2021-10-11, 20:33
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeChapo
Är du eller?
Ni som knaprar ksalol senaste tre åren har sagt dom inte är 2mg längre. Så, dom är underdoserade. Kommer då inte från fabrik.
Ksalol i Sverige har aldrig ens varit i 2mg styrka. Hahah alltid 1mg i blister.
Citera
2021-10-11, 21:20
Medlem
dampskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Ksalol i Sverige har aldrig ens varit i 2mg styrka. Hahah alltid 1mg i blister.

Ja precis de som säljs är 1 mg de blå. Finns det tvåor är de fejk.
Citera
2021-10-11, 21:29
Medlem
LeChapos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dampskalle
Ja precis de som säljs är 1 mg de blå. Finns det tvåor är de fejk.

Det är skitsamma. De har varit underdoserade sen flera år. Bara kolla i xanor tråden.
Citera
2021-10-11, 23:31
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Det är skitsamma. De har varit underdoserade sen flera år. Bara kolla i xanor tråden.

Inte dom jag köpt och blivit gripen med iaf, dom innehöll alprazolam och minst 1 mg.
Citera
2021-10-12, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Inte dom jag köpt och blivit gripen med iaf, dom innehöll alprazolam och minst 1 mg.

Hehe, hur blev du gripen?

Bra sätt att veta vad tabletterna innehåller iaf, inte bara negativt med att bli gripen.
Citera
2021-10-12, 01:36
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Hehe, hur blev du gripen?

Bra sätt att veta vad tabletterna innehåller iaf, inte bara negativt med att bli gripen.

Haha, ställde till med en rejäl scen ute på stan så folk ringde polis. Var as bensad, inget man är stolt över.
Citera
2021-10-12, 02:58
Medlem
dampskalles avatar
Citat:

Köpte några när jag behövde men det är ett tag sedan. Gick inte att skilja från dem från svenskt apotek. Men de från apoteket är inte skitbra heller. Men de uppfyller ju kraven så tycker Ksalol iaf de jag hade var bra.
Citera
2021-10-12, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dampskalle
Köpte några när jag behövde men det är ett tag sedan. Gick inte att skilja från dem från svenskt apotek. Men de från apoteket är inte skitbra heller. Men de uppfyller ju kraven så tycker Ksalol iaf de jag hade var bra.
De från apotek som är äkta är naturligtvis väldigt bra.
Citera
2021-10-12, 11:34
Medlem
Apollinaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grimlock
Visade verkligen testet på att det fanns inslag av Fentanyl i Ksalol tabletterna som kommer i blister som inte går att riva isär? Det låter i sådana fall verkligen inte bra. Har bojkottat Ksalolen som cirkulerar nu. Det senaste inköpet som jag gjorde var Ksalol-blister som inte går att riva isär,och dom var verkningslösa i stort sett.
Jag har nyligen tagit Diazepam och klonazepam från en annan återförsäljare, då var jag positiv på buprenorfin, jag ska ta ett nytt urinprov hemma om någon vecka för att se hur det ser ut då. Men stickan visade tydligt fent, denna opioid är ju hur potent som helst och våra unga grannar i Finland dog ju av (den ofrivilliga) blandningen av ksalol, fent och alkohol. Kanske blir ett annat resultat på analys men har ingen lust att gå igenom den där ”skicka på analys utan att väcka misstanke”-karusellen.

Off topic: Kvaliteten på darknets blåbär har gått ner riktigt mycket på sistone, underdoserade är de flesta och inslag av bup och fent i vissa andra. Tacka vetja Frontin från Ungern, det är grejer det.
Senast redigerad av Apollinaire 2021-10-12 kl. 11:41.
Citera
2021-10-12, 18:28
Medlem
dampskalles avatar
Aldrig handlat på darknet. Kanske det jag gjort rätt. Vet inte hur ni ens handlar där då allt registeras och man blir avstängd om man handlar där. Tillräckligt svårt att ens köpa BTC nu måste man handla med Swish med främlingar eftersom ens bank kastar ut en om man plain köper BTC. Känns osäkert.
Citera
2021-11-11, 11:45
Medlem
Jag har sprungit på 1mg ksalol kartor med en ny logga från Galenika. Är dessa fake eller inte, någon som upptäckt samma sak?
Citera
2021-11-11, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Laban1973
Jag har sprungit på 1mg ksalol kartor med en ny logga från Galenika. Är dessa fake eller inte, någon som upptäckt samma sak?
Kan du länka en bild på kartan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in