Citat:
Ursprungligen postat av
Grimlock
Visade verkligen testet på att det fanns inslag av Fentanyl i Ksalol tabletterna som kommer i blister som inte går att riva isär?

Det låter i sådana fall verkligen inte bra. Har bojkottat Ksalolen som cirkulerar nu. Det senaste inköpet som jag gjorde var Ksalol-blister som inte går att riva isär,och dom var verkningslösa i stort sett.
Jag har nyligen tagit Diazepam och klonazepam från en annan återförsäljare, då var jag positiv på buprenorfin, jag ska ta ett nytt urinprov hemma om någon vecka för att se hur det ser ut då. Men stickan visade tydligt fent, denna opioid är ju hur potent som helst och våra unga grannar i Finland dog ju av (den ofrivilliga) blandningen av ksalol, fent och alkohol. Kanske blir ett annat resultat på analys men har ingen lust att gå igenom den där ”skicka på analys utan att väcka misstanke”-karusellen.
Off topic: Kvaliteten på darknets blåbär har gått ner riktigt mycket på sistone, underdoserade är de flesta och inslag av bup och fent i vissa andra. Tacka vetja Frontin från Ungern, det är grejer det.