Citat:
Ursprungligen postat av
Ronkmonken
Jag hade gått eller cyklat utan böghjälm till jobbet.
Köpt en V8 att ha till andra resor.
Netflix behöver man absolut inte ha. Bättre att köpa en VHS spelare med en gedigen porrsamling från nåt dödsbo.
Du verkar vara en Sund man.
Jag gillar din inställning faktiskt. Men jag hade nog inte använt cykeln ändå. På något sätt känns det fattigt. Folk tittar snett på en när man kommer cyklande för att man inte har råd med en bil.
Precis som du var inne på innan så är det faktiskt skönt att, och säga att man inte har en bil.
Det är värre än att säger man bor hemma hos sina föräldrar.
Jag Hade hellre bott hemma hos mina föräldrar än jag hade varit utan bil.
Bilen är någon slags statussymbol förvissa. För mig är det ett intresse.
Och jag kör med två stycken härliga V6:0r med diesel.
Lite för att jävlas med klimat-greta valde jag min diesel 6 här nere osså.
Vi verkar överens också vad som gäller när det handlar om Netflix, jag vet inte ålder på TS men det är någonting som skriker tonåring på något sätt. "Jag ska se vad som finns på Netflix" - du hör ju själv hur patetiskt det låter?
Ska det vara på det sättet så kör jag på samma sätt som dig, fast jag tar porr filmerna från nätet.
Jag vet inte vad det är för någon man eller kvinna som har haft dessa i sin ägo innan. Troligen Finns det rester kvar på vhs-banden som man inte vill ha. Intorkade gamla fläckar.
OnT
För övrigt undrar jag också varför TS behöver en privat sjukförsäkring?? Du betalar väl skatt Så du har möjligheten att gå till vanlig primärsjukvård?
Jag kanske missade någonting men Jag såg inte din budget för varken kläder eller mat?
Även om folk säger att Dressmann har vettiga priser så har de fan i mig inte vettiga kläder.
Att handla på Dressman signalerar loser. Till och med större Loser än att bo hemma hos sina föräldrar och vara utan bil.
Det är bättre så fall att det går att handla kläderna på Röda Korset, den finns bra och billiga begagnade kläder som ändå inte kommer i närheten av så nedvärderande som Dressman.