Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-05-27, 07:14
  #1
Medlem
http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...832166,00.html

Vad är det för sjuk djävel nu då??

Blir det 8 år fängelse och livstids utvisning??
__________________
Senast redigerad av blomvattnare 2023-12-14 kl. 18:37.
Citera
2006-05-27, 07:18
  #2
Medlem
Evaristos avatar
Rättsspykiatrisk vård i tre år, därefter ny repa, in igen osv
Citera
2006-05-27, 07:21
  #3
Avstängd
kukmolekylens avatar
Lite personuppgifter skulle inte sitta fel här faktiskt
Citera
2006-05-27, 07:25
  #4
Medlem
Ni glömmer att det är "S"V"erige vi lever i. Den där blir det ingen bild på i tidningen, inget namn heller. Det är som man alltid förespråkat, "Det skjuts för lite i det här landet."
Citera
2006-05-27, 07:35
  #5
Medlem
Om han är svensk blir det eventuellt (Hagamannen) både namn och bild...

Annars: Inte.
Citera
2006-05-27, 07:36
  #6
Avstängd
kukmolekylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TEO
Så du menar att du och några polare skall "fixa" honom. Tja snacka går ju. Men faktum är att jag håller med dig. Denna typ av människor har för all framtid förverkat sina mänskliga rättigheter och borde låsas in. Ja jag vet att de är sjuka men alla som mördar på ett eller annat sätt är ju sjuka så då borde alla ha vård. Nä fy fan lås in och kasta nyckeln. Sedan låter man hemtjänsten sköta om att de får mat. De är ju de duktiga på har man läst
Jag är i allra högsta grad allvarlig. Men man behöver ju inte döda honom. Det vore lite för snällt faktiskt. Nej en livslång psykos är vad han behöver!
Citera
2006-05-27, 08:08
  #7
Medlem
I-Ss avatar
13-årig tjej våldtagen och mördad i södra Stockholm

Citat:
13-åring mördad av våldtäktsman

I en lägenhet i Tungelsta söder om Stockholm våldtogs och knivskars natten till i dag två 13-åriga flickor. En av dem dog.
I lägenheten fanns också ett sex år gammalt barn, som omhändertogs av sociala myndigheter. En misstänkt gärningsman greps.

http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_12770340.asp

Citat:
Flicka mördad av våldtäktsman
En 13-årig flicka våldtogs och mördades natten till lördagen i Tungelsta söder om Stockholm. Även flickans 13-åriga kamrat våldtogts och knivskars innan hon lyckades ta sig från lägenheten.

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.j...usRenderType=6

Citat:
13-åring mördad efter våldtäktsdrama
Två 13-åriga flickor våldtogs och knivskars svårt i en lägenhet i Tungelsta söder om Stockholm i morse.
Svårt knivhuggen och blödande lyckades den ena flickan släpa sig ut till en bensinmack i närheten och slå larm.
När polisen kom till platsen möttes de av ett blodbad - i lägenheten låg den andra flickan mördad.
En 27-årig våldsman greps på platsen, misstänkt för dådet.

http://www.expressen.se/index.jsp?a=595354

Citat:
Trettonåring mördad av våldtäktsman
Ytterligare en flicka våldtogs och knivhöggs – men kunde rymma

Två 13-åriga flickor våldtogs och knivhöggs i en lägenhet i Västerhaninge sent i natt.
En av flickorna lyckades fly och larma polisen.
När polisen tog sig in i lägenheten hittade de den andra flickan död.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyhete...832166,00.html

Fy fan. Så jävla tragiskt. Får en klump i magen. Det är ofta man läser om våldtäkter, men att en 13-åring också blir mördad i samband med våldtäkt var fan riktigt otäckt. RIP. Tankarna till hennes familj och närstående. Kompisen också, bli våldtagen, knivhuggen och få se sin 13-årige vän död, kan livet starta så mycket värre...). Inför sommarlovet som stundar dessutom. Hua, fan finner inte ord.

Edit: Lade till morgontidningarnas artiklar också
Citera
2006-05-27, 08:15
  #8
Medlem
ja fy fan.
vilket sätt att avsluta sitt 13-åriga liv på.. jag finner inte ord för sånt här.
tankarna går till båda tjejerna och deras anhöriga.
Citera
2006-05-27, 08:17
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukmolekylen
Jag är i allra högsta grad allvarlig. Men man behöver ju inte döda honom. Det vore lite för snällt faktiskt. Nej en livslång psykos är vad han behöver!

Som skattebetalare måste jag protestera, vill inte slösa mina skattepengar på vårda ett kolli alt psykfall.

Buntihop o slå ihjäl!!
Citera
2006-05-27, 08:18
  #10
Avstängd
kukmolekylens avatar
jag börjar tappa hoppet på "mänskligheten".


Fy fan
Citera
2006-05-27, 08:20
  #11
Medlem
Filifjonkans avatar
13 åring mördad

Och varför går den kände våldsmannen lös kan man fråga sig???
Citera
2006-05-27, 08:22
  #12
Avstängd
kukmolekylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vandraren
Som skattebetalare måste jag protestera, vill inte slösa mina skattepengar på vårda ett kolli alt psykfall.

Buntihop o slå ihjäl!!
Dina skattepengar går till så mycket skit redan nu, så en läskig psykos kan du allt dra ihop till också tycker jag
Men annars har jag ett förslag

Sätt en kukboja på killen i en enslig stuga mitt i skogen. Lägg en rostig morakniv bredvid. Tänd eld på rucklet. Antingen får han brinna inne, eller skära av sig sin egen kuk för att befria sej
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback