Citat:
Ursprungligen postat av
aaerlig
Därför att de flesta gillar fest, alkohol och droger och dessa högtider är ypperliga tillfällen att ägna sig åt just detta. Det är väl det faktum att alla passar på samma dag varpå man kan springa runt bland tusentals andra (givetvis beroende på plats) som ägnar sig åt samma sak. Jag har ingen aning om varför man ursprungligen firar Valborg men jag gör det av ovanstående anledning och anser inte att vänner i kombination med fylla och lite uppåt vara förlegat över huvud taget.
Eftersom TS direkt verkar vara inställd på att de som festar är knegare(?) kan jag tillägga att så inte är fallet men att jag inte är intresserad av att uppge vad jag gör heller. Det går säkert att luska fram ur min posthistorik om det är detta som egentligen är poängen med TS fråga.
Om man gillar typ fest, alkohol och droger så ska man fan inte vara i Sverige. Du är på helt fel ställe!
Om du tror mig, varför är du då här... Frånsett corona, varför inte i ex. Pattaya. Amsterdam eller Brasilien?
Var "aaerlig" som ditt brukarnamn, och erkänn att du bara är en simpel knegare, en klockan-7-till-5 träl.