2023-10-13, 23:56
Medlem
Mnsans avatar
Alla i den engelska versionen r ganska fula, endast ett ftal nr upp till betyget medelsnygg. Zappar ofta frbi programmet. D hnder det att man kollar en stund. Deltagarna r nstan utan undantag irriterande oattraktiva. r det bestmt s fr att alla fula tittare inte ska bli deppiga och beg sjlvmord?

Programmet kunde ju ha varit spnnande om kvinnorna hade vackra, sexiga kroppar med fina brst och vlansade underliv. Istllet ett inferno av tjockisar, hngbrst, feta rumpor och en helvetes massa kladdiga tatueringar p varenda krring. Istllet fr att bli uppiggad av lite naket blir man avtnd och knner att man aldrig mer vill befatta sig med det fula kvinnoslktet.
Citera
2023-10-14, 00:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
r det bestmt s fr att alla fula tittare inte ska bli deppiga och beg sjlvmord?
.
Visst r det s. S hr str det t.ex nr de sker mn och kvinnor fr fotografering infr Naked Attraction:
Vi sker just nu kvinnor och mn ca 25-60r, ALLA olika typer av storlekar och utseenden (grna bristningar, tatueringar, protes m.m. som "sticker ut") till reklamen fr den svenska versionen av det populra tv-programmet, Naked Attraction.
Missformade kroppar r precis det de vill ha. Texten ovan r enbart fr reklam infr programmet, men givetvis gller samma upplgg fr deltagarna.
Citera
2023-10-14, 00:12
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Visst r det s. S hr str det t.ex nr de sker mn och kvinnor fr fotografering infr Naked Attraction:
Vi sker just nu kvinnor och mn ca 25-60r, ALLA olika typer av storlekar och utseenden (grna bristningar, tatueringar, protes m.m. som "sticker ut") till reklamen fr den svenska versionen av det populra tv-programmet, Naked Attraction.
Missformade kroppar r precis det de vill ha. Texten ovan r enbart fr reklam infr programmet, men givetvis gller samma upplgg fr deltagarna.
Tnk om dom skulle exkludera tatueringar frn den dr listan den hr gngen, med tanke p att alla hade det frra ssongen, vi orkar inte hra mer om den enskilde tatueringens krystade livshistoria, gr en historia om er pubes-frisyr borde det hetsas om i kontaktannonsen
Citera
2024-02-07, 08:15
Medlem
Kurt1s avatar
En ny ssong av Naked Attraction Sverige har spelats in och kommer att sndas hos en kommande nystartad streamingtjnst som heter Max, enligt denna klla:

https://www.expressen.se/noje/wistam...-lidingohuset/

Max? Det namnet inom tv/video-sammanhang frknippar jag mest med porrfimer.
Senast redigerad av Kurt1 2024-02-07 kl. 08:20.
Citera
2024-03-31, 10:24
Medlem
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Tror ni att dom medvetet bara tog med killar med sm kukar, fr att snna som jag ska m bttre? Eller r det hr standarden i Sverige?

Kan vi diskutera tredje person nedifrn upp p hger sida? Han med med mrkt hr och mustasch. Han snopp r allts 3 cm?! Starkt av honom att stlla upp! Han mste vara trygg med sig sjlv. Finns ingen tjej som INTE hade valt bort den direkt nr den str sig mot andra.
Citera
2024-03-31, 11:21
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
En ny ssong av Naked Attraction Sverige har spelats in och kommer att sndas hos en kommande nystartad streamingtjnst som heter Max, enligt denna klla:

https://www.expressen.se/noje/wistam...-lidingohuset/

Max? Det namnet inom tv/video-sammanhang frknippar jag mest med porrfimer.
S vi Kanal5 tittare p TV-ruta kommer att slippa se skiten verhuvudtaget?

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Programmet kunde ju ha varit spnnande om kvinnorna hade vackra, sexiga kroppar med fina brst och vlansade underliv.
Du ska definit inte ha ngot med smakrderi att gra i livet hr jag
Senast redigerad av Crapmagic 2024-03-31 kl. 11:45.
Citera
2024-03-31, 12:25
Bannlyst
Vidrigt program, s sjukt cringe och avtndande.
Sen att brudarna bara en jvla fula massa feminister med hngfittor gr inte det hela bttre. Frstr inte heller varfr snubbar med de minsta jvla kukarna man kan frestlla sig envisas med att ska till programmet.

Tacka gud fr att klder finns allts och att folk inte gr runt nakna. Folk ska verkligen ha klder p sig... det inser man efter man sett ett avsnitt av detta skitprogram. "Vlkommen till verkligheten" kan ni sga till mig och visst jag vet att alla inte har fina kroppar, men fr i helvete visa inte upp dem p tv i full HD.
Citera
2024-03-31, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukpasta
Sen att brudarna bara en jvla fula massa feminister med hngfittor gr inte det hela bttre. Frstr inte heller varfr snubbar med de minsta jvla kukarna man kan frestlla sig envisas med att ska till programmet.

Tacka gud fr att klder finns allts och att folk inte gr runt nakna. Folk ska verkligen ha klder p sig... det inser man efter man sett ett avsnitt av detta skitprogram. "Vlkommen till verkligheten" kan ni sga till mig och visst jag vet att alla inte har fina kroppar, men fr i helvete visa inte upp dem p tv i full HD.
Varfr inte gra som jag? Lt bli att titta,s slipper du reta upp dig.
Citera
2024-03-31, 12:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korvenorven
Varfr inte gra som jag? Lt bli att titta,s slipper du reta upp dig.

Testtittade bara fr att se vad det r alla snackar om.
Antar att du ocks tycker det r vidrigt.
Citera
2024-03-31, 12:57
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:

Jag kan hlla med om att kukar r fula. Du borde kanske gra som jag, dvs snabbspola frbi det dr och titta p damerna istllet.
Citera
2024-03-31, 12:59
Medlem
Citat:
Testtittade bara fr att se vad det r alla snackar om.
Antar att du ocks tycker det r vidrigt.
Lr det vara,men aldrig kollat.
Citera
2024-03-31, 13:07
Medlem
Kurt1s avatar
Om nya ssongen:

https://www.expressen.se/amelia/prem...turliga-brost/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto