2021-04-22, 20:16
Medlem
midvintermorkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Polisen säger att man inte lämnar signalement av utredningstekniska skäl, men ändå säger man att han har blont hår med tuppkam?

Det är väl inte många som har tuppkam idag eller? Kan det vara en afghansk kille som färgat håret?

Ja, eller asiater gillar ju tuppkam. Det är GangBang style

https://i.pinimg.com/474x/95/12/36/9...-whats-the.jpg
Senast redigerad av midvintermorker 2021-04-22 kl. 20:21.
Citera
2021-04-22, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dodligtalterego
Jag tror jag känner BO, hon svarar ej på telefonen. Hur tar jag reda på vart BO är förd någonstans?
Kontakta hennes anhöriga. Det är nog den enda möjligheten.
Citera
2021-04-22, 20:35
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dodligtalterego
Jag tror jag känner BO, hon svarar ej på telefonen. Hur tar jag reda på vart BO är förd någonstans?
Hur kommer det sig att du vet det är hon ?
Citera
2021-04-22, 20:40
Medlem
FirstHates avatar
Nä fy fan! Hoppas han blir hittad snarast, och då helst inte av polis... Så trött på dessa vider!
Citera
2021-04-22, 20:54
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Polisen säger att man inte lämnar signalement av utredningstekniska skäl, men ändå säger man att han har blont hår med tuppkam?

Det är väl inte många som har tuppkam idag eller? Kan det vara en afghansk kille som färgat håret?

Skulle kunna vara det, eller förvisso en naturligt blond nordbo som har en liknande frisyr. Tror dock, oavsett vem GM är, knappast att det handlar om någon "riktig" tuppkam ā la punkare, utan snarare lär det väl vara någon som har håret rakat på sidorna och kvar en del på toppen, om det nu är så att signalementet och det lilla vi fått veta hittills stämmer.
Citera
2021-04-22, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vintergrisen
Skulle kunna vara det, eller förvisso en naturligt blond nordbo som har en liknande frisyr. Tror dock, oavsett vem GM är, knappast att det handlar om någon "riktig" tuppkam ā la punkare, utan snarare lär det väl vara någon som har håret rakat på sidorna och kvar en del på toppen, om det nu är så att signalementet och det lilla vi fått veta hittills stämmer.

Jag har sett att en del fotbollspelare har denna frisyr som du beskriver. Men jag menar inte att gärningsmannen är fotbollspelare. Hoppas han åker fast.
Citera
2021-04-22, 21:01
Medlem
Vintergrisens avatar
Citat:
Jag har sett att en del fotbollspelare har denna frisyr som du beskriver. Men jag menar inte att gärningsmannen är fotbollspelare. Hoppas han åker fast.

Ja, och man får hoppas på att polisen säkrat några övriga spår, för om GM nu förstår svenska lär väl den där "tuppkammen" ryka illa kvickt efter att man gått ut med den informationen.
Citera
2021-04-22, 21:25
Medlem
Talespins avatar
Tuppkam? Vad fan?

Det var längesedan jag såg någon med tuppkam.
Citera
2021-04-22, 21:48
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:

Ständigt dessa fotbollstalanger... Gissar på en BBC med blonderad mohikan!
Citera
2021-04-22, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JymdKjam
Ständigt dessa fotbollstalanger... Gissar på en BBC med blonderad mohikan!
Jag tippar på en efterbliven inavlad svensk. Tidpunkt och plats motiverar det.
Citera
2021-04-22, 22:02
Medlem
"Hårklyverier" men nu säger man att man i BLOND tuppkam jagas. Innan var håret blont och det fanns en tuppkam. Lite skillnad.

Men har han inte rakat av sig kammen åker han fast snart.
Citera
2021-04-22, 22:16
Medlem
D4Cs avatar
Gissar på ett vansinnesdåd, mycket folk rör sig på platsen, särskilt vid den tiden och då vi har ett så pass starkt signalement verkar personen i fråga inte ha gjort så mycket för att skydda sin identitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in