2023-01-17, 12:09
Medlem
Nu använder de sig av nya konton för att spamma inlägg i grupper.

Adam Larson
Och
Kristian Derny Persson

Om man påtalar att de spammar eller ens nämner wallstars så blockar de en.
Citera
2023-02-15, 16:56
Medlem
Hans instagram är något av det sorgligaste som skådats. Enbart skrytbilder och smygreklam för sitt suspekta företag.

Vissa tavlor är ens patetiskt att sälja, kan man trycka ut själv och rama in. Vad är det för nissar som köper skiten?

Alla Gucci/Versace kläder, olika bilar, afternoon-tee och nätter på Grand Hotel, är det betalade med vita pengar? Blir man rik på att sälja fula tavlor?

Deras fula gård ligger också ute till försäljning nu…börjar pengarna tryta? Eller är det dags att fly landet och slippa skattebakslaget som kommer?
Citera
2023-07-07, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janone
Nu använder de sig av nya konton för att spamma inlägg i grupper.

Adam Larson
Och
Kristian Derny Persson

Om man påtalar att de spammar eller ens nämner wallstars så blockar de en.

Han använder namnet Johan Thornell nu. Har lagt upp en otroligt ogenomarbetad poster nu med dubblettord, särskrivningar, falska platser och fina lokala platser som ”folktandvården”.
Citera
2023-10-22, 21:14
Medlem
Nu heter han David thornell Orrenvade

Han håller på i samma stil

” God kväll allihopa! Här kommer lite bilder på pälsklingar jag har förevigat på tavlor ❤️🤩🎨😍 Ett stort tack till alla som gett ert förtroende till mig att få skapa dessa tavlor! Jag tar upp beställningar igen nu om fler är intresserade.[b]Har inte obegränsat med tid att skapa så först till kvarn [b]🥰🥰🥰 Önskar alla en fin fortsatt söndag / David 🥳🎨😊❤️

Jag tycker nästan de ser ditshoppade https://imgur.com/gallery/c82jWpk
Senast redigerad av Tezz-l 2023-10-22 kl. 21:21.
Citera
2023-10-22, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TjejenMedLilaSkor
Snubben har nu också invaderat massa djurgrupper med tavlor som "han har målat", men en snabb googling visar annat.

Ja och på den profilen har han nu lagt upp massa bilder på alla deras djur ..

Tror inte att de har massa katter och hundar ..det är nog bara för att han ska se ut som en riktig djurälskare när folk i dessa djurgrupper kollar på hans profil .

Han kallar sig även fotograf .. så de tror väl att de får en bild på sin egna hund / katt .
Citera
2023-11-02, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Han använder namnet Johan Thornell nu. Har lagt upp en otroligt ogenomarbetad poster nu med dubblettord, särskrivningar, falska platser och fina lokala platser som ”folktandvården”.

Johan Thornell är delägare i två av bolagen . Verkar vara en bror eller kusin med David . Samma kroppshydda , samma stil .
Citera
2023-11-02, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Johan Thornell är delägare i två av bolagen . Verkar vara en bror eller kusin med David . Samma kroppshydda , samma stil .

Nej men gud, finns det två av dem? Jag irriterar mig något oerhört på såväl företaget som människorna bakom.

Han påminner förresten om den där andre svenske snubben som lever lyxliv och har en snygg rysk fru typ. Vad heter han? Det har varit lite skriverier om hans affärer.
Citera
2023-11-19, 23:13
Medlem
Nu har de börjat göra tavlorna för olika sjukdomar och diagnoser ..
Citera
2023-11-20, 00:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Nu har de börjat göra tavlorna för olika sjukdomar och diagnoser ..

Hhaahaha! Berätta allt! Vadå, typ en tavla med synonymer till IBS eller vad?
Citera
2023-11-20, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jorja
Hhaahaha! Berätta allt! Vadå, typ en tavla med synonymer till IBS eller vad?

Nu hittar jag inte inlägget med olika sjukdomar .. men en poster med fibro iallafall

https://imgur.com/gallery/SfdASyb

Idéerna verkar aldrig sina .
Citera
2023-11-28, 01:25
Medlem
WifelessProngs avatar
Har själv kickat idioterna ur ett flertal grupper som jag varit medlem i.

Främst pga att allt han skapar är så otroligt fult.

+ hans insta fick mig att kräkas lite på magen.
Citera
2024-02-27, 19:16
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Bondfångaren David Thornell är i gång som vanligt. Efter att ha ifrågasatt och kritiserat hans senaste fejkkontos tilltag i den lokala FB-gruppen blir jag blockad från hans huvudkonto (med vilken jag aldrig ens haft kontakt; snacka om att erkänna sin skuld). Han använder också sekundära konton till att agera bulvaner eller vad man ska kalla dem, i hans säljinlägg.

Han mer eller mindre också erkänner att han köper följare till sin instagram då han knappt överhuvudtaget haft någon följartillväxt sedan 2018, då han nådde 200k följare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in