Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-05-08, 08:45
  #1
Medlem
Lärde känna en kille för 10 år den.det var på väg att bli något.men så plötsligt flytta det in en tjej in i hans hus.och han struntade i mig..nu när hon flyttat vill han plötsligt ha kontakt med mig...jag vet inte vad jag vill.fö..är han en bra kille på alla sätt .duktig med det mesta.hus pengar ..och snäll..men men.vsd tycker ni
Citera
2021-05-08, 08:47
  #2
Medlem
mussehahas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Lärde känna en kille för 10 år den.det var på väg att bli något.men så plötsligt flytta det in en tjej in i hans hus.och han struntade i mig..nu när hon flyttat vill han plötsligt ha kontakt med mig...jag vet inte vad jag vill.fö..är han en bra kille på alla sätt .duktig med det mesta.hus pengar ..och snäll..men men.vsd tycker ni

Träffa honom
Citera
2021-05-08, 08:50
  #3
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Lärde känna en kille för 10 år den.det var på väg att bli något.men så plötsligt flytta det in en tjej in i hans hus.och han struntade i mig..nu när hon flyttat vill han plötsligt ha kontakt med mig...jag vet inte vad jag vill.fö..är han en bra kille på alla sätt .duktig med det mesta.hus pengar ..och snäll..men men.vsd tycker ni

Oj svårt... 10 år är ändå en lång tid utan kontakt å nu duger du igen?
Citera
2021-05-08, 08:54
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Oj svårt... 10 år är ändå en lång tid utan kontakt å nu duger du igen?
Ja det är det jag tänker på..får en känsla av att han inte klarar av att va ensam
Citera
2021-05-08, 08:59
  #5
Medlem
moderator-hatarens avatar
du kommer bli "utbytt" igen när nått bättre dyker upp
Citera
2021-05-08, 09:01
  #6
Medlem
Du var en gång ett andrahandsval vilket betyder att han kommer att titta på andra och tycka dom är bättre än dig. Släpp och gå vidare.
Citera
2021-05-08, 09:02
  #7
Medlem
Poppemons avatar
Frågan är väl vad du känner för honom nu?
Är det samma känslor som för 10 år sen eller är det 10 års fantasier om vad det kunde bli. Ta en fika med honom om känn efter vilka känslor han får dig att känna.

Lycka till.
Citera
2021-05-08, 09:03
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bea67
Lärde känna en kille för 10 år den.det var på väg att bli något.men så plötsligt flytta det in en tjej in i hans hus.och han struntade i mig..nu när hon flyttat vill han plötsligt ha kontakt med mig...jag vet inte vad jag vill.fö..är han en bra kille på alla sätt .duktig med det mesta.hus pengar ..och snäll..men men.vsd tycker ni

Gör som många andra.. Sära på benen likt flickan på gatan för pengar o hus.

Om inget annat kan du vara hans reebound ett tag, du får ju också ut något av det.. Typ orgasm. Så det är ju WIN WIN.
Citera
2021-05-08, 09:08
  #9
Medlem
S.O.Stolps avatar
Han är en typisk relationstorsk. Måste ha nån hela tiden. Tar det som passar bäst för stunden. Bara det är nån.
Citera
2021-05-08, 09:16
  #10
Medlem
Nee, ghosta honom!
Citera
2021-05-08, 09:17
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ibis99
Gör som många andra.. Sära på benen likt flickan på gatan för pengar o hus.

Om inget annat kan du vara hans reebound ett tag, du får ju också ut något av det.. Typ orgasm. Så det är ju WIN WIN.
Nja. Jag har det lika bra ställt som.han..så.jag behöver varken hans pengar eller hus..om.man säger så
Citera
2021-05-08, 09:19
  #12
Avstängd
Han har inte någonstans att tömma sin pung in-ut-i.

Men hur har ditt liv varit de sista tio åren o hur gamla är Ni
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback