2022-03-10, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armondplantar
Mattias förtjänar inte det. Han drog sig undan när det gick dåligt för honom och klagade och gladdes inte över andras glädje.
Jag gillade honom ändå på nåt sätt, men jag är svag för de i underläge.

Citat:
Du menar Ragnar?
Nej. Jonas hette han nog, som fick ett brev från en manlig vän med hjärtan på. Man fick även lite gayvibbar av hans IG, men är inte säker på att han är smygbög. Men duktig var han.
2022-03-10, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz

Nej. Jonas hette han nog, som fick ett brev från en manlig vän med hjärtan på. Man fick även lite gayvibbar av hans IG, men är inte säker på att han är smygbög. Men duktig var han.
IG?
2022-03-10, 14:01
Medlem
Citat:
IG?

Instagram. Jag hade nog fel, han kysser en kvinna i sina senaste bilder. Kollade nyss. Men han får gärna komma tillbaka, och Raymond & Nina som gjorde bra tv.
2022-03-10, 18:32
Medlem
https://www.tv4.se/klipp/va/13752380/robinson-trailer-sasongsstart-pa-tv4-och-tv4-play-20-mars

Kan man se vilka de 3 andra utmanarna är?
2022-03-10, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Vi har olika uppfattningar. Jag upplevde Mattias som en självcentrerad person, brydde egentligen bara om sig själv. Jag tycker inte hans personlighet var en värdig Robinson-vinnare.
Senast redigerad av Armondplantar 2022-03-10 kl. 18:39.
2022-03-10, 18:42
Medlem
Tryggve.Alibabas avatar
Äntligen ett tv-program som jag ser fram emot. Ska vi se hur dom kvoterat in olika typer den här gången så att det är lagom pk. Dom första säsongerna var bäst. Det ska vara hårt och det ska vara rejält med lidande.
2022-03-10, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggve.Alibaba
Äntligen ett tv-program som jag ser fram emot. Ska vi se hur dom kvoterat in olika typer den här gången så att det är lagom pk. Dom första säsongerna var bäst. Det ska vara hårt och det ska vara rejält med lidande.
Jag hoppas lagen blir tävlingsmässigt jämna så att lagen vinner ungefär hälften var.
2022-03-11, 09:12
Medlem
https://fb.watch/bGLjCBlXvP/
Nej!
Janni och Linn. Så jobbiga.
Anna kan nog bli lite kul och galen.
2022-03-11, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mollymori
https://fb.watch/bGLjCBlXvP/
Nej!
Janni och Linn. Så jobbiga.
Anna kan nog bli lite kul och galen.
Anna är tillbaka!!! Oväntat och kul. Ska hon slå sitt rekord i år, och åka hem redan efter 3 dagar? #glömAldrigAnna

Jani var en jobbig jävel. Men Kung Linn ser vi gärna igen, en "social player" av rang. Synd bara att det inte funkar i svenska Robinson, där reglerna är godtyckliga och man måste klara fysiska tävlingar för att vinna (i original-Survivor hade hon varit verkligt farlig).
2022-03-11, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SierraBlue
Anna är tillbaka!!! Oväntat och kul. Ska hon slå sitt rekord i år, och åka hem redan efter 3 dagar? #glömAldrigAnna
Hon ryker nog så snabbt som möjligt
2022-03-11, 14:38
Medlem
massuppfittarens avatar
Så det är någon slags reunion-säsong fylld med de allra sämsta?
2022-03-11, 14:57
Medlem
lundaelevs avatar
Känns som en dålig 2012..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in