2022-04-11, 14:27
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Screem
Nej det kommer inga jokrar, de har ju redan ändrat reglerna så alla fyra i gränslandet kom tillbaka som ett nytt lag och sen blir det ju inte rättvist när några kommer in så sent. Det blir nog bättre i år än tidigare då alla ges chans på chans att komma tillbaka och det är 10 kvar när det är två veckor kvar.
Jag gillar när gruppen minskar vart efter och man får se hur dynamiken ändras.
OBS: Jag har haft fel förut.
2022-04-11, 14:37
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
App app app! Inte 500k du glömmer skatten på några hundra tusen. Trots allt Sverige vi bor i.
Det brukar väl alltid justeras av den som betalar ut pengarna så prissumman är väl en dryg miljon? Har i alla fall varit så tidigare. Det är ju ändå en droppe i havet i kostnad för de som producerar Robinson.
2022-04-11, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Har märkt att Shevin och övriga mobbarna inte taggar Joel i bilder på instagram och har med bilder där han knappt syns. De letar även medhåll från andra personer på instagram. Sen att kalla all kritik för näthat, när det inte är hat i alla fallen. Kan de inte bara be om ursäkt för att de betett sig illa?

Har märkt exakt samma sak... Hade de bett om ursäkt och ens visat det minsta sympati och förståelse för Joel nu efteråt så hade de fått mindre kritik. Men de skyller bara på klippningen och tycker tittarna är dumma i huvudet. Jessica tycker jag har betett sig bättre än Shevin och Peter iallafall. För några dagar sen t.ex. så hade nån av Shevin och Peter lagt upp en story där de taggat alla lagmedlemmar förutom Joel (som vanligt), men när Jessica repostade så taggade hon dit Joel. Bara en sån sak får mig att gilla henne.

Jag stör mig mycket på Shevins beteende, hon beter sig osympatiskt och rent ut sagt elakt. Det hade varit en sak om hon bett om ursäkt och varit sympatisk/förstående med Joel nu efteråt, men det har varit raka motsatsen. Peter har också sjunkt i mina ögon. Och Joel är ju så himla snäll. T.o.m. han lade upp en story om att man inte ska skicka något elakt till hans lagmedlemmar.

Har redan sett dagens avsnitt och blir bara mer och mer irriterad... Man behöver inte gilla, komma överens med eller lita på alla, men det betyder inte att man behöver frysa ut och vara elak mot personen i fråga. Speciellt inte någon som man vet är ensam och mår dåligt.
2022-04-11, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Har märkt exakt samma sak... Hade de bett om ursäkt och ens visat det minsta sympati och förståelse för Joel nu efteråt så hade de fått mindre kritik. Men de skyller bara på klippningen och tycker tittarna är dumma i huvudet. Jessica tycker jag har betett sig bättre än Shevin och Peter iallafall. För några dagar sen t.ex. så hade nån av Shevin och Peter lagt upp en story där de taggat alla lagmedlemmar förutom Joel (som vanligt), men när Jessica repostade så taggade hon dit Joel. Bara en sån sak får mig att gilla henne.

Jag stör mig mycket på Shevins beteende, hon beter sig osympatiskt och rent ut sagt elakt. Det hade varit en sak om hon bett om ursäkt och varit sympatisk/förstående med Joel nu efteråt, men det har varit raka motsatsen. Peter har också sjunkt i mina ögon. Och Joel är ju så himla snäll. T.o.m. han lade upp en story om att man inte ska skicka något elakt till hans lagmedlemmar.

Har redan sett dagens avsnitt och blir bara mer och mer irriterad... Man behöver inte gilla, komma överens med eller lita på alla, men det betyder inte att man behöver frysa ut och vara elak mot personen i fråga. Speciellt inte någon som man vet är ensam och mår dåligt.

Ja jag syftade nog mest på Shevin och Per egentligen. Jessica har jag inte sett utesluta Joel nu efteråt, men hon fortsätter att förneka att hon var dum i programmet. Synd! Jessica kanske ångrar sig en aning i efterhand men inte vill erkänna och försöker bara göra det hon tycker blir det bästa av situationen. Hon blev säkert påverkad av grupptrycket att vara dum mot Joel och nu vågar hon inte säga sanningen (att en lagmedlem blev orättvist behandlad) och gå emot Shevin och Per. Det är något Jessica måste träna på, att inte påverkas av andra. Shevin är mer av ett hopplöst fall.

