Citat:
Ursäkta sent svar. Och usch, jag känner alltför väl igen mig i det du skriver.
Vad som hände var att en annan drömtjej hörde av sig så snart jag bytt relationsstatus på Facebook. Jag och Drömtjej2 hade fått kontakt på en dejtingsajt nåt år tidigare men bodde just då en bit ifrån varandra. Nu var avståndet mindre och hon började gnälla om att ”alla de bästa” alltid är tagna och lockade med mig på fest. Efter några glas frågade hon om vi skulle hångla i köket, men inget hände eftersom jag bara är dum i huvudet och inte ett komplett rövhål.
Drömtjej2 fortsatte sen att kontakta mig efter festen och så fort Drömtjej1 strök mig mothårs så dumpade jag henne. I samma ögonblick blev Drömtjej2 otroligt ointresserad. Och rätt åt mig, såklart.
När jag insåg mitt misstag försökte jag moppa upp det förhållande som jag nyss hade vaskat, och fick inte en pungspark till svar. Dock var kravet att jag inte fick ringa henne på fyllan, ett löfte jag bröt redan nästa fylla. Efter det gick Drömtjej1 under jorden och när jag väl fick tag i henne så skällde hon ut mig efter noter. Fy fan, jag får skapliga skamsköljningar bara jag tänker på det. Kanske var det därför svaret dröjde.
Hur har det gått för dig då? Känns det bättre?
Edit: Såg nu ditt senaste inlägg. Gott att höra
Vad som hände var att en annan drömtjej hörde av sig så snart jag bytt relationsstatus på Facebook. Jag och Drömtjej2 hade fått kontakt på en dejtingsajt nåt år tidigare men bodde just då en bit ifrån varandra. Nu var avståndet mindre och hon började gnälla om att ”alla de bästa” alltid är tagna och lockade med mig på fest. Efter några glas frågade hon om vi skulle hångla i köket, men inget hände eftersom jag bara är dum i huvudet och inte ett komplett rövhål.
Drömtjej2 fortsatte sen att kontakta mig efter festen och så fort Drömtjej1 strök mig mothårs så dumpade jag henne. I samma ögonblick blev Drömtjej2 otroligt ointresserad. Och rätt åt mig, såklart.
När jag insåg mitt misstag försökte jag moppa upp det förhållande som jag nyss hade vaskat, och fick inte en pungspark till svar. Dock var kravet att jag inte fick ringa henne på fyllan, ett löfte jag bröt redan nästa fylla. Efter det gick Drömtjej1 under jorden och när jag väl fick tag i henne så skällde hon ut mig efter noter. Fy fan, jag får skapliga skamsköljningar bara jag tänker på det. Kanske var det därför svaret dröjde.
Hur har det gått för dig då? Känns det bättre?
Edit: Såg nu ditt senaste inlägg. Gott att höra

Ok förstår, knappast lätt med frestelser och lätt tillgång till att byta ut nuvarande partner bara sådär.
Är hos mitt ex just nu och hon har gjort det klart att det bara är vänskap men hade hon inte känt något öht tror jag inte jag ens fått komma hit, ffa inte så som jag betett mig på senare och vi har dessutom haft sex två gånger, tyvärr har hon ljugit mig rakt i ansiktet upprepade gånger i efterhand och varit enormt respektlös, känner mig förnedrad och att jag ens vill ha tillbaka henne lite är patetiskt, legat med 3-4 stycken, spelade in en sexvideo med någon kille bara 2 ish veckor efter vi sågs sista gången, flickväns.material javisst.
Är nog kört, hade det varit vilken annan tjej som helst så hade jag troligen kastat henne långt åt helvete redan för längesen och inte lagt en tanke på det mer, tilliten är totalt förstörd och vill inte vara en toxic människa i en relation som sitter och kontrollerar och konstant tänker på vad hon gör, bara att ta konsekvenserna av att jag lämnade från första början och gå vidare ser det ut som.