Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-07-24, 12:13
  #13
Medlem
Keysors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dimak
En del fighter var ju helt brutala såg live på Chara slå sönder en Modoit tror det var Steen?
Om du menar den HÄR så var det Dan Hinote.
Citera
2012-07-24, 12:54
  #14
Medlem
Är ändå rätt bra att kunna strejka för högre lön och så får man jobba ngn annanstans. Undrar om det hade funkat för en vanlig löntagare?

Blä för lockout säger jag.
Citera
2012-07-24, 14:16
  #15
Medlem
Chara och Souray var två grisar och en fara för ishockeyn. Någon hade kunnat blivit ihjälslagen så som de höll på match efter match. Minns att Sedinarna fick handlederna sönderslashade av dessa två varje gång de var inne på isen i kvartsfinalen.

Nej usch, Färjestad den säsongen personifierade grishockeyn. Hade jag hejat på Färjestad hade jag skämts innerligt. Tur att de åkte på stryk till slut.
Citera
2012-07-24, 15:44
  #16
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferris
Chara och Souray var två grisar och en fara för ishockeyn. Någon hade kunnat blivit ihjälslagen så som de höll på match efter match. Minns att Sedinarna fick handlederna sönderslashade av dessa två varje gång de var inne på isen i kvartsfinalen.

Nej usch, Färjestad den säsongen personifierade grishockeyn. Hade jag hejat på Färjestad hade jag skämts innerligt. Tur att de åkte på stryk till slut.

Handlederna sönderslashade varje gång dom var på isen? Låter som en kraftig överdrift det även om jag inte såg dessa matcher (så vitt jag minns).
Visserligen var det en del fighter med dessa spelare inblandade när FBK spelade men så speciellt fult var det inte, Chara var ju en fantastisk spelare att se den säsongen.
Grisar i FBK fanns det gott om dock, Peter Nordström och Kåberg tex.
Citera
2012-07-24, 15:46
  #17
Medlem
B-Dawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferris
Chara och Souray var två grisar och en fara för ishockeyn. Någon hade kunnat blivit ihjälslagen så som de höll på match efter match. Minns att Sedinarna fick handlederna sönderslashade av dessa två varje gång de var inne på isen i kvartsfinalen.

Nej usch, Färjestad den säsongen personifierade grishockeyn. Hade jag hejat på Färjestad hade jag skämts innerligt. Tur att de åkte på stryk till slut.

Låter som någon är en aning bitter
Citera
2012-07-24, 15:58
  #18
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferris
Chara och Souray var två grisar och en fara för ishockeyn. Någon hade kunnat blivit ihjälslagen så som de höll på match efter match. Minns att Sedinarna fick handlederna sönderslashade av dessa två varje gång de var inne på isen i kvartsfinalen.

Nej usch, Färjestad den säsongen personifierade grishockeyn. Hade jag hejat på Färjestad hade jag skämts innerligt. Tur att de åkte på stryk till slut.

Jag tycker Souray verkade vara en skön typ, Chara vek ner sig fullständigt i finalen dock. Att dom slashade sönder handlederna på Sedins tvivlar jag på.
Citera
2012-07-24, 16:00
  #19
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Jag tycker Souray verkade vara en skön typ, Chara vek ner sig fullständigt i finalen dock. Att dom slashade sönder handlederna på Sedins tvivlar jag på.

Hade dom slashat sönder systrarna så hade säkert skägget gjort mer läten ifrån sig och kanske t.om förbjudit dom att spela VM om Chara och Souray var där..
Citera
2012-07-24, 16:02
  #20
Medlem
IceEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferris
Chara och Souray var två grisar och en fara för ishockeyn. Någon hade kunnat blivit ihjälslagen så som de höll på match efter match. Minns att Sedinarna fick handlederna sönderslashade av dessa två varje gång de var inne på isen i kvartsfinalen.

Nej usch, Färjestad den säsongen personifierade grishockeyn. Hade jag hejat på Färjestad hade jag skämts innerligt. Tur att de åkte på stryk till slut.


Tänkte direkt på Hinote och Kronwall när jag läste den meningen

http://www.youtube.com/watch?v=Ey0-mcKTuDQ


http://www.youtube.com/watch?v=S8OIZ8rsgXg
Citera
2012-07-24, 19:38
  #21
Medlem
Dimaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keysor
Om du menar den HÄR så var det Dan Hinote.
Den var det har för mig det bara sprutade blood från honom också!
Citera
2012-07-24, 19:46
  #22
Medlem
SweTechs avatar
Älskar när Kronwall får stryk.. Jävla fegis som går på Jenni bakifrån och Shelly lackar ur totalt..
Citera
2012-07-24, 19:52
  #23
Medlem
J.R.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Älskar när Kronwall får stryk.. Jävla fegis som går på Jenni bakifrån och Shelly lackar ur totalt..

Jepp, rejält med smörj fick han kan inte bli bättre. Kärringaktigt att komma in som andragubbe på Jenny och därmed fick han skylla sig själv.
Citera
2012-07-25, 15:50
  #24
Medlem
OlleVieros avatar
Jag tycker att NHL-spelarna kan sitta och titta på istället. Varför ska dom bara glida in och peta några som kämpat för att ta en plats? Sedan så drar dom bara tillbaka så fort konflikten är över.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback