2006-05-26, 16:21
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Tack igen oneman!
Citera
2006-05-26, 16:38
Medlem
rebbans avatar
Måste säga att det här va det värsta jag sett.
Trodde att det va en bugg innan jag såg denna tråden..

Gillar verkligen inte denna typ av reklam...
Citera
2006-05-26, 16:49
Medlem
Ironin slår på stort när man tänker på alla stackare som blivit bannade för spam Nu fylls trådarna likt förbannat av all den där reklamen vi ville slippa i diskussionerna.
Citera
2006-05-26, 17:05
Medlem
ischs avatar
Fy fan! Dessa textraklam sakerna förstår ju mitt läsande. Extremt jobbigt att behöva dras med. Tycker att förslaget att alla tjuvläsare kan dras med reklam och vi som är inloggade slipper. Tycker jag inte är mer än rätt då det är vi som skriver och driver forumet framåt medan dom andra bara är tjuvläsare. Låt dom bidra med lite reklamklick.
Citera
2006-05-26, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Fy fan! Dessa textraklam sakerna förstår ju mitt läsande. Extremt jobbigt att behöva dras med. Tycker att förslaget att alla tjuvläsare kan dras med reklam och vi som är inloggade slipper. Tycker jag inte är mer än rätt då det är vi som skriver och driver forumet framåt medan dom andra bara är tjuvläsare. Låt dom bidra med lite reklamklick.

Sen är frågan om det är någon vits med att göra rösten hörd om ingen annan orkar lyssna... Läsarna är lika stor del av forumet som skribenterna enligt min mening.
Citera
2006-05-26, 17:16
Medlem
Diablos avatar
Jag såg att Zatzy har infört nån typ av V.I.P system, där har vissa användare köpt sig blåa namn. och även fått ta del av olika typer av rabatter och erbjudanden. http://www.zatzy.com/showthread.php?t=257146&highlight=VIP

Är inte det nåt att apa efter?

Nu handlade iofs den här tråden om reklamen mitt i trådarna, den störde mig lite grann, fast jag tycker det är okej i testsyftet.
Citera
2006-05-26, 17:32
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Så här efter några timmar så tycker jag nog inte att det är så farlig egentligen, reklamen verkar hamna enbart i (under) det tredje inlägget i en tråd. Man kommer således att se det endast en gång per tråd. Irriterande javisst, men inte fullt så hemskt som jag först tyckde.
Citera
2006-05-26, 17:36
Medlem
Red/Greys avatar
Varför inte ta och låta den här extremt förfulande och irriterande reklamen förpesta bara vissa forumdelar?

Eller för att säga det rakt ut: Kan man inte hålla den i Loungen?
Citera
2006-05-26, 17:43
Bannlyst
Jag postade en fråga rörande spam och virus för en stund sedan. Reklam av FB själv? Där ser man.
Nu när jag har förstått att det endast dyker upp efter tredje posten i varje tråd så tycker jag inte att det är hela världen.
Vad gäller doneringsmöjlighet så förstår jag inte hur det kan bli problem om man ordnar så att det är en helt anonym välgörenhet. Sker det anonymt och utan perks så att alla som känner sig manade kan skänka mindre summor utan löften om särbehandling så borde det väl vara lugna gatan?

Hur skall man vid en eventuell varning, banning eller annan konflikt kunna styrka sin stora gåva om systemet utesluter efterforskningar i vem som donerade?
De som känner sig manade att skänka stora summor skulle väl föresten inte återfinnas bland bråkstakar och troll?
Men som sagt, vad skulle det spela för roll om det är helt anonymt?
Citera
2006-05-26, 17:51
Medlem
Seagates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Det är i sig en god idé, men jag tror doneringsviljan minskar drastiskt när folk vet att ledningen inte får reda på att just jag har donerat pengar.
Alla vill vi ju känna oss lite speciella och veta att någon känner till oss.

Nej, absolut inte. Tvärtom. Personligen skulle jag donera betydligt mer pengar om jag fick göra det anonymt.

Kanske kan SMS-donationer vara något? Visserligen finns en gräns på, ja vad är den? 30 kr per SMS eller vad är det? Men då kan det åtminstonde göras anonymt.

Dessutom kan man alltid donera en gång i veckan/månaden om man skulle vilja det

// Farbror Seagate
Citera
2006-05-26, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seagate
Nej, absolut inte. Tvärtom. Personligen skulle jag donera betydligt mer pengar om jag fick göra det anonymt.

Kanske kan SMS-donationer vara något? Visserligen finns en gräns på, ja vad är den? 30 kr per SMS eller vad är det? Men då kan det åtminstonde göras anonymt.

Dessutom kan man alltid donera en gång i veckan/månaden om man skulle vilja det

// Farbror Seagate

Helt rätt.
Jag tror att uppmärksamhetstörsten vad gäller donering är överskattad. De flesta stammisar på forumet är väl hyvens folk som gärna skulle skänka en slant anonymt för att hålla det hela igång?
Citera
2006-05-26, 18:03
Medlem
WaRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Varför kommenterar inte Admin doneringsfrågan?

Undrar detsamma...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in