Citat:
Ursprungligen postat av
JustZlatan
Kan inte minnas att storbystade 15-åriga tjejer klädde sig så i skolan på 90-talet. Men om de hade gjort det så hade inte många killar kommenterat.
Är du döv eller tjej?
Citat:
Ursprungligen postat av
AuticaMinore
Nej du, ditt lilla nassetroll. Du får tycka precis vad du vill, det är ett fritt land, men ska du ösa ur dig en massa fördomsfullt trams om kvinnors klädsel så får du också räkna med att ifrågasättas. Det har jag lika självklar rätt till.
Vad har fördomar med det här att göra?
Citat:
Du verkar inte själv ha nån vidare koll på mode heller. Just nu är det oversize och gamla avklippta gubbvästar som är på tapeten. Låter det sexigt eller?
Vad har mode med det här att göra?
Män tänder på hud på samma sätt som babianer tänder på rosa.
Män tänder på bröst på samma sätt som de flesta däggdjur tänder på en putande rumpa.
Kåta tjejer putar extra med brösten, den här bruden putar med push-up och visar hud. Som nån skrev Lev i verkligheten.
Citat:
Dessutom - män i ett klassrum har både böcker att titta i och en lärare att lyssna på. Om de distraheras såpass lätt av en jäkla klyfta så kan de lätta på trycket själva innan de går till skolan.
Eftersom bruden inte är våldtagen så verkar det som killar hanterar det där ganska bra tycker jag, det är ju inte det det handlar om, hon är en tease och några killar kommenterade det, vilket hon inte gillade.
Hon följer heller inte kulturens klädkod, du skrev ju här ovan att modet var nåt annat. Hon ser ut som hon ska ragga ligg på en klubb. Det passar sig inte i skolan. Googla på Magdalena Ribbing. Det handlar om vett och etikett eller var hon också en grobian?
Citat:
Fast det där är bara ett struntargument och det vet du. Hur gör killar när de ska idrotta med klassen på offentliga badhus? Drunkingsolyckor som skjuter i höjden då de inte förmår ta ett enda simtag pga alla distraherande tjejer i tajta baddräkter? Pucko!
Det är inte jag som är dum här,det är hennes kläder som är malplacerade.
Ingen har påstått att killar i allmänhet inte kan fungera, jag skrev att det var respektlöst att trycka upp sina pattar i nyllet på andra i fel kontext.
Det här är ju på gränsen till att blotta sig, ni skriker som djävla dårar över en dick-pick men live-pattar funkar tydligen.