2022-04-11, 22:41
Medlem
Bra gissning. Kan mycket väl bli så.
2022-04-11, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dasslock
Kriminell låter jag vara osagt men han har stått mycket som vakt och är rätt känd i kampsportskretsar. han har gått någon K1 match och jobbade bl.a på invägningen när jag körde All-style open i Solna.

Jo men det är han. Slogs (och vann) mot Wisam Feyli i K1 eller nåt.
Men innan dess var han en rätt ökänd gangster, men tror den karriären gick åt skogen.
2022-04-11, 23:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nej och åter nej, han tog i så hårt så han glömde bort å balansera - alternativt att han verkligen försökte göra Mattias illa. Hade han gett upp hade han inte stått där så länge å böka och tagit i. Ja han tog i så Mattias befarande att hans arm skulle brytas. Så gör man inte in läggmatch
Agree to disagree
2022-04-11, 23:16
Medlem
Dopys avatar
Denna vecka borde lag syd komma in igen i spelet.
Och jag tror att det kommer bli så att de lag som får rösta ut en i örådet kommer få in båda deltagarna från syd, och de andra laget kommer få in en deltagare från gränslandet. Då blir man 5 spelare i varje lag.
2022-04-11, 23:16
Medlem
Jag hade inte haft tålamod till att bo speciellt länge med fittbrudarna i nord.
2022-04-11, 23:28
Medlem
Eustaches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Nej och åter nej, han tog i så hårt så han glömde bort å balansera - alternativt att han verkligen försökte göra Mattias illa. Hade han gett upp hade han inte stått där så länge å böka och tagit i. Ja han tog i så Mattias befarande att hans arm skulle brytas. Så gör man inte in läggmatch

Snälla människa säg att du driver...
2022-04-11, 23:45
Medlem
Buttson69s avatar
Det som är slående för årets säsong,är ju hur djävla fult deltagarna är tatuerade.
2022-04-11, 23:48
Medlem
Buttson69s avatar
Och hur djävla ful svenska det talas.
2022-04-11, 23:51
Medlem
Dopys avatar
Tycker synd om Hayes, att han blev så sårad av det Mattias sa. Och så fint att Hayes är så öppen och ärlig emot Gorm.
2022-04-12, 00:03
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Tycker synd om Hayes, att han blev så sårad av det Mattias sa. Och så fint att Hayes är så öppen och ärlig emot Gorm.
Ser vi samma program?
Synd om Heyes? Han är ju en riktig fuling, hjälper inte till ett dugg och hotar sin motståndare. Underligt att inte TV4 slängde ut honom
2022-04-12, 00:09
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Alltså dagens avsnitt: Varför fick man inte se färdigt tävlingen? Det brukar man väl få göra? Fast man kan ju ana vilket lag som vann när man såg minen på Mattias
Ja så jävla märkligt att bryta sändningen mitt i tävlingen
2022-04-12, 00:14
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kellywoman
Ser vi samma program?
Synd om Heyes? Han är ju en riktig fuling, hjälper inte till ett dugg och hotar sin motståndare. Underligt att inte TV4 slängde ut honom
Av det vi ser (vilket är typ ingenting) hjälper ju inte Mattis till heller. Det enda vi vet är att ena sidan (Mattias och Linn) säger att han inte hjälper till, och andra sidan (Anna och Heyes) tycker att han visst hjälper till i lägret.
Jag har inte heller sett några hot, mer än att Hayes säger att han ska krossa Mattias i tävlingen och liknande. Tolkar man det som ett hot, då är man extremt och överdrivet känslig.
Men bra att Hayes kom bort från lag öst och till Gorm i gränslandet.

Den enda jag sett varit elak är tjejerna i lag nord som mobbar Joel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in