Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2021-04-23, 22:22
  #1
Medlem
Gulblendkarringens avatar
Nu har någon kvasidebatt uppstått där Röfven och den nya feminsiten och cucken Jimme Åkesson vill straffa män ännu hårdare för våld mot kvinnor.

Vad yrar dessa människor om? Kvinnor har det bättre än någonsin. Dessuotm finns inga kön enligt Löfven och hans kompsiar i 7-klövern. Det är en social konstruktion har vi fått lära oss ju. Jag kan vara kvinna imorgon när någon slår mig på flabben och lipa om "kvinnosyn" och "kvinnomisshandel".

Sen har vi denna tönten Jimmie Åkesson och hans fjolliga skiparti SD som är den dålig kopia av M och Fi.

Poängen är detta. Var hittar ni våld mot kvinnor? Det förekommer mer våld mot män. Sen finns ju inga män och inga kvinnor. Kön är social kosntruktion.
Citera
2021-04-23, 22:26
  #2
Medlem
Rauno1s avatar
Splittring ger kontroll
Citera
2021-04-23, 22:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Nu har någon kvasidebatt uppstått där Röfven och den nya feminsiten och cucken Jimme Åkesson vill straffa män ännu hårdare för våld mot kvinnor.

Vad yrar dessa människor om? Kvinnor har det bättre än någonsin. Dessuotm finns inga kön enligt Löfven och hans kompsiar i 7-klövern. Det är en social konstruktion har vi fått lära oss ju. Jag kan vara kvinna imorgon när någon slår mig på flabben och lipa om "kvinnosyn" och "kvinnomisshandel".

Sen har vi denna tönten Jimmie Åkesson och hans fjolliga skiparti SD som är den dålig kopia av M och Fi.

Poängen är detta. Var hittar ni våld mot kvinnor? Det förekommer mer våld mot män. Sen finns ju inga män och inga kvinnor. Kön är social kosntruktion.

Det dör 12-18 kvinnor per år av dårar. Självklart åt helvete, GW säger att det sett likadand ut senaste 20 åren, ingen som helst epedimi, snarast har det gått ner lite, men dock har ju dessa kvinnor valt att bli ihop med en impulsstyrd machoman från dag1.

Det fanns ju ett val för dessa kvinnor att bli ihop med en lugn och rekorderlig man istället. Men deras vagina valde åt dom.

Samtidigt så mördas män i snitt ungefär varannan dag. Tusentals unga pojkar blir utsatta för urineringsrån och knivningar varje år.
__________________
Senast redigerad av AntiSthlm2022 2021-04-23 kl. 23:08.
Citera
2021-04-24, 00:08
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Det dör 12-18 kvinnor per år av dårar. Självklart åt helvete, GW säger att det sett likadand ut senaste 20 åren, ingen som helst epedimi, snarast har det gått ner lite, men dock har ju dessa kvinnor valt att bli ihop med en impulsstyrd machoman från dag1.

Det fanns ju ett val för dessa kvinnor att bli ihop med en lugn och rekorderlig man istället. Men deras vagina valde åt dom.

Samtidigt så mördas män i snitt ungefär varannan dag. Tusentals unga pojkar blir utsatta för urineringsrån och knivningar varje år.

Dessa impulsstyrda män visar ju inte direkt sina bästa sidor i början. Mycket gulligull, ofta kommer det första slaget när kvinnan är gravid liksom. Svårt att lämna då. Sen är rån en engångshändelse och långt ifrån systematisk tortyr.
Citera
2021-04-24, 00:10
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Dessa impulsstyrda män visar ju inte direkt sina bästa sidor i början. Mycket gulligull, ofta kommer det första slaget när kvinnan är gravid liksom. Svårt att lämna då. Sen är rån en engångshändelse och långt ifrån systematisk tortyr.


Alla vi män kör gulligull i början, annars skulle vi ju vara smoked.

Men visst f-n vet en kvinna om hon dejtar en badass eller en random svensk.

Dom väljer detta pga av att fittan vill det. Kvinnor kan ej styra över sin fitta.

Fittan är som en autonom stat.
__________________
Senast redigerad av AntiSthlm2022 2021-04-24 kl. 00:13.
Citera
2021-04-24, 00:16
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Alla vi män kör gulligull i början, annars skulle vi ju vara smoked.

