2022-05-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Hayes sjönk som fan i min ögon nu. Sjukt jobbigt att vara Mattias nu.

Shevin gillade jag förut, men idag sög hon.

Det ser ut som om att dom kommer att frysa ut Mattias rejält i gränslandet. Han kan ju alltid glädjas nu i efterhand att han är smartare än dom andra, och gör jävligt bra TV.
Känns som det kan bli värre än mobbningen mot Joel. Produktionen måste gripa in och kasta ut Hayes och Shevin isåfall. Någon gång kan de väl göra rätt? Vill ju hellre se Mattias i tv än att han lämnar för två idioter.
2022-05-01, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Tommie verkar ha en rejäl hängpung
Shevin sa i dagens programm att Tommie sagt att hans pung var i vägen.
2022-05-01, 22:23
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av preben1969
Som hon o Mattias smyger, ojoj, bullshit
Nu får du bestämma dig!!!!! Du har precis försvarat Shevin mfl. Att vi inte känner de privat? Men du känner Linn och Mattias? Asså du är pinsam, men förstår vem du känner
2022-05-01, 22:25
Medlem
CS128s avatar
Citat:

Nog för att jag ogillar Shevin - men hon har nog rätt i det påståendet och troligtvis så syftade hon nog på att Tommie rättade till pungen när de klängde runt stolparna. vilket man såg i dagens avsnitt

På Örådet blev jag förvånad över att Mattias inte valde Peter att duellera emot fast han trodde nog att han skulle vinna över Jessica förstås. Vare sig Tommie eller Henrik fick någon endaste röst på sig vilket tyder på att hela Lag Nord enbart vill ha bort Mattias. Tycker lite synd om Tommie som nu har en blodshämnd på sig till nästa Öråd
Senast redigerad av CS128 2022-05-01 kl. 22:28.
2022-05-01, 22:29
Medlem
Flax75s avatar
Så bara för Joel skrev lappen, så bestämmer han? Hur korkad får man vara.
Så skriver jag ett protokoll från ett möte, så är det mina ord som står på pappret.
Shevin är både blåst och elak.
2022-05-01, 22:33
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Inte så glatt tryckte jag mig in på Shevins live. Hon säger att hon och Angela ska släppa en video gällande Joelsituationen och har ingen ånger över hur hon behandlade honom
2022-05-01, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste
Inte så glatt tryckte jag mig in på Shevins live. Hon säger att hon och Angela ska släppa en video gällande Joelsituationen och har ingen ånger över hur hon behandlade honom

Ursäkta? Och varför Angela också? Angela och Joel följer ju varandra och träffades för inte så längesedan. Angela var ju inte där heller när det började eskalera. Nu får jag en klump i magen. Detta känns inte alls bra.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-01 kl. 22:38.
2022-05-01, 22:38
Medlem
Amiliashorborstes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Ursäkta? Och varför Angela också? Angela och Joel följer ju varandra och träffades för inte så längesedan. Nu får jag en klump i magen. Detta känns inte alls bra.

Ja jag såg också att de följer varandra. Vettefan...
2022-05-01, 22:39
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Amiliashorborste

Herregud, hon fortsätter alltså och trappa upp mobbningen. Mår dåligt att läsa detta
2022-05-01, 22:42
Medlem
Kolla Joels senaste Instagram-inlägg. Så jävla fint skrivet. Mattias kommenterade också nyss.
2022-05-01, 22:45
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Kolla Joels senaste Instagram-inlägg. Så jävla fint skrivet. Mattias kommenterade också nyss.
Kan du länka deras insta?
2022-05-01, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Kan du länka deras insta?

Instagram-länkar brukar fungera lite dåligt har jag för mig, men här är Joels iallafall: https://instagram.com/vjollan?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in