2006-05-30, 08:11
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anvaendare
Jag klickar ofta runt i tomma rymden

Varför gör du det? Är du nervös?
Citera
2006-05-30, 16:29
Medlem
x0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Uppdatering!

Tänkte att ni kanske vill få bort reklamhögerspalten samt den stora jävla bannern högst upp. Lägg då till följande:

1. Installera Firefox (http://www.mozilla.com/firefox/)
2. Installera RIP (http://rip.mozdev.org)
3. Konfigurera RIP med följande XPath till att gälla på URL http://www.flashback.org/*
Min version:
Kod:
//table[@width='100%' and @height='75' and @cellspacing='1' and @cellpadding='0' and @border='0' and @bgcolor='#e3e3e3' and @align='center']
//table[@cellspacing='1' and @cellpadding='0' and @bgcolor='#999999']
//td[@bgcolor='#959282' and @align='center']
//td[@class='bannerbox']
/html/body/table/tbody/tr[3]/td[1]/table[2]/tbody/tr/td[2]
/html/body/table/tbody/tr[3]/td[1]/table[2]/tbody/tr/td[1]/img
/html/body/table/tbody/tr[3]/td[1]/table[2]/tbody/tr/td[3]/img
Citera
2006-05-30, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Varför gör du det? Är du nervös?

Ja.
Citera
2006-05-31, 08:22
Medlem
miklons avatar
Jag tycker att den nuvarande placeringen (efter första inlägget) känns helt ok, efter att ha läst 2-3 trådar har man vant sig vid det tycker jag. Däremot vet jag inte hur effektivt det är, eftersom åtminstone jag hoppar över annonserna mer eller mindre automatiskt.

Jag har inte orkat läsa hela tråden, men jag tycker att anonyma donationer kan vara värt att pröva om det går att lösa tekniskt. Men isåfall vill jag se ett system där jag enkelt och smärtfritt (SMS är ju perfekt) kan donera t.ex. 20 kr, då skulle jag kunna tänka mig att göra det då och då. Jag har däremot ingen lust att donera 1 000 kr på en gång.
Citera
2006-05-31, 16:25
Medlem
X_surfers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Jag har nu börjat få konstruktiva förslag på förbättringar.
Allt ifrån att textannonserna bara ska visas för icke-registrerade användare, till att flytta dem längre upp alt. längre ner etc.
Jag välkomnar givetvis alla förslag, och hoppas vi tillsammans kan komma fram till en smart lösning.

admin

Lägg dem över första inlägget eller nåt i så fall, själv trivdes jag dock bättre me banners till höger istället :thumbsdow
Citera
2006-10-24, 00:29
Medlem
flowss avatar
Admin, hur blev det nu då? Tjänar du några extra pengar?

För det ser fan i mig för jävligt ut - och inte heller vill du att man ska kunna "köpa" sig fri från reklam.
Citera
2006-10-24, 01:00
Medlem
Squalos avatar
Jag säger samma sak.

Det var ett tillfälligt projekt (påstod man ) och det är nog dags att utvärdera.

Det hela är hur som helst överjävligt irriterande, då man har gjort så att det inte är texten som är klickbar, utan en bild som man plaserar i närheten av texten men inte rakt över.

Squalo ger projektet:

/

Just det, 4 rant av 4 möjliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in