2022-04-12, 00:18
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Det är synd att årets säsong lidit av så många bakslag. Typ hälften av deltagarna har lämnat. Två har dött av corona, en av hjärntumör, en blev haffad av polisen, två är bortglömda och borttappade. Resten är på gränslandet eller vill lämna eller är redan deltagare sedan tidigare och inte så särskilt "nya". Pretty much är det ca fyra aktiva deltagare i årets robinson, varav två är totalt intetsägande. De kvarstående består av Shevin, som är cute som in i helvete men som också är gaslightande och obehaglig stundtals. Synd. Sedan Joel som, tja känns väldigt malplacerad i det där normalbegåvade lag Nord.

Dött har de ju knappast gjort.
2022-04-12, 01:30
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Av det vi ser (vilket är typ ingenting) hjälper ju inte Mattis till heller. Det enda vi vet är att ena sidan (Mattias och Linn) säger att han inte hjälper till, och andra sidan (Anna och Heyes) tycker att han visst hjälper till i lägret.
Jag har inte heller sett några hot, mer än att Hayes säger att han ska krossa Mattias i tävlingen och liknande. Tolkar man det som ett hot, då är man extremt och överdrivet känslig.
Men bra att Hayes kom bort från lag öst och till Gorm i gränslandet.

Den enda jag sett varit elak är tjejerna i lag nord som mobbar Joel.
Heyes hotade att bryta Mattias arm när de var i gränslandet. Detta var ett hot och produktionen borde slängt ut honom

I övrigt tycker jag som du att tjejerna eller Shevin är riktigt vidrig mot Joel.
2022-04-12, 01:51
Medlem
mendokses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Av det vi ser (vilket är typ ingenting) hjälper ju inte Mattis till heller. Det enda vi vet är att ena sidan (Mattias och Linn) säger att han inte hjälper till, och andra sidan (Anna och Heyes) tycker att han visst hjälper till i lägret.
Jag har inte heller sett några hot, mer än att Hayes säger att han ska krossa Mattias i tävlingen och liknande. Tolkar man det som ett hot, då är man extremt och överdrivet känslig.
Men bra att Hayes kom bort från lag öst och till Gorm i gränslandet.

Den enda jag sett varit elak är tjejerna i lag nord som mobbar Joel.

Hayes sa till Mattias: -"Jag kommer göra allt, allt i min kraft, för att göra dig illa."

Kolla 9:25 i detta avsnitt: https://www.tv4play.se/program/robinson/robinson-gr%C3%A4nslandet-del-8-s%C3%A4song-2022/13742818

Visst det kanske funkar inför en kampsportsmatch men för en tävling i Robinson är det lite väl starkt.

Men han var frustrerad och ville bara bita tillbaka mot Mattias, ser kanske inte så bra ut bara vilket Mattias förmodligen utnyttjade.
2022-04-12, 02:17
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eustache
Snälla människa säg att du driver...
Inte alls - Hayes tog i för allt han var värd men Mattias var seg. I första omgången missade Hayes totalt att balansera så därav den korta kampen. Under andra omgången fick han till en längre kamp och Mattias kommenterade ju också: "Fan vad stark du är - trodde min arm skulle gå av". Kolla igen så ser du: Mattias hade hela tiden fokus på det han balanserade medan Hayes hade sitt fokus på Mattias. Därför förlorade han också. Att du bara gått på hans BS

Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Heyes hotade att bryta Mattias arm när de var i gränslandet. Detta var ett hot och produktionen borde slängt ut honom

I övrigt tycker jag som du att tjejerna eller Shevin är riktigt vidrig mot Joel.
Ja och han gjorde verkligen sitt "bästa" för att lyckas med sitt onda uppsåt. Han misslyckades och på köpet förlorade han också och då i sin frustration och krystade han fram att han la sig

Citat:
Ursprungligen postat av mendokse
Hayes sa till Mattias: -"Jag kommer göra allt, allt i min kraft, för att göra dig illa."

Kolla 9:25 i detta avsnitt: https://www.tv4play.se/program/robinson/robinson-gr%C3%A4nslandet-del-8-s%C3%A4song-2022/13742818

Visst det kanske funkar inför en kampsportsmatch men för en tävling i Robinson är det lite väl starkt.

Men han var frustrerad och ville bara bita tillbaka mot Mattias, ser kanske inte så bra ut bara vilket Mattias förmodligen utnyttjade.
Visst helt rätt - Hayes tappade helt fokus och prioriterade fel - hans bortförklaring var fan mer än pinsam
2022-04-12, 03:16
Medlem
kubuns avatar
Robinson del 18 o Gränslandet del 15 - tisdag 12 april
2022-04-12, 04:52
Medlem
Gränslandet del 15 - Riktigt svagt Gorm:

Senast redigerad av zimbabwe9 2022-04-12 kl. 04:57.
2022-04-12, 07:09
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Min analys: de två gränsländarna kommer ansluta till lag nord (de som sitter i karantän) och fortsättningsvis kommer det vara tre lag som deltar i varje tävling: Nord, Syd och Öst.
Tror inte det blir tre lag. Alla tävlingar är nog anpassade till två lag och svårt att få till tre banor vid tävlingarna.
2022-04-12, 08:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Spelade ju ingen roll vad Angela gjorde eftersom Gorm följt sin plan att se till att Angela hade fyra klossar kvar när hon skulle göra sitt sista drag.

Gorm hade en plan ja men den går ju att hindra. Verkar inte som att hon försökte att spela ut Gorm, hon hade bara tur i slutet att han inte visste spelreglerna.
Såg nu att andra hade förklarat detta så antar att du förstår nu.
Senast redigerad av chaga 2022-04-12 kl. 08:25.
2022-04-12, 08:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Shevin är jävligt snygg. men hon är så ung och redan formad som en kurdisk gumma. Hon ser ut som ett timglas i kroppen. Men väldigt fin annars. Iofs inget större fel på kroppen. Men 10 kilo lättare och hon hade varit en 10 a typ.
Timglas? Hon är päronformad. Inget fel med det, men vissa bör lära sig mer om kroppstyper...
Senast redigerad av chaga 2022-04-12 kl. 08:25.
2022-04-12, 08:33
Medlem
Alltså Mattias som säger att han blir rädd för Hayes kan stämma, eller så stämmer det inte. Spelar egentligen ingen roll, dumt gjort av Hayes att hota Mattias då det kan användas emot honom. Ingen annan lagspelare har hotat en annan så varför ska det vara så svårt för Hayes?

gränslandet med Gorm och Hayes

robinson
Senast redigerad av chaga 2022-04-12 kl. 08:50.
2022-04-12, 08:57
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Timglas? Hon är päronformad. Inget fel med det, men vissa bör lära sig mer om kroppstyper...
Inget fan av päronform. Ser ganska konstigt ut.
Sen är det lite lustigt med henne när hon skryter hur bra hon är i tävlingar men oftast presterar sämst.
Hon borde bli den som ska röstas ut. Och attitydsproblem har hon visat flera gånger att hon har.
2022-04-12, 09:33
Medlem
Hoppas Joel på något mirakulöst sätt kan få komma in i lag Öst. Alternativt lag Syd.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in