• 1
  • 2
2021-04-22, 17:57
Medlem
Från Polisens hemsida, publicerat kl. 17:45
https://polisen.se/aktuellt/handelse...gt-sundbyberg/
Någon som vet vad som hänt? Inte mycket ute i media än.
Citera
2021-04-22, 18:02
Medlem
Från AB:
Citat:
– Den kommer att spärras av och vi har patruller där som håller bevakning nu. Vi har även hundpatrull som redan är på plats, säger Ola Österling.

I nuläget är ingen misstänkt gärningsman frihetsberövad.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...or-polisinsats
Citera
2021-04-22, 18:02
Medlem
Det är kvinnan som ringt in till polisen och anmält att hon blivit överfallen. Min teori är att det kan vara en sexdåre som inte fullföljde.

Men vi får se om det fanns vittnen till händelsen.
Citera
2021-04-22, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Det är kvinnan som ringt in till polisen och anmält att hon blivit överfallen. Min teori är att det kan vara en sexdåre som inte fullföljde.

Men vi får se om det fanns vittnen till händelsen.
Hon har blivit överfallen utomhus!
Citera
2021-04-22, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av matematiker
Hon har blivit överfallen utomhus!

OK, men uppgifterna är knapphändiga. Larmet kom in 17:09 och polisen skall bilda sig en uppfattning.
Citera
2021-04-22, 18:12
Medlem
Citat:
OK, men uppgifterna är knapphändiga. Larmet kom in 17:09 och polisen skall bilda sig en uppfattning.
Ja, du har rätt!
Från Expressen:
Citat:
– Brottsrubriceringen kommer att bli sexualbrott. Men om det är fullbordat eller försök låter jag vara osagt, säger Ola Österling på Stockholmspolisens ledningscentral.
Citera
2021-04-22, 18:17
Medlem
Ja jag tyckte väl detta kvinnoöverfall var lite annorlunda än vad som hänt senaste dagarna. Nu gäller det att få fart på hundarna och spåra sexdåren.
Citera
2021-04-22, 18:17
Medlem
Konstig plats & tid om GM inte vill åka fast.
Massor av folk vid Lötsjön, löpare i mängder, promenadstråk överallt och cyklister på väg från sina jobb.
Citera
2021-04-22, 18:21
Medlem
Om detta var på gångvägen som går brevid Lötsjön så gick jag förbi där ungefär 17:05-17:15. Det såg ut att ligga en person på marken och ett antal personer stog på huk runtom. Observerade inte så mycket mer än så och det framgick som att situationen var under kontroll.

På tillbakavägen en dryg kvart senare på motsatt sida av Lötsjön så kunde jag se att det stog en ambulans på platsen.
Citera
2021-04-22, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zacc
Massor av folk vid Lötsjön, löpare i mängder, promenadstråk överallt och cyklister på väg från sina jobb.

Kan ju varit en date, kaffekorg i det gröna, och daten spårade ur. Men vi vet för lite.
Citera
2021-04-22, 18:27
Medlem
30Lugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zacc

Det är ganska dåligt väder och kanske inte lika mycket folk ute som annars? Jag menar inte att det är folktomt, bara att det kanske mindre risk att åka fast.
Citera
2021-04-22, 18:31
Medlem
Citat:
Kan ju varit en date, kaffekorg i det gröna, och daten spårade ur. Men vi vet för lite.

Picknick i snöstorm.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in