2021-04-22, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodligtalterego
Jag tror jag känner BO, hon svarar ej på telefonen. Hur tar jag reda på vart BO är förd någonstans?

Om du tror du känner henne så tror jag du vet vart hon är förd någonstans. Stockholm är inte så stort, få möjliga ställen.
Ring polisen direkt eller anhöriga, du vet nog vad de heter om du känner henne.
Citera
2021-04-22, 22:29
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zacc
Konstig plats & tid om GM inte vill åka fast.
Massor av folk vid Lötsjön, löpare i mängder, promenadstråk överallt och cyklister på väg från sina jobb.
Kan bara instämma efter att ha varit där ett antal gånger. Det kommer ju folk i princip hela tiden vid det stället.
Citera
2021-04-22, 22:37
Medlem
svenne som söks? Blond hår?
Citera
2021-04-22, 22:38
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Polisen säger att man inte lämnar signalement av utredningstekniska skäl, men ändå säger man att han har blont hår med tuppkam?

Det är väl inte många som har tuppkam idag eller? Kan det vara en afghansk kille som färgat håret?
Fast har man minsta läsförståelse så är det tydligt att det inte är polisen som går ut med det signalementet.

Udda händelse. Även i skitväder så är det ingen enslig plats.
Citera
2021-04-22, 23:18
Medlem
TSeekers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittknullare
Men för helvete! Har detta blivit någon grej? Händer ju titt som tätt i det är jävla skitlandet

När folk ser vad för straff man får för liknande brott, kan man ju inte vara förvånad av att det händer oftare. (Räknar inte med dessa fall där de blev friade)
Gubbar som dömer gillar säkert sådant beteende.
Citera
2021-04-23, 01:32
Medlem
Happysmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuwkenkukeen
Det skulle inte förvåna mig om det är den där äckliga snubben från Bromma som har utvidgat sitt område.

Sjuka jävel.

Vem är det? Nyfiken. Jag såg något skumt häromveckan i Äppelviken på en promenad i skogen. 3 polisbilar hade kört in på en skogsstig där det satt en tjej och grät. Jag frågade vad det handlade om och fick svaret ”sjukdomsfall” men det kom aldrig någon ambulans. Fick känslan av att det handlade om våldtäkt.
Citera
2021-04-23, 07:45
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Kan bara instämma efter att ha varit där ett antal gånger. Det kommer ju folk i princip hela tiden vid det stället.

Måste finnas en hel del vittnen eftersom det är så välbesökt område. Därmed också lättare att utnämna GM till galning. Kanske han passade på i en lucka när det tillfälligt var glest mellan de gående. Stack kniven i henne och stack. Någon långt utdraget kan det inte varit där det ofta är lika mycket folk som på Sturegatan.
Citera
2021-04-23, 07:49
Medlem
Blond man, då är det inte så populärt att diskutera här på fb.
Citera
2021-04-23, 07:58
Medlem
Kan inte sluta tänka på en grej. En gång, tror det var typ i höstas men minns ej exakt när, när jag gick över Bällstabron mot Mariehäll/Bromma (typ 1 km från däe överfallet hände igår) så möter jag en väldigt märklig snubbe som går konstigt och ser antingen utvecklingsstörd eller väldigt narkotikapåverkad ut. När jag precis ska passera honom kastar han sig framför mig och skriker något i mitt ansikte (som jag inte hör pga hörlurar). Jag bara stack därifrån men var sjukt obehagligt. Grejen var att denna snubbe hade någon form av tuppkam - alltså en RIKTIG typ 20 cm hög tuppkam.
Citera
2021-04-23, 08:05
Medlem
Qusimotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
Kan inte sluta tänka på en grej. En gång, tror det var typ i höstas men minns ej exakt när, när jag gick över Bällstabron mot Mariehäll/Bromma (typ 1 km från däe överfallet hände igår) så möter jag en väldigt märklig snubbe som går konstigt och ser antingen utvecklingsstörd eller väldigt narkotikapåverkad ut. När jag precis ska passera honom kastar han sig framför mig och skriker något i mitt ansikte (som jag inte hör pga hörlurar). Jag bara stack därifrån men var sjukt obehagligt. Grejen var att denna snubbe hade någon form av tuppkam - alltså en RIKTIG typ 20 cm hög tuppkam.

Varför knäckte du inte hans näsben? tömma lite blod på idioten
Citera
2021-04-23, 08:23
Medlem
grottmuttans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mistererai
Låter ju helt klart som att det kan vara samma snubbe. Hör av dig till polisen!
Citera
2021-04-23, 09:23
Medlem
Urinterapeuts avatar
Blonderad tuppkam är en populär negerfrisyr. Närheten till Hallonbergen pekar mot en importerad mandingo, case closed.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in