helst som har en fitta.
__________________
Senast redigerad av mysen 2010-10-20 kl. 03:05.
Och hur menar du att den där socialt inkompetenta 35-åringen samt den långa rödhåriga skulle få så många brev om så mycket handlade om utseènde? Den långa har ju enbart fått så många brev pga sin personlighet. För inte ser han bra ut precis.
Nu räknar jag inte med den otroligt fula kvinnan. Alla vet ju att många killar skulle tråna efter precis vad som helst som har en fitta.
Kvinnan och han 35åringen fick väl rätt få brev, typ 20st, men blev utvalda av tv4 iaf för de verkade passa att följa?
Kvinnan och han 35åringen fick väl rätt få brev, typ 20st, men blev utvalda av tv4 iaf för de verkade passa att följa?
Det skulle nog knäcka mig lite grann, att få så få brev när man varit med i en stor "reklamkampanj" i tv.
Roligast hittils är bonden som skulle stajla och rida barbacka, fick hjälp av Linda att komma upp på hästryggen och sen blev rejält avkastad efter 12 meter
den långe unge bonden verkar lite psycho... definitivt störd
den tyste överkåte bonden Tomas... (han var rolig med hon från Pakistan..hehe)
jag tror han väljer hon med de enorma brösten Luise...hon ser ut som moder svea...breda höfter...kan lätt föda 5-6 ungar
bönder är praktiska, han är jo tom en grisbonde....
Johan...kåt, tror att han är kinky...har definitivt varit med om gruppsex, bönder är mycket promiskuösa och frigjorda samtidigt som man oftast har stora privata fester, där alla ligger med alla.