2024-08-21, 10:45
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Ja det fattar jag, sg inte s liten ut och ven slakt tillstnd. Kul fr han.
Varfr var han omskuren? vad normalt! utifrn hans etnicitet

Och det kvinnliga kynnet var lika uttmmande & passionerat som en man i vanlig ordning nr dom skulle frska sig p att kommentera det rent visuella, deras favoritsnopp fr omdmet "Sjlvsker du r" ("Jag tycker om", rodnar )
Olga 2 sken upp frst nr hon fick se hans arsle (kvinnor och eras jvla manliga rumpa ass)

"I think he loves his body thats why he train so mutch, which is a positive sign"
Ja Fabian r positiv, och det r ju positivt tycker Olga (han tar hand om sig sjlv, har frvisso inte s mycket med visuell attraktion att gra)

Vad som krvs fr att tnka utanfr boxen hr r afrikanska kvinnor

Citat:
Ursprungligen postat av MissMitsouko
Det finns ju att se s det r inte en vecka innan. Kom idag.
Men nu r det TV tabln vi ska rtta oss efter
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-21 kl. 10:55.
Citera
2024-08-21, 10:48
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Vilken snacksalig mnniska. Fabian mal i ett och ljuger. Klart att han inte tyckte dom gamla skrynkliga var s sexiga som han pstod. Silvertanten hade gamla inplantat sen 80-talet som var defekta men nd tyckte han att hon var s naturlig och hade snygg frisyr.
Och dr briljerar terigen afrikanskorna, dom sger vad dom tycker rakt av i UK versionen och hller inte p och hymlar om allas lika vrde, n fy Fabian, nsta vecka blir det mikropenis och sjlvklart kommer ingen vit kvinna kunna uttrycka hur cklad hon blev, och den levande AI' androiden Soffi Propp HS17B48XG5-D5 https://decider.com/wp-content/uploa...y=75&strip=all
kommer naturligtvis ha insamlad sin givna repliker "kan det vara en grower?, man vet aldrig"
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-21 kl. 11:41.
Citera
2024-08-21, 10:52
Medlem
Treschows avatar
Sidenote: Det var Anton Turkaljs farsa som var med i programmet.

https://www.ufc.com/athlete/meyson-dzhons-2
Citera
2024-08-21, 11:09
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Sidenote: Det var Anton Turkaljs farsa som var med i programmet.

https://www.ufc.com/athlete/meyson-dzhons-2
Tror du p Olga 2's utsaga att dom spenderade natten i en separat hotellsng i samma rum! det var allts inte ens en dubbelsng? fick Fabian sova p golvet i korgen?

Eller tror du att kroppsvtskor utbyttes? (skra upp handledarna och byta blod? eller ryggmrgsvtska genom ett gyllene snitt, vi grt ihop!)

Bara 20 rs ldersskillnad, inga konstigheter.....jag frstr ifall hon inte vill ligga drfr

Nsta vecka blir det en petite tjej med tatueringar, ska vi spela p oddset huruvida hon kommer vara sltrakad eller inte, 200 gnger insatserna, hon kommer f titta in i en manlig hrig bajlda enligt reklamen, hon sg inte s glad ut som hon verkade
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-21 kl. 11:55.
Citera
2024-08-21, 19:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vipan
Silvertanten hade gamla inplantat sen 80-talet som var defekta
Eller hur, jag gillade att dom hade blivit fyrkantiga av lder, "shr kan en 70 rig kropp se ut" sger hon . Det finns inte vrre n Fabian typer som anser att anything goes s lnge storleken r rtt, handlar allting p Stor och Liten

Vinnaren hade nrmast optimal kropp, men nunan lmnade ju en del att nska, rtusendets cope!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-08-21 kl. 20:42.
Citera
2024-08-22, 01:28
Medlem
Crapmagics avatar
Irina bertta att det finns 3! typer av manskroppar i den hr vrlden, dr Fabians var favoriten, vilka r dom andra 2 manskropparna? tror ni ifall ni mste spekulera

Pappakropp?
Putinkropp?
Pundarkropp?
Pensionrskropp?
Citera
2024-08-22, 06:43
Medlem
Kurt1s avatar
Nu har jag sett avsnitt 2.

Ja, Fabian hade jag grna sluppit se och hra.

Men kvinnan som han valde ut har absolut en sexig kropp. Ett minus dock att hon r frn Belarus. Ukrainskans var ocks helt okej.
Citera
2024-08-22, 06:50
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Tror du p Olga 2's utsaga att dom spenderade natten i en separat hotellsng i samma rum! det var allts inte ens en dubbelsng? fick Fabian sova p golvet i korgen?

Eller tror du att kroppsvtskor utbyttes? (skra upp handledarna och byta blod? eller ryggmrgsvtska genom ett gyllene snitt, vi grt ihop!)

Bara 20 rs ldersskillnad, inga konstigheter.....jag frstr ifall hon inte vill ligga drfr

Nsta vecka blir det en petite tjej med tatueringar, ska vi spela p oddset huruvida hon kommer vara sltrakad eller inte, 200 gnger insatserna, hon kommer f titta in i en manlig hrig bajlda enligt reklamen, hon sg inte s glad ut som hon verkade

Dom hade givetvis var sitt hotellrum. Jag har svrt att tro att Kanal 5 r s snla att deltagarna mste dela hotellrum.

Angende rakat, som frvisso har varit mycket populrt och standard i flera decennier, s har jag ftt uppfattningen att orakat och framfr allt "friserat" kar mer och mer. Personligen gillar jag nog "friserat" bst. Rakat r okej, men framfr allt ogillar jag att raka sjlv. Pungen r verkligen inte skapt fr att raka. Inte min i alla fall.
Senast redigerad av Kurt1 2024-08-22 kl. 07:11.
Citera
2024-08-22, 09:51
Medlem
Fullt namn p rd kvinna i avsnitt 2?
Citera
2024-08-22, 14:06
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Vilken bra ide att prata om avsnitt
3, 1 veckan innan det snds p tv

Finns att se p Max.

Tjejen som valde i avsnitt 3 var till utseendet den snyggaste hittills. Dock hade hon betydligt mindre brst n vad det sg ut som nr hon hade klderna p. Gissar att det r pga hennes trning.
Citera
2024-08-22, 14:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Varfr var han omskuren? vad normalt! utifrn hans etnicitet

Och det kvinnliga kynnet var lika uttmmande & passionerat som en man i vanlig ordning nr dom skulle frska sig p att kommentera det rent visuella, deras favoritsnopp fr omdmet "Sjlvsker du r" ("Jag tycker om", rodnar )
Olga 2 sken upp frst nr hon fick se hans arsle (kvinnor och eras jvla manliga rumpa ass)

"I think he loves his body thats why he train so mutch, which is a positive sign"
Ja Fabian r positiv, och det r ju positivt tycker Olga (han tar hand om sig sjlv, har frvisso inte s mycket med visuell attraktion att gra)

Vad som krvs fr att tnka utanfr boxen hr r afrikanska kvinnor

Men nu r det TV tabln vi ska rtta oss efter

Sger vem? Finns ingen sdan regel i trden.
Citera
2024-08-22, 20:18
Medlem
Horrorgrams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Finns att se p Max.

Tjejen som valde i avsnitt 3 var till utseendet den snyggaste hittills. Dock hade hon betydligt mindre brst n vad det sg ut som nr hon hade klderna p. Gissar att det r pga hennes trning.

Jvligt sexig var hon. Bra rv med.

Skert vild i sngen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in