När man såg henne utomhus utan smink var hon inte snygg.
Hon valde förresten en man med chipstuttar.
Jag hade kunnat ställa upp i det här programmet, jag är snyggare än de män jag sett här. Vad är det med alla dessa tatueringar? Och varför är det ingen muskelknutte med?
OnT:
Gillar engelska versionen, och endast pga programledaren.
Finns väl ingen träigare och tråkigare människa än Sofia Wistam..?!
Kunde dom verkligen inte hitta någon annan än henne till att leda programmet?
Och att den svenska versionen inte heller ska vara så ”elak”? Trams..
Man kan inte tycka om allt här i världen, smaken är som baken även gällande nakna kroppar.
Hör hellre sanningen än att lyssna på en halvdålig lögn som man vet är totalt falskt.
Gillar man inte den k*ken? Fine, nån annan gör det säkert, gå vidare till nästa, klart!
Svensk tv i ett nötskal att ha henne som programledare. Ännu en övervintrad 90 tals tjej som har blivit en 2020 tant. Men som fortfarande ska framstå som sexig och fräck. Medelåldern på svenska kvinnliga programledare måste ha gått upp med 20 år de senaste 25 åren. För att påstå att någon som borde vara hemma med barnbarnen inte är passande för ett sådant här program passar sig inte.
Hon, Caroline som valde igår var klart den snyggaste som varit med i programmet. Både med och utan kläder. Väldigt fin och inbjudande form på brösten, hade gärna skippat piercingarna dock. Programmet kändes däremot lite scriptat mot att hon skulle välja kvinnan och pröva något nytt.
Hon, Caroline som valde igår var klart den snyggaste som varit med i programmet. Både med och utan kläder. Väldigt fin och inbjudande form på brösten, hade gärna skippat piercingarna dock. Programmet kändes däremot lite scriptat mot att hon skulle välja kvinnan och pröva något nytt.
Har för mig att Kanal 5 inte hunnit sända avsnitt 5 ännu, utan avsnitt 4 sändes där igår. Där heter kvinnan Caroline. På Discovery+ ligger det senaste avsnittet 5 uppe. (Sandra).
Har för mig att Kanal 5 inte hunnit sända avsnitt 5 ännu, utan avsnitt 4 sändes där igår. Där heter kvinnan Caroline. På Discovery+ ligger det senaste avsnittet 5 uppe. (Sandra).
Jag kollar på kanal 5 så det stämmer. Var denna Sandra också snygg? Så jag ska komma ihåg att kolla även näst vecka.