2022-04-08, 20:47
Medlem
peterZiipens avatar
Oavsett vem som ryker på örådet lär den komma tillbaka igen, bara att välja fyra-i-rad mot Gorm.
2022-04-08, 21:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Oavsett vem som ryker på örådet lär den komma tillbaka igen, bara att välja fyra-i-rad mot Gorm.

Exakt. Den tävlingen lär gå till Historien i Robinson
2022-04-08, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Exakt. Den tävlingen lär gå till Historien i Robinson
Det kanske är medvetet att de har med deltagare som inte är så smarta?
2022-04-08, 21:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Det handlar inte om att Shevin är en kvinna, det handlar om hennes attityd och hur hon behandlar Joel. Hon är ingen person jag själv hade velat hänga med, och verkar gilla att stötta ut folk lite för att hon känner sig osäker. Hon är inte den värsta mobbaren man sett genom tiderna.

Joel säger att han inte klickar med några och anledningen tror jag är för att han måste ha tid på sig att visa vem han är och trivs bättre i smågrupper. Jessica sa t.ex. i torsdags att han börjat komma in mer. Shevin såg sin chans att börja hoppa på Joel då han var lättaste bytet. Shevin skulle aldrig våga gå emot Gorm ensam som Angela gjorde.

De värsta mobbarna måste nog ha varit Johanna och Ludde (2021) och sen på nästa plats hela la familia som hängde med i mobbningen.

Ska vi prata starka kvinnor så tycker jag Joanna (2021) var en stark karaktär som sa vad hon tyckte och var mer mogen.
Angela i årets robinson verkar också som en stark kvinna men nu har inte hela säsongen gått, men hoppas det håller i sig.

Hon ska visst bli idrottslärare också! Det märks vad som händer när två sådana personer hamnar tillsammans. Hon och Jessica här. Först var det Angela som var hackkycklingen, nu alltså Joel.

Dock får vi ju ta med i beräkningen att vi endast ser någon timme per vecka av livet på ön. Joel kanske faktiskt är en riktigt jobbig en. Men ska hon bli ledare borde hon väl ändå visa lite bättre omdöme.
2022-04-08, 21:31
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Stämmer det verkligen om Isabella Resmark? "Hon blev istället en stor tittarfavorit."
Finns det någon undersökning som visar på det? Jag snabbspolade så fort hon skulle säga något.

https://www.msn.com/sv-se/noje/kandisnyheter/kommer-isabella-resmark-att-s%C3%B6ka-till-robinson-n%C3%A4sta-%C3%A5r/ar-AAVZnjz?ocid=msedgntp&cvid=acaa17e41a3b4ebd84763bd 979a247bf

Knappast. En journalist som tyckte det bara. Kanske för denna journalist visste att just hon kunde vara en del som störde sig på. Extremt jobbigt att lyssna på och flata. Men hon var ju faktiskt som det verkar ganska trevlig och trots sitt snack verkade hon skärpt så synd att hon försvann så där snöpligt.
2022-04-08, 22:19
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Knappast. En journalist som tyckte det bara. Kanske för denna journalist visste att just hon kunde vara en del som störde sig på. Extremt jobbigt att lyssna på och flata. Men hon var ju faktiskt som det verkar ganska trevlig och trots sitt snack verkade hon skärpt så synd att hon försvann så där snöpligt.

I en omröstning på facebook kring vem man gillade mest kom hon på en solklar andra plats efter Angela. Angela och Isabella hade runt 85% av rösterna tillsammans. Så att det bara är en journalist stämmer inte riktigt. Sen är väl inte en Robinsongrupp på facebook en perfekt måttstock för Sveriges befolkning, men att många hade henne som favorit är klart.
2022-04-08, 23:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
I en omröstning på facebook kring vem man gillade mest kom hon på en solklar andra plats efter Angela. Angela och Isabella hade runt 85% av rösterna tillsammans. Så att det bara är en journalist stämmer inte riktigt. Sen är väl inte en Robinsongrupp på facebook en perfekt måttstock för Sveriges befolkning, men att många hade henne som favorit är klart.
Var röstningen för vem man hejade på skulle vinna, eller vem man tyckte var underhållande?
Jag tyckte isabella var skit jobbig, och rolig underhållning då hon garanterat skulle skapa problem/drama, och blev ledsen när hon fick åka hem pga sjukdom.
Däremot hade jag aldrig velat att hon vann, jag ville bara se henne som underhållning för kul.
2022-04-08, 23:30
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Var röstningen för vem man hejade på skulle vinna, eller vem man tyckte var underhållande?

Vem man gillade mest, inte störst sannolikhet att vinna
2022-04-08, 23:37
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Vem man gillade mest, inte störst sannolikhet att vinna
Okej, då kan jag förstå att det gick bra för isabella, för det är ju någon form av "hat-kärlek", att man vill se henne för underhållning, men det betyder ju inte att man gillar henne.
2022-04-09, 01:37
Medlem
dialektikers avatar
Är Frida Grape (Per Grapes fru) syster med Anna von Koch (blinda tjejen som var med i Mot alla odds)?
Jisses, vad lika de är.
Facebook-vänner också.

https://www.facebook.com/frida.grape
2022-04-09, 03:49
Medlem
trattfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Det kanske är medvetet att de har med deltagare som inte är så smarta?

Tror nog att de flesta inte presterar på toppnivå efter ett par veckor av ”svält” och dålig sömn
2022-04-09, 04:46
Medlem
Hade gärna sett mer av Isabella i Robinson, och även av Kristina. De var åtminstone inte tråkiga. Jag hade förhoppningar om den lilla pakten med Per, Sandra, Kristina och Jabril.

--------------------
Jag tror inte det kommer att komma in några fler jokrar tyvärr för då hade de satt in dem denna veckan.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-04-09 kl. 04:58.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in