2022-03-11, 15:44
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Så det är någon slags reunion-säsong fylld med de allra sämsta?

Om jag förstått saken rätt så kommer de gamla deltagarna bara hålla till i Gränslandet. Vanligtvis brukar man inte få se något från Gränslandet i huvudprogrammet, utan det är oftast ett separat program. (Så du lär säkert slippa dem om du inte väljer att titta på Gränslandavsnitten)
Blir säkert så att de gamla rävarna tävlar om 1-2 platser för att komma in i huvudtävlingen.
2022-03-11, 15:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lundaelev
Känns som en dålig 2012..

Verkligen, såg att biktkojan verka bli säsongens pajkastare. Vad jag vet så är det strax över 10 tusen sökande och så väljer Tv4 och Mastiff ut tidigare deltagare. En repris av en repris. Tänk då hur nästa säsong kommer att bli
2022-03-11, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
https://fb.watch/bGLjCBlXvP/
Nej!
Janni och Linn. Så jobbiga.
Anna kan nog bli lite kul och galen.

Linn och även Jani gör så att man är mindre peppad på att följa spektaklet i år. Anna har jag ingen åsikt om (men innan jag såg vilken Anna det rörde sig om trodde jag det var en annan Anna som skulle vara med, hon som var PT och väldigt duktig. Kul tänkte man, men det är tydligen Anna från förra säsongen här, mindre kul.) men Linn var ett svin mot motståndarna, hon ville inte ge dem någon mat eller nåt sånt och var otrevlig, och Jani var ju bara irriterande. Bra att man slipper att se sektledaren igen åtminstone.

Brukar aldrig bli ens favorit som vinner. Förrförra året en ryggradslös fuskande "kramgo" kille som lyckades bra på just sista tävlingen. Snäll var han men det räcker inte i mina ögon, man vill ha en vinnare som är bra på alla sätt.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-03-11 kl. 18:09.
2022-03-11, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Så det är någon slags reunion-säsong fylld med de allra sämsta?
Kanske för att det ska bli mer jämnt när de alla är lika dåliga? hehe De duktiga brukar ju bli utpaktade vid första bästa tillfälle tyvärr.
2022-03-11, 19:56
Medlem
DoktorNos avatar
Från en tre år gammal tråd:

Citat:
Ursprungligen postat av tuff-negerkille
Nu ska jag ranka de kvarvarande deltagarna så som jag vill de ska ha som slutplacering:

1. Linn ”Min” Lund. Måste erkänna att jag inte la mycket märke till henne i början, men sedan tog det fart. Så jävla skön är hon.
Vettiga åsikter, skulle klara sig alldeles utmärkt själv på en öde ö, relativt bra på tävlingar. Hoppas det blir lite mer blandade tävlingar, har varit alldeles för lite IQ-baserat. Där tror jag hon spöar alla.
Hennes bakdel har jag redan berömt, men tänk hennes hårsvall, nytvättat och genombalsamerat. Mmmmm... Timotej....

Grattis Tuff Negerkille! Din Linn Lund är tillbaka i årets Robinson Ska du titta den här säsongen?

2019 var för övrigt en hyfsat bra säsong med flera färgstarka deltagare. Tror tyvärr inte att det blir lika bra i år. Kommer att reta ihjäl mig på den där lilla tjatiga finnjäveln. Det är väl å andra sidan därför man plockat in honom. För att få tittarreaktioner
2022-03-11, 20:23
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorNo
Från en tre år gammal tråd:

Grattis Tuff Negerkille! Din Linn Lund är tillbaka i årets Robinson Ska du titta den här säsongen?

Oroa dig inte. Han vaknar alltid upp från sin 10 månaders långa dvala när det nalkas söderhavsröv på bästa sändningstid.
2022-03-11, 21:33
Medlem
DoktorNos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Oroa dig inte. Han vaknar alltid upp från sin 10 månaders långa dvala när det nalkas söderhavsröv på bästa sändningstid.
Söderhavsröv är trevligt. Bättre än 2020 års lappstjärt Jag tittade aldrig förra året men nu när det är Robinson "på riktigt", alltså på en tropisk ö, så ska jag kolla.
2022-03-14, 17:58
Avslutad
Hade hoppats på att legenden Månsson som valde första bästa kvinna när han skulle kedja ihop sig med någon skulle få en ny chans, han hade nog klarat sig riktigt långt om han hamnat i ett lag utan kvinnor som distraherar honom
2022-03-15, 22:03
Medlem
Tycker det ska bli lite kul att se arga snickaren igen. Det är liksom inget uttjatat ansikte just nu

Skönt också att man är tillbaka i värmen, Robinson ska utspela sig på en tropisk ö, där gör det sig bäst.
2022-03-16, 09:08
Medlem
Tre deltagare åkte till sjukhuset förra året. Hoppas det inte blir så många den här gången.
2022-03-16, 09:15
Bannlyst
Kanske redan tagits upp men Hanna Bergwall är en känd tycka synd om mig mediehora.
Hon började med att snyfta om hur synd det var hon henne som blev sexuellt utnyttjad av sin lärare på gymnasiet trots att hon ville ha sex med honom.
För att fortsätta hur synd det är om kvinnliga jurister som sextrakasseras och måste arbeta gratis.
Plus att hon också har haft/har ätstörningar.
2022-03-16, 10:37
Medlem
Någon som har en aning om vilka som är jokrar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in