Men visst f-n vet en kvinna om hon dejtar en badass eller en random svensk.

Dom väljer detta pga av att fittan vill det. Kvinnor kan ej styra över sin fitta.

Fittan är som en autonom stat.

Det blir mer intensivt än så. Alltså tänk att ha låg självkänsla, ingen har någonsin brytt sig om dig. Sen plötsligt kommer en kille som undrar var du är, vill att du skriver när du kommer hem, ringer när du är ensam osv. Röda flaggor som andra skulle reagerat på blir feltolkat som kärlek. Sånna som er kan inte förstå vilken utsatt situation kvinnan eller mannen är i då, hur nedbrytande det är och hur varje dag består av ett psykologiskt krig.
Citera
2021-04-24, 00:19
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Dessa impulsstyrda män visar ju inte direkt sina bästa sidor i början. Mycket gulligull, ofta kommer det första slaget när kvinnan är gravid liksom. Svårt att lämna då. Sen är rån en engångshändelse och långt ifrån systematisk tortyr.

Engångshändelse?

Araber och Somalier ser ju 13 åriga etniskt svenska innebandygrabbar som vandrande ATM´s
Citera
2021-04-24, 00:22
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AntiSthlm2022
Engångshändelse?

Araber och Somalier ser ju 13 åriga etniskt svenska innebandygrabbar som vandrande ATM´s

Blir du rånad av somalierpojkar dagligen? Får du mardrömmar på nätterna?
Citera
2021-04-24, 00:34
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nasjeh
Blir du rånad av somalierpojkar dagligen? Får du mardrömmar på nätterna?

Jag är en gammal gubbe född i slutet av sjuttiotalet. I Norrland.

Det enda jag oroar mig för är ev, framtida hjärtproblematik, samt att jag skall få kicken från mitt hyfsat välbetalda arbete.


Men för grabbarna (etnisk svenska) i Skarpnäck finns det andra orosmoln.
Bla att 20 procent av dom blivit förnedringsrånade senaste året.

Källa: Veckans Brott när Camilla gick igenom varför ingen vågar anmäla.
__________________
Senast redigerad av AntiSthlm2022 2021-04-24 kl. 00:42.
Citera
2021-04-24, 01:10
  #10
Medlem
Leapchilds avatar
Jimmie Åkesson vill ha hårdare tag mot våld mot kvinnor eftersom att han kan se i facit att 80% av alla våldtäkter begås av invandrare. Hårdare tag mot sexualförbrytare = hårdare tag mot invandrare.
Citera
2021-04-24, 01:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leapchild
Jimmie Åkesson vill ha hårdare tag mot våld mot kvinnor eftersom att han kan se i facit att 80% av alla våldtäkter begås av invandrare. Hårdare tag mot sexualförbrytare = hårdare tag mot invandrare.

Vad tycker du om det då?
Citera
2021-04-24, 01:32
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gulblendkarringen
Nu har någon kvasidebatt uppstått där Röfven och den nya feminsiten och cucken Jimme Åkesson vill straffa män ännu hårdare för våld mot kvinnor.

Vad yrar dessa människor om? Kvinnor har det bättre än någonsin. Dessuotm finns inga kön enligt Löfven och hans kompsiar i 7-klövern. Det är en social konstruktion har vi fått lära oss ju. Jag kan vara kvinna imorgon när någon slår mig på flabben och lipa om "kvinnosyn" och "kvinnomisshandel".

Sen har vi denna tönten Jimmie Åkesson och hans fjolliga skiparti SD som är den dålig kopia av M och Fi.

Poängen är detta. Var hittar ni våld mot kvinnor? Det förekommer mer våld mot män. Sen finns ju inga män och inga kvinnor. Kön är social kosntruktion.

Tror t.o.m med MP har tonat ner sig med det där att det ej finns några biologiska kön. Blir för mycket kaous, var en riktigt krallig man som valde att vid ett viss tillfälle att definera sig som Hen/kvinna i Australien i höstas.

Han ställde upp först i en MMA match och slog en kvinna i koma, och den andra var ytterst grov misshandel.

Sen så gick han ner och drog kvinnligt världsrekord i marklyft.

Blir som lite svårt att vara pro "kön är en social konstruktion"
__________________
Senast redigerad av AntiSthlm2022 2021-04-24 kl. 01:39.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback