Citat:
Ursprungligen postat av
Fittheligeande
Ok sorry! Jag glömde bort att det var du som startade tråden. När man får aviseringar om att någon svarat på ens inlägg kommer man ju direkt till det inlägget och ser inte trådstarten. Men då är vi nog överens i saken.
No problem as! Det är bra vi är överens! Jag o Dr tinnitus m.fl har varit här i många år i denna forumdel, så vi har lärt oss mycket. Hur förnekarna funkar och framför allt hur de vilseleder folk med sin propaganda. Så på ett vis har man förståelse för den lagen, men det fel tillgångsätt enligt mig.
De flesta förnekare går ej att övertala de har fel, där har du grupptrycket som du beskrev.
Men däremot kan få läsarna förstå hur tokigt de resonerar. Hur lite kött på benet de har, som jag bruka säga.
Det är som Dr Tinnitus säger forskningen har kommit ifatt och är så överväldigande, så de har ingen chans. Så till försvar kräver de mer bevis eller kastar bevisen, med säga det är inga bevis! Det utan säga varför det är inga bevis!!
De kan oftast inte komma med primärkällor som vi gör (som de oftast förkastar). Utan de kommer med böcker (utan primärkällor) som är ihop skriven andra reviosnsister. Böcker som har oftast felaktiga uppgifter som går inte bekräftas!! Eller de har svårt bevisa att det stämmer. OSV
Därför är denna forumdel viktigt!!

Så frågan om lagen genomförs!! Vad kommer hända med denna forumdel?