Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-06-26, 00:31
  #2689
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Denise mamma hamnar på sjukhuset för en planerad skönhetsoperation. Kanske skall brösten förstoras eller fettsugning utföras. I vilket fall så bestämmer hon och Kenny att denne skall tillbringa helgen med sin son och Denise. Denise som är social och fäst vid sin kamrat Nattan ber denne att ha en "sleepover". Det kommer bli skoj tycker Denise. Nattan tackar ja och de hamnar så småning om hemma med Kenny. Kenny uppträder bussigt mellan ölen han smådricker hela dagen och i sin storhets fylla erbjuder han flickorna och grabben att få gå till Gröna Lund dagen efter. För att mysa till det ytterligare så säger han. "Låt oss hyra ett par rullar". Dock så tar promenaden på cirka 30 minuter för lång tid och butiken hinner stänga. Kanske hejade Kenny på gamla polare eller spöade skiten ur en tant på vägen och tog många pisspauser. I alla fall så missar dom filmen och Kenny känner en granne han brukar låna film av. (DVD eller VHS?)

Det snaskas gott och pratas vid och Kenny pimplar allt mer öl. Flickorna håller på barns vis på att spexa och kramas och pussas framför Kenny. Nu blir perverterade Kenny intresserad och börjar tjata om att Nattan skall sova i hans säng. Först är det skoj men snart märker Denise att Kenny inte längre skämtar. Det börjar bli obehagligt. Nattan som inte ännu förstått att Kenny gått från skämt till allvarlighet fortsätter att skoja med. Kanske säger att: "Visst Kenny jag ska sova med dig och vi kan ha sex hela natten"

Denise tycker att det blir allt mer obehagligt och utanför Nattans hörbarhet så säger hon till Kenny att sluta. Det räcker nu liksom. Kanske sker det i köket där Kenny gått så många gånger för att fylla på ölglaset. Kenny börjar nu härskna till och menar att det är Nattans eget val och att Denise skall sköta sina egna affärer. Det uppstår dålig stämning.

Nu börjar Denise och Nattan att ägna mer tid åt varandra istället för den sluddrande slaskhög som sitter i soffan bredvid dem. De betygar varandra kamratskap och kärlek och fnissar åt att de kännt varandra så länge. De gillar varandra helt enkelt som två bästisar. De bestämmer sig för att låtsas gifta sig och beseglar det med en kyss.

Nu spricker allt för Kenny och han går in i pojkens rum. Han ropar på Denise och säger att hon skall sova i pojkens rum och lämna Nattan och Kenny ifred. Denise väser att Kenny är ett perverst äckel och Kenny går snappt ut i köket efter en förskärare som han hackar upprepade gånger i Denise. Pojken vaknar till men är livrädd för att säga något så han tystnar av skräck.

Kenny byter kläder och i samma veva han återkommer till vardagsrummet där Nattan sitter oskyldigt och funderar över vad det var för liv. Hon noterar att han bytt kläder och att han försöker torka av sig blod från händerna. Kenney säger att Denise ska sova i pojkens rum och att Denise sagt att det är okej att Nattan sover med Kenny. Nattan begriper nu att det inte står rätt till hon säger att hon inte vill leka mer och då härsknar Kenny till ännu mer och tvingar in henne i hans sovrum (hur stor är lägenheten egentligen?)

Där tvingar han av henne kläderna och fullbordar samlag/sexuella aktiviteter. Nattan är i chock och förstår knappt att hon blir våldtagen och nästan mördad. Hon minns bilderna av samlag och och knivhugg. Det enda hon tänker på är att komma därifrån. Till slut ges möjlighet och hon springer med få klädesplagg iväg och lyckas larma polisen om vad som skett.
Hade snubben rätt i sin teori? Btw borde inte det överlevande offret vara en 17-18 år nu? Hände med henne?
Citera
2010-06-26, 12:32
  #2690
Medlem
SingleStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paksenarrion
Vad har hänt sedan dess? Med tjejen, K m.m

Kenny har bytt efternamn. Heter numera Lodra.
Citera
2010-06-26, 12:47
  #2691
Medlem
Så denna Kenny. Ingen som vet om någon har tagit hand om honom? Ingen som har planer på det? Vad fick han för straff osv?
Citera
2010-06-26, 20:38
  #2692
Medlem
BumZs avatar
Finns det någon förundersökning att läsa? Verkar inte hitta någon i tråden, har den ens lagts ut?
Citera
2010-06-26, 22:58
  #2693
Medlem
junazs avatar
Det här tillsammans med mordet på Therese Johansson Rojo är nog bland det absolut sorgligaste jag någonsin hört talas om.

Av bloggen att döma så verkar inte saknaden ha lindrats nämvärt under de fyra år som har gått, och det gör den väl kanske heller aldrig. Jag hoppas för Nattas skull att hon kan finna någon slags frid i livet och få leva så bra det iallafall går. Ingen människa ska behöva genomlida något sådant här, och tyvärr är det ett tragiskt bevis på hur personer som Kenny borde ha fått genomgå en psykiatrisk undersökning och fått vård därefter långt innan något sådant här tillåts hända, det kanske hade räddat livet på Denise.

Vila i frid, Denise Borg.
Citera
2010-06-26, 23:04
  #2694
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Det här tillsammans med mordet på Therese Johansson Rojo är nog bland det absolut sorgligaste jag någonsin hört talas om.

Av bloggen att döma så verkar inte saknaden ha lindrats nämvärt under de fyra år som har gått, och det gör den väl kanske heller aldrig. Jag hoppas för Nattas skull att hon kan finna någon slags frid i livet och få leva så bra det iallafall går. Ingen människa ska behöva genomlida något sådant här, och tyvärr är det ett tragiskt bevis på hur personer som Kenny borde ha fått genomgå en psykiatrisk undersökning och fått vård därefter långt innan något sådant här tillåts hända, det kanske hade räddat livet på Denise.

Vila i frid, Denise Borg.
Var finns bloggen?
Citera
2010-06-26, 23:47
  #2695
Medlem
BobWilliss avatar
http://www.evigaminnen.se/minnessida/denise-borg
http://deniseborg.blogg.se/index.html
Nån av dem eller någon annan?
Citera
2010-06-27, 01:32
  #2696
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
http://deniseborg.blogg.se/index.html
Nån av dem eller någon annan?
Tänkte närmast på den sistnämnda...
Citera
2010-06-27, 01:34
  #2697
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Tänkte närmast på den sistnämnda...
Inte flickan som överlevde:
http://deniseborg.blogg.se/2009/august/en-borjan.html
Citat:
"hej alla läsare, jag heter Johana Duggin och har skapat denna blogg som ett minne för min underbar vän Denise som togs bort den 27 maj 2006.. Jag vet att det redan finns en blogg om Denise, men jag kände att jagvar tvungen att skapa en egen som jag lovar att hålla upptaderat!"
Citera
2010-06-27, 14:38
  #2698
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Inte flickan som överlevde:
http://deniseborg.blogg.se/2009/august/en-borjan.html
Nä. Men likväl en nära anhörig. Undrar hur det står till idag med den stackaren som överlevde?
Citera
2010-06-27, 15:38
  #2699
Medlem
BobWilliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av junaz
Nä. Men likväl en nära anhörig. Undrar hur det står till idag med den stackaren som överlevde?
Blir man någonsin hel igen efter att ha våldtagits och utsatt för ett mordförsök med kniv?
Citera
2010-06-27, 15:39
  #2700
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BobWillis
Blir man någonsin hel igen efter att ha våldtagits och utsatt för ett mordförsök med kniv?
Nej det är ju det jag menar. Man undrar ju om någonting har blivit bättre nånstans...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback