Citat:
Ursprungligen postat av
charonyipman
Herregud, du är 26, inte 66. Män har ingen brådska att skaffa barn och allt annat trams. Ja, du borde nog lägga ned cannabisbruket om du känner dig tvungen att konsumera det för att fungera. Ta djupa andetag.
Hon är inte så speciell som du målar upp henne, chansen är snarare bättre att hon på en bra dag var medelmåttig.
Det är även troligt att du i det långa loppet kommer att klara dig bättre utan henne. Var glad att hon stack nu och inte när ni hade barn ihop.
Det var så jag också tänkte, men realistiskt sätt, inte for att låta som en kvinnohatare, vem vill senare när man är 35 bast ha kvinnorna i den åldern? Dom är ju ofta fortfarande singlar utav en anledning vid det lagret, det här var dessutom genuin kärlek ifrån bådas håll, vid den åldern är det väl en rättså stor risk att man tvingar på det enbart for att ha någon.
Har lagt ner cannabisen helt nu och kommer aldrig borja, en kompis gick bort i overdos igår, ännu en anledning till att aldrig rora droger igen, även skaffat en egen lägenhet, borjat plugga på distans och skaffat ett deltidsjobb, något positivt men ALLT det här hade jag kunnat gora med henne vid min sida.
Angående min ålder, vilket egentligen inte är ett dugg så har nog min åldersnoja att gora med att jag inte åstadkommit ett skit de senaste åren och spenderat majoriteten av tiden påverkad