• 1
  • 2
2021-04-26, 22:14
Medlem
Hur kan det inte finnas trådar om Wallstars och David Thornell här?

Företaget skapar fejkprofiler och invaderar varenda lokal Facebook-grupp. Först för att få medlemmarna att, gratis, lämna ifrån sig information om lokala platser för att sedan återkomma och sälja sina "unika" tavlor. Aldrig nämner de att de är från Wallstars.

Det göder tjockisen i alla fall att slippa betala sedvanlig reklam: https://www.instagram.com/davidthornell/

Källor:
- https://falskaprofiler.wordpress.com/tag/spam/
- https://se.trustpilot.com/review/wallstars.se?stars=1
Citera
2021-04-27, 02:30
Medlem
Han och frugan verkar ha samma smak som nyrika amerikanska hiphopare när det kommer till kläder och bilar. Men bra för dem.
Citera
2021-06-22, 18:42
Avstängd
Men vem är han - bor i Sverige? Vad heter frun?

Daniel Thornell Lidköping - lever väldigt bra på att sälja sånt här skittryck
men det gjorde väl o gör väl även Gallerix

Skillnad Wallpapers vs Gallerix
Senast redigerad av SC430 2021-06-22 kl. 18:52.
Citera
2021-07-09, 13:39
Medlem
Mintoluxs avatar
Tycker Davids privata instagram skriker köpta följare med, är inte många likes på bilderna och de flesta kommentarerna lite randomiserade emojis.

Hans flickvän är känd i området för att vara intresserad av två saker och två saker endast, pengar och bli känd.
Citera
2021-07-10, 00:47
Medlem
Daniel är väl han som grundade gamla sidan CS.nu (counter-strike.nu) med tillhörande systersida NordicHardware. Har inget ont att säga om honom, vettig grabb på den tiden. Vet inte hur det är numera.

Jaha, David såg jag nu. Släkt med Daniel?
Citera
2022-10-04, 21:03
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Snubben har nu också invaderat massa djurgrupper med tavlor som "han har målat", men en snabb googling visar annat.
Citera
2022-10-18, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Snubben har nu också invaderat massa djurgrupper med tavlor som "han har målat", men en snabb googling visar annat.

Ja och går in i hundgrupper och låtsas att han har den rasen , tex taxgrupp , och vill att alla ska ge ett ord som beskriver tax. Samma som han har gjort i alla lokala grupper och gjort alla dessa stads-poster .
Men en bra affärsidé säkert .
Citera
2022-10-18, 20:50
Medlem
TjejenMedLilaSkors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Ja och går in i hundgrupper och låtsas att han har den rasen , tex taxgrupp , och vill att alla ska ge ett ord som beskriver tax. Samma som han har gjort i alla lokala grupper och gjort alla dessa stads-poster .
Men en bra affärsidé säkert .

Ganska omoraliskt dock :/ Många vill stödja en lokal artist eller djurägare med samma djur, men så är det någon snubbe som samlar in pengar i Linköping för att betala sin frus Ullareds shoppade. Ganska irriterande dessutom när man är med i sin lokala FB grupp för tips om saker i området, brott och annat, inte "Kom och köp en tavla på """"""göteborgska""""""""
Citera
2022-10-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Ganska omoraliskt dock :/ Många vill stödja en lokal artist eller djurägare med samma djur, men så är det någon snubbe som samlar in pengar i Linköping för att betala sin frus Ullareds shoppade. Ganska irriterande dessutom när man är med i sin lokala FB grupp för tips om saker i området, brott och annat, inte "Kom och köp en tavla på """"""göteborgska""""""""
Ja , jag blir jäkligt irriterad när jag ser hans falska inlägg i grupper . Men många går ju på det där och är blir supernöjda över hans påhittiga alster . Fast att det är de som gett han all info om hålan de bor i .
Nu såg jag att han har kommit till riktiga småhålor och till ställen i Spanien för utlandssvenskar .
Så det blir nog några till turer till Ullared .
Citera
2022-11-05, 21:40
Medlem
Tjockisen och hans lika fetlagda broder tycks leva bra på detta. Frågan är hur länge affärsiden håller. Tavlorna är rätt fula.
Citera
2022-11-15, 10:51
Medlem
Även jag har noterat, och är jävligt trött på, denne plastiga entreprenör i precis varenda fb-grupp man är med i.

Massa uttjatade, klyschiga säljarlögner så som: ”då den sålde slut fort så har jag gjort en upplaga till men skynda för kommer inte göra fler sen!”….hahah aa visst eller så är det print-on-demand?
En person i en fb-grupp jag är med i kommenterade detta i ett av hans inlägg och fick ett medelande från David där hen bads att lägga ner och blev sedan blockad 😂.
Citera
2023-01-05, 17:37
Medlem
Har han en bror som heter Daniel ?
Han står oxå som owner på wallstars på fb .
Nu är även han inne i alla grupper och lajkar och kommenterar Davids alls poster-inlägg
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in