2009-01-26, 22:55
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blomvattnare
Äh, jag gråter alltid när det är sådant där. Både när det är på TV och i verkligheten. Faktum är att jag gråter bara jag talar om sådant.
Blödighet - ditt namn är blomvattnare...
Jag är mycket övertygad javoll

Missundsamhet & känsloneutralitet - det degiga finger som petar dig i ländryggen tillhör Herr Bökberg...

men får vi inte glömma att du är ett fruntimmer, således drog din empatiska natur bara i klockrepet (misstolka ej!)

det vore dock kul ifall "National Geographic magazine" skulle lyckas identifiera ett exemplar av en "ickekänsloutagerande vid bestämda faser i livet" kvinna, med mörk sarkastisk stjäl som gör tvärtemot val gente majoriteten, men som likväl ser ut som denna där Emma, tills detta händer tänker jag fortsätta att prenumerera på "Vi bilägare"
Citera
2009-01-26, 23:15
Medlem
Chilimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag har pantat b.l.a hus & svärmor gentemot 24356 "Lundin Oil" aktier
på att du är den enda i sverige som grät en eller två skvättar av din anledning

Jag grät oxå, även om jag inte såg så mycket.. sorry Bökis

Citera
2009-01-27, 00:25
Moderator
blomvattnares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jag är mycket övertygad javoll

Missundsamhet & känsloneutralitet - det degiga finger som petar dig i ländryggen tillhör Herr Bökberg...

men får vi inte glömma att du är ett fruntimmer, således drog din empatiska natur bara i klockrepet (misstolka ej!)

det vore dock kul ifall "National Geographic magazine" skulle lyckas identifiera ett exemplar av en "ickekänsloutagerande vid bestämda faser i livet" kvinna, med mörk sarkastisk stjäl som gör tvärtemot val gente majoriteten, men som likväl ser ut som denna där Emma, tills detta händer tänker jag fortsätta att prenumerera på "Vi bilägare"
Ja, jag är nog inte det där exemplaret iallafall!
Citera
2009-01-27, 13:31
Medlem
Skumfidusens avatar
riktigt pinsamt avsnitt om inte annat.

Gömde mig under soffkuddarna när Emma skulle "sjunga" och allt var så pluttinuttigt att man ville kräkas.
De har känt varandra i typ 6 månader och allt har gått fruktansvärt fort, kan man ens säga att de känner varandra??
Att sen Magnus går ut i radio och talar om för andra att man ska ta god tid på sig när man planerar bröllop är ju patetiskt bara det

Får väl se hur det går när verkligheten slår till
Citera
2009-01-27, 14:27
Medlem
2mass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andremask
Det kändes rätt lattjo att se Hanna sitta där och se lite smått menlös ut som hon brukar.
Undrar om hon har hittat någon som vill gömma korven med henne ännu?

Om jag vore en bookmaker skulle jag nog sätta oddset på att hon inte hittat nån till 1.000000001 ggr pengarna.

Lite halvkul var det, som när Emma sjöng, roligt när det blir pinsamt. Men nog tycker jag att tv4 kunde gjort det ännu skämmigare och således roligare.
Citera
2009-01-27, 14:44
Medlem
Panzerbat.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skumfidusen
riktigt pinsamt avsnitt om inte annat.

Gömde mig under soffkuddarna när Emma skulle "sjunga" och allt var så pluttinuttigt att man ville kräkas.

De har känt varandra i typ 6 månader och allt har gått fruktansvärt fort, kan man ens säga att de känner varandra??
Att sen Magnus går ut i radio och talar om för andra att man ska ta god tid på sig när man planerar bröllop är ju patetiskt bara det

Får väl se hur det går när verkligheten slår till
Då blev det för mycket för mig, stängde av tv'n och gick hit istället.

Hur länge tror ni förhållandet håller då?
Citera
2009-01-27, 15:07
Medlem
Andremasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzerbat.
Hur länge tror ni förhållandet håller då?

Ja, när det inte längre är lika rosenskimrande, tv-kamerorna definitivt stängts av så kanske det inte är lika roligt längre.

Men vem vet, det kanske är gifta för resten av livet?
Citera
2009-01-29, 12:58
Medlem
Skumfidusens avatar
Ska bli intressant och se om de kan hantera den gråa vardagen som faktiskt kommer att komma, en vardag utan Linda Isaksson och TV. En vardag där det ska diskas,tvättas,lagas mat utfodra djur m.m. Undrar hur skoj de kommer tycka det är då?

Andremask:
Tror du verkligen att Emma kommer stå ut att bo med den snubben på landet resten av sitt liv?
Eller är du en romantiker månne?
Citera
2009-01-30, 13:22
Medlem
Om ingen redan har upptäckt det så har Emma börjat blogga

http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.6378063
Citera
2009-01-30, 22:07
Medlem
makubrass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinusJkpg

Finns det fler sökande som har börjat blogga?
Citera
2009-01-30, 23:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LinusJkpg

Det kunde man ju hoppa upp och sätta sig på: redan i fjärde stycket skriver hon ett dem i stället för de...
Citera
2009-01-31, 00:54
Medlem
Rick Derriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oilkink
Det kunde man ju hoppa upp och sätta sig på: redan i fjärde stycket skriver hon ett dem i stället för de...
Oj, vad hemskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in