Per och Shevin t.ex. har båda en bild när de 4 kramas och man ser att Joel är med i kramen men han blir inte taggad och så är vinkeln så att man typ inte ser Joel heller. Är som de tänkte Vilken bra bild på oss 3 och man ser ju knappt joel, ingen kommer märka att han är med om jag inte taggar honom.
Senast redigerad av chaga 2022-04-11 kl. 15:07.
2022-04-11, 15:14
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
2022-04-11, 16:02
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Har märkt att Shevin och övriga mobbarna inte taggar Joel i bilder på instagram och har med bilder där han knappt syns. De letar även medhåll från andra personer på instagram. Sen att kalla all kritik för näthat, när det inte är hat i alla fallen. Kan de inte bara be om ursäkt för att de betett sig illa?
Håller med dej fullständigt. Joel har hittills varit strong emot
mobbarna i sitt lag och han har visat att han har stake. Antar att det inte var speciellt populärt hos Shevin & Jessica.
Shevin verkar vara en bitterfitta av högsta rang.
Jessica lite så också.
2022-04-11, 16:11
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Håller med dej fullständigt. Joel har hittills varit strong emot
mobbarna i sitt lag och han har visat att han har stake. Antar att det inte var speciellt populärt hos Shevin & Jessica.
Shevin verkar vara en bitterfitta av högsta rang.
Jessica lite så också.

Jo nog är det så allt. Det krackelerar ordentligt när de säger: The Fantastic Four - inför kamerorna och sedan beter sig illa dvs när de glömmer bort kamerorna och att det är produktionen som presenterar det DE vill visa oss tittare
2022-04-11, 16:18
Medlem
Dasslocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 8978wxu642
Den här Hayes som åkte ut, är det samma person som var dörrvakt och kriminell på 90-talet i Stockholm?
Kriminell låter jag vara osagt men han har stått mycket som vakt och är rätt känd i kampsportskretsar. han har gått någon K1 match och jobbade bl.a på invägningen när jag körde All-style open i Solna.
2022-04-11, 16:47
Medlem
Bakarettans avatar
Anna Fryklund...patetisk bitterfitta med ett enormt bekräftelsebehov.
Hayes...stor "stark" man med liten stake.
Linn...babblande föredetting.
Mattias... svag man med alldeles för stort självförtroende.
Peter...laget före jaget...jo tjena!
Shivin...bitterfitta som har svårt för kritik.
Jessica...svag & intetsägande.
Joel...stark i sinnet men tyvärr...
Angie... "styvstark" kvinna som förmodligen kommer åka ut med huvudet före.
Gorm...ännu en besserwisser som tycker sig vara förmer än någon annan.
Philip & Hanna...
Herreguuud...
Patetiska besserwissrar rakt igenom.
Hoppas att de skiljs åt genom en tävling och hamnar i olika lag.
Skulle vara kul att se!
2022-04-11, 16:51
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jo nog är det så allt. Det krackelerar ordentligt när de säger: The Fantastic Four - inför kamerorna och sedan beter sig illa dvs när de glömmer bort kamerorna och att det är produktionen som presenterar det DE vill visa oss tittare
Exakt!
2022-04-11, 16:54
Medlem
Gränslandet

Gränslandet: Gillar inte Gorm alls men Angela lyssnar inte alls på han när han FÖRSÖKER hjälpa till med att förklara hur det fungerar med pakter.. Hon kommer inte gå långt hoppas jag..
Gillar henne men lyssnar hon inte ens på bra råd så.. dom med i pakter KAN komma långt..

Sorry Angela
Senast redigerad av Peregrinus82 2022-04-11 kl. 16:57.
2022-04-11, 16:57
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:

Nej, precis!
Att man inte kommer överens som deltagare I en dokusåpa är inte så konstigt. Det handlar ju om att tävla.
MEN...kan man inte släppa detta efter att tävlingen är över så tyder det ju på att
man är en otroligt bitter och liten människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in