Citat:
Ursprungligen postat av
chaga
Har märkt att Shevin och övriga mobbarna inte taggar Joel i bilder på instagram och har med bilder där han knappt syns. De letar även medhåll från andra personer på instagram. Sen att kalla all kritik för näthat, när det inte är hat i alla fallen. Kan de inte bara be om ursäkt för att de betett sig illa?
Har märkt exakt samma sak... Hade de bett om ursäkt och ens visat det minsta sympati och förståelse för Joel nu efteråt så hade de fått mindre kritik. Men de skyller bara på klippningen och tycker tittarna är dumma i huvudet. Jessica tycker jag har betett sig bättre än Shevin och Peter iallafall. För några dagar sen t.ex. så hade nån av Shevin och Peter lagt upp en story där de taggat alla lagmedlemmar förutom Joel (som vanligt), men när Jessica repostade så taggade hon dit Joel. Bara en sån sak får mig att gilla henne.
Jag stör mig mycket på Shevins beteende, hon beter sig osympatiskt och rent ut sagt elakt. Det hade varit en sak om hon bett om ursäkt och varit sympatisk/förstående med Joel nu efteråt, men det har varit raka motsatsen. Peter har också sjunkt i mina ögon. Och Joel är ju så himla snäll. T.o.m. han lade upp en story om att man inte ska skicka något elakt till hans lagmedlemmar.
Har redan sett dagens avsnitt och blir bara mer och mer irriterad... Man behöver inte gilla, komma överens med eller lita på alla, men det betyder inte att man behöver frysa ut och vara elak mot personen i fråga. Speciellt inte någon som man vet är ensam och mår dåligt.