Citat:
Ursprungligen postat av
Flickpojken
Nej inte alls. De fråga om en samanblandning. Jag bytte fokus från hans bevekelsegrunder till dina.
Syftet är att de är viktigt att understryka att de faktum att ränte höjningar inte fölts av en kursnedgång (enligt grafen) inte betyder att räntehöjningar inte alltid har en dämpande inverkan på börsen.
Du hävdade att han hade ett feltänk men något sådant fanns inte, inte ens om du skulle utgå från att det jag skrivit var uttalat av honom. Feltänket fanns endast i din hjärna.
Varken han eller jag har uttalat oss om varför räntehöjningar ofta följs at börsuppgångar utan bara konstaterat att så är fallet. Feltänket bidrog du med när du gjorde egna antaganden.
Citat:
Ursprungligen postat av
WatchItNow
En liten koll på vilka ämnen du startat på FB sedan 2014 visar att du i pytteliten skala driver ett företag där en liten dator värd 5000 kr är värd en tråd. Och att du sedan 2014 försökt smussla undan pyttelite pengar från svenska skattemyndigheter. Att du inte på 7 år lyckats komma ifrån Sverige visar att allt du skrivit i tråden idag är lögn. Just saying.
Varför tror du jag ville dra redan för 7 år sedan?
Allt har sin tid och nu har jag fått nog av woke, massinvandring och sossarnas offensiv om att inleda en lång rad skattehöjningar. Maggans förslag om ISK blev droppen som gjorde att jag bestämde mig definitivt för att dra. Spelar ingen roll att hon backade för det kommer tillbaka.