2024-09-18, 00:00
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Han vljer bort typ den finaste tjejen som varit med i den svenska versionen mot den norskan Giftet han har under sin hud mste sipprat in i hjrnan.
Ja, kan det ha bidragit att hon "gillar att hlla p med bollarna" som gjort dig extra lyrisk? nu kommer damfotbollen ntligen!

Han borde ha valt Amazon-Elin ja och tvingat henne odla buske, men hon hade ju inga tatueringar sjlv s det det var nog giftet han hade p sin hud snarare (har aldrig hrt att man kan tatuera insidan av kroppen) som sipprat in genom ronen

Anton tangerar mikropenis va? det vart s pinsam stmning ver elefantbbisen i rummet s jag blev tvungen att spola frbi det

6 program p 1 ssong, strtljligt.
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-18 kl. 00:22.
Citera
2024-09-18, 01:03
Medlem
WT-party ikvll!
Fy fan vad dom sg ut! Dessa jvla tatueringar p tjejer!
Killen sg ju inte klok ut, men jag r inte bg s jag bryr mej inte om hans totalt frstrda kropp....
Citera
2024-09-18, 01:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
WT-party ikvll!
Fy fan vad dom sg ut! Dessa jvla tatueringar p tjejer!
Killen sg ju inte klok ut, men jag r inte bg s jag bryr mej inte om hans totalt frstrda kropp....
Hur vill du kommentera ful..frlt gul! kvinna?https://images2.imgbox.com/d9/b9/Wdjqia2v_o.jpg
Frsk sga ntt fint om kyssvnligheten & att hon frsttt men vi missfrsttt
hur kvinnligheten ser ut
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-18 kl. 01:21.
Citera
2024-09-18, 01:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Hur vill du kommentera ful..frlt gul! kvinna?https://images2.imgbox.com/d9/b9/Wdjqia2v_o.jpg
hur kvinnligheten ser ut
Som jag sa... WT-party! Vrsta jag har sett p lnge!
Citera
2024-09-18, 07:01
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
hur kvinnligheten ser ut

Det r osmakligt att producenterna utnyttjar dessa uppenbart sinnessvaga individer. Har man vanstllt sin kropp p det viset borde man hnvisas till psykiatrin istllet fr att visas upp till allmnt hn.
Citera
2024-09-18, 11:43
Medlem
Flurps avatar
Citat:
hur kvinnligheten ser ut

"Ivy har kmpat hrt fr att f en fin kropp som hon r bekvm med och vill ha. Hon r bland annat med i programmet fr att frmja representationen bland transkvinnor och visa att hennes kropp r precis som alla andras.

Till alla mina transsystrar och brder: St starka. Vi r framtiden"

Innan man sg ansiktet sg det verkligen ut som en kvinna, hatten av till den kirurgen. ( Menar de nedre regionerna nu)
Citera
2024-09-18, 12:14
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flurp
Innan man sg ansiktet sg det verkligen ut som en kvinna, hatten av till den kirurgen. ( Menar de nedre regionerna nu)
Ja, hon hade verkligen alla mjligheter i vrlden att bli riktigt fin, men det dr ansiktet r, kort och gott, groteskt. Frstr inte hur de tnkte!? Proportionerna r fr sjuka. Om hon lter gonbrynen vxa ut och gr lpparna mindre, s skulle hon se ok ut.
Citera
2024-09-18, 12:30
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Det r osmakligt att producenterna utnyttjar dessa uppenbart sinnessvaga individer. Har man vanstllt sin kropp p det viset borde man hnvisas till psykiatrin istllet fr att visas upp till allmnt hn.
Jaha, jag trodde det var en vanlig vanstlld plastikopererad Slitzbrud dom brukar faktiskt ocks se ut sdr

Okay s p sex avsnitt har man ftt in 2 transor, frra ssongen 0,
han sa ju att han ville trffa kvinnor men sedan sa han fr mycket, bi-nyfiken, verhoppet frn bi till trans r verkligen smnlst! 2024 nr goda krafter ska skatta vad ens offer r ppensinnad infr.

Vad gller tatueringar, s begriper inte jag varfr alla ska ha dskallar? vad sger det om
personen bakom psyke, nn som vet? r det en ddslngtan? eller tvrtom? vad symboliserar en psyksjuk ddskalletatuering fr brukaren?
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-18 kl. 12:35.
Citera
2024-09-18, 18:33
Medlem
Crapmagics avatar
Vad r trekvarts-skjorts? fr ntt?
Detta skulle tydligen orsaka nn form av problem fr arbetargrabben om hon dk upp i p dejten

Sedan fick vi reda p att trots en odugligt liten pnis (som hon sa p Bergen dialekt) s gr det tydligen att f ligga s lnge man r biffig runtom pnis och har hftiga tatueringar
Citera
2024-09-18, 19:21
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Sedan fick vi reda p att trots en odugligt liten pnis (som hon sa p Bergen dialekt) s gr det tydligen att f ligga s lnge man r biffig runtom pnis och har hftiga tatueringar

Vill du ligga med henne d?
Citera
2024-09-18, 19:41
Medlem
Kurt1s avatar
Jag r frmodligen allra sist p pucken, men jag knner fr att skriva en liten recension ven om detta avsnitt (avsnitt 6):

S kom d ntligen det avsnitt som de flesta av oss har vntat p, dvs avsnittet med de yngre kvinnorna i boxar. Men blev det mycket gongodis? Svar: Nej.

P frsta plats kommer Elin (grn) som r "flickvnssnygg" skulle jag sga. Det blir inget modellkontrakt med Slitz eller Playboy, men vi som r lyckosamma, har flickvnner som ser ut ganska s hr. Dessutom r hon vackrast i avsnittet ganska verlgset.

P andra plats fr det helt enkelt bli Pia (rd). Inte alls min typ, men lite sexig nd. Jag gillar den orakade fittan. Har hon ven varit med i Nalked Attraction Norge frresten?

Sen kan jag bara hlla med i kritiken mot gul och hans/hennes vanstllda kropp. Till guls frsvar ska sgas att ven andra, dvs Pia och Anton (vljaren) har vanstllda kroppar. Se bara p deras ron. Urrks! Och vilken ful snopp han har, Anton. Krks! Det var ett allvarligt misstag att ta strax innan jag sg detta.

Ssong 2 sammanfattningsvis:

En guldmedalj och puss frn Kurt1 till: Elin.

Silver: Jag gillar Michelle men inte hennes tatueringar, och belarusiskan r riktigt sexig, s de fr dela p silvret.
Senast redigerad av Kurt1 2024-09-18 kl. 19:44.
Citera
2024-09-18, 21:25
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Vill du ligga med henne d?
Nog fr att hon hade fitthr, men hon var inte attraktiv, fel kroppsbyggnad t.e.x, men man hade vl tm frskt, och om man inte kan f upp den bara dra sig ur! tillstllningen
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-18 kl. 21:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in