2024-03-31, 13:54
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Sofia Wistam var alldeles salig ver kvinnokropparna nr hon pratade i Nyhetsmorgon idag, men inte ett ord om de manliga.

r hon smyglesbian?

Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Om nya ssongen:

https://www.expressen.se/amelia/prem...turliga-brost/

Min frga ovan knns fortfarande relevant.
Citera
2024-05-23, 00:32
Avstngd
Incels p flashback sitter och bedmmer hurvida nn r "knullbar" eller inte. Precis som om det vore ditt val. Tror nog samtliga hade sorterat bort dig om du skulle vara med.
Citera
2024-05-23, 07:21
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har sammanslagningen av discoveryplus och HBO Max skett och blivit Max. Det var vl nu som ssong 2 skulle finnas tillgngligt?
Citera
2024-05-23, 16:43
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Nu har sammanslagningen av discoveryplus och HBO Max skett och blivit Max. Det var vl nu som ssong 2 skulle finnas tillgngligt?
Vtan tills det snds p tv d, s att du widescreen p det vaxade sktet
Citera
2024-05-28, 19:12
Medlem
Naked Attraction Sverige tervnder den 13 augusti p streamingtjnsten Max och Kanal 5.

"- Det knns s roligt att vara tillbaka med en ny ssong av Naked Attraction. Programmet visar verkligen ofiltrerat hur olika alla r, vilket engagerar och berr. Den nya ssongen r s bra, det blir mer krlek, mer kemi och sjlvklart, mer nakenhet, sger Sofia Wistam."
Citera
2024-05-29, 07:25
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Naked Attraction Sverige tervnder den 13 augusti p streamingtjnsten Max och Kanal 5.

"- Det knns s roligt att vara tillbaka med en ny ssong av Naked Attraction. Programmet visar verkligen ofiltrerat hur olika alla r, vilket engagerar och berr. Den nya ssongen r s bra, det blir mer krlek, mer kemi och sjlvklart, mer nakenhet, sger Sofia Wistam."

Jag visste att det var p gng, men har inte sett exakt nr. Tack fr denna info!
Citera
2024-05-29, 09:48
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Kan vi diskutera tredje person nedifrn upp p hger sida? Han med med mrkt hr och mustasch. Han snopp r allts 3 cm?! Starkt av honom att stlla upp! Han mste vara trygg med sig sjlv. Finns ingen tjej som INTE hade valt bort den direkt nr den str sig mot andra.
Lider man av syndromet micropenis ska kan man ha all respekt om stller upp i detta.
Citera
2024-06-16, 22:05
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag visste att det var p gng, men har inte sett exakt nr. Tack fr denna info!

I det brittiska programmet r det fullt med transor, bgar, fetton och fula kvinnor, samt kvinnor fulla av tatueringar. r det det du ven vill se i den svenska versionen?

Vad ska man med detta program till, nr det finns gott om gratisporr dr kvinnorna r mycket snyggare? Jag sger samma sak som jag sger angende Expressens reportage om ldre, skrynkliga nudister: vem r detta till fr?
Citera
2024-06-17, 13:29
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
I det brittiska programmet r det fullt med transor, bgar, fetton och fula kvinnor, samt kvinnor fulla av tatueringar. r det det du ven vill se i den svenska versionen?

Vad ska man med detta program till, nr det finns gott om gratisporr dr kvinnorna r mycket snyggare? Jag sger samma sak som jag sger angende Expressens reportage om ldre, skrynkliga nudister: vem r detta till fr?

Sjlvfallet ska det helst vara med snygga tjejer i avsnitten, och ngra var det allt i frra ssongen. Bg-avsnittet hoppade jag ver helt, och jag spolar ven frbi i andra avsnitt nr det bara r nakna mn som visas. Men du tittar tydligen p bgarna och dyl.
Citera
2024-07-27, 22:10
Medlem
populopiduss avatar
Vilka r det som kollar p detta skrp egentligen? En och annan fattar man ju, men det mste ju vara tillrckligt mnga fr att det ska bli en ny ssong.

Pinsamt minst sagt.
Citera
2024-08-07, 16:38
Medlem
exoticspices avatar
Ssong tv r frdiginspelad och brjar sndas tisdag den 13/8 klockan 22.00 kanal 5.

Citat:
Den r s bra, nya ssongen av Naked Attraction. Jag tror att alla vi som var med r nstan lite chockade ver hur mycket kemi det blev av vra par, sger Sofia Wistam till Expressen.
Citera
2024-08-12, 23:20
Bannlyst
Citat:
Om nya ssongen:

https://www.expressen.se/amelia/prem...turliga-brost/

Hade varit kul om man fick se Sofia naken ocks? Dr i slutet av varje program. Men det kanske hon inte trs?